Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Puolenkuunpelit näköjään lopettanut minun uteluihini vastailun :rolleyes:

Noh kyllähän se minuakin on joskus onni potkaistava. Toivon että tulisi jo tiistaina :o

Tosin taitavat saada aika paljon mailia ja lauantai vielä kyseessä, niin... :P

Samaa toivon minäki... Koko ajan vaan kovemmin.
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Nyt kun tutkiskelin tuota puolenkuunpelien ennakkotilaajille lähettämää eemeliä, niin tilauksia toimitetaan siis joka päivä julkaisun jälkeen. Eli seuraavaa erää ei siis tarvitse odotella esim. perjantaille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voivoivoivoi!

Ei saa Konsolinetistä tosiaan selvää vastausta :confused: Kysyin, että onko edes ens viikoksi mahdollisuutta peliä saada ja että millon seuraava erä pelejä tulee sinne niin ei sit tän päivän aikana vastannu.. Ei muuta kuin odottamaan maanantaita ja utelemaan sieltä ja VPD:ltä, josko peruis sit tilauksen ja tilais VPD:ltä..

Ei pysty kattoo noita videoita, alkaa muuten oottaa liikaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voivoivoivoi!

Ei saa Konsolinetistä tosiaan selvää vastausta :confused: Kysyin, että onko edes ens viikoksi mahdollisuutta peliä saada ja että millon seuraava erä pelejä tulee sinne niin ei sit tän päivän aikana vastannu.. Ei muuta kuin odottamaan maanantaita ja utelemaan sieltä ja VPD:ltä, josko peruis sit tilauksen ja tilais VPD:ltä..

Ei pysty kattoo noita videoita, alkaa muuten oottaa liikaa :D

tuskin ne lauantaina edes on duunissa :rolleyes:
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Kaksi vuorokautta niin alkaa yömyynti, tosin itse odottelen kiltisti aamuun asti ellei sitten odotus muodostu sietämättömäksi :D
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Kaksi vuorokautta niin alkaa yömyynti, tosin itse odottelen kiltisti aamuun asti ellei sitten odotus muodostu sietämättömäksi :D

Itse menen kiltisti jo maanantaina ruikuttamaan, jos möisivät tiskin alta :D Yhdestä paikasta saan varmasti, jos vain niille tulee varastoon se jo maanantaina.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse menen kiltisti jo maanantaina ruikuttamaan, jos möisivät tiskin alta :D Yhdestä paikasta saan varmasti, jos vain niille tulee varastoon se jo maanantaina.

Kuha eivät jää kiinni. Voi rapsahtaa semmone 50 tuhatta sakkoja niille tai Toptronicsille. Arvaappa mitä tämä tekee sitte suhteille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Minä taas odotan mielenkiinnolla Rockstarin pelinjulkasu gaalaa ja maailman laajuista
yömyyntiä. Siitä tulee nimittäin järetön sirkus joissaki paikoissa. oon siitä ihan varma.

Muuten odottelen peliä, postiluukun takana. kun VPD:n kirjeen kulma näkyy tarraan siihen
hampailla kiinni ja riuhtasen sisälle, jos posteljoonin käsi on siinä vielä kiinni purasen sitäki ja
murisen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kuha eivät jää kiinni. Voi rapsahtaa semmone 50 tuhatta sakkoja niille tai Toptronicsille. Arvaappa mitä tämä tekee sitte suhteille.

meinaa muuten olla herkässä lähtemään myynti luvatki, nuitten ennakko myyjien takia useatkaan firmat ei saa pelejä ku vasta julkasupäiväksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ah,
"Postin perusjakelu tapahtuu työpäivinä (ma - pe) klo 16 mennessä. Siihen mennessä jaetaan kaikki kooltaan enintään 25 x 40 x 3 cm ja enintään 2 kg painavat kirjeet, lehdet ja perusjakeluun soveltumattomien lähetysten saapumisilmoitukset."
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onneksi on iltavuoro ni pääsee päivystämään postilaatikolle:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joku voi koittaa halutessaan mennä maanantai päivällä esim. Citymarkettiin tai Prismaan vetäsemään naismyjää hihasta ja kysymään ettei löydä IV:tä hyllystä vaikka tänään on julkaisupäivä ja tietämätön myyjä voi erehdyksissään hakea sellaisen varastosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joku voi koittaa halutessaan mennä maanantai päivällä esim. Citymarkettiin tai Prismaan vetäsemään naismyjää hihasta ja kysymään ettei löydä IV:tä hyllystä vaikka tänään on julkaisupäivä ja tietämätön myyjä voi erehdyksissään hakea sellaisen varastosta :D

Hmm.. luulempa että IV:n kanssa on täsmennetty kovasti ettei ennen julkaisua.
Jos oon mediaa tulkinnu oikein niin ensimmäistä kertaa Myyjät, jotka myy peliä,
on joutunu allekirjottamaan sopimuksen jossa sovitaan ettei peliä tai sen ohjelehtistä
myydä ennen julkaisua...
Mikkurulla varsin ammattilaisen näkemys ja Faktaa tästä.. Näin vain muistelen lukeneeni.
(Voi olla että oon nähny untaki... ontätä sen verran hypetetty..)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hmm.. luulempa että IV:n kanssa on täsmennetty kovasti ettei ennen julkaisua.
Jos oon mediaa tulkinnu oikein niin ensimmäistä kertaa Myyjät, jotka myy peliä,
on joutunu allekirjottamaan sopimuksen jossa sovitaan ettei peliä tai sen ohjelehtistä
myydä ennen julkaisua...
Mikkurulla varsin ammattilaisen näkemys ja Faktaa tästä.. Näin vain muistelen lukeneeni.
(Voi olla että oon nähny untaki... ontätä sen verran hypetetty..)

En noista isoista ketjuista tiedä, mutta meille tuli vain lappu, jossa ehdottomasti kiellettiin street-sale, eli kuluttajille myynti ennen julkaisupäivää. Tämä on yleinen käytäntö kaikilla isoimmilla julkaisuilla. Pienemmillä ei mainittuja lappuja yleensä tule, mutta ei sitä kannata suhteita tuhota myymällä ennakkoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hmm.. luulempa että IV:n kanssa on täsmennetty kovasti ettei ennen julkaisua.
Jos oon mediaa tulkinnu oikein niin ensimmäistä kertaa Myyjät, jotka myy peliä,
on joutunu allekirjottamaan sopimuksen jossa sovitaan ettei peliä tai sen ohjelehtistä
myydä ennen julkaisua...
Mikkurulla varsin ammattilaisen näkemys ja Faktaa tästä.. Näin vain muistelen lukeneeni.
(Voi olla että oon nähny untaki... ontätä sen verran hypetetty..)

Kirjoitin tämän täysin pilke silmäkulmassa, mutta kyllä tällä "jipolla" on joskus jotkut saaneet pelejä ennen julkaisupäivää mutta se sitten vaatii hyvää munkkia ja täysin pihalla olevaa myyjää :D
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Leipomosta saa hyvii munkkei ja sit raahaa jonku myyjän pihalle ja kysyyXD
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

jihuu! Enää kaks päivää!

Ps. Eiköhän tässä vielä jotain käy niin ei kukaan meistä saa peliä ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei jumaliste. Piti tämäkin päivä nähdä kun meikäläinen lähtee keskiyöllä keskustaan pyörimään pelin takia. Olen tosiaan varannut pelin jo viime syksynä, mutta tekele pitää saada Jyväskylän Gamestopista hyppysiin tiistaina. Samana iltana täytyy lähteä Etelä-Suomeen kesätöihin yms. ja Gamestopeilla ei mitään postituspalvelua ole. Pelin olen vielä kaikenlisäksi hommannut euron vaihtotarjouksella, joten ei huvittaisi siitä kahdeksaakymppiä paikalliseen ostoskeskukseen maksaa.

Foorumin huhujen mukaan asiaa ei välttämättä olisi edes varaa jättää tuon varauksen harteille, että hakisi pelin pokkana vaan tiistaina aamupäivällä. Milloin pelaamisesta tuli näin vaikeaa?
 
Ylös Bottom