Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Soitin myös, aamupäivällä pitäisi siis saada. Eli ei suurta eroa Prismoihin sun muihin, ikävä että yöjulkkari menee nyt ohi mutta turha sitä on surkutella. Aamupäivällä sitten peliä noutamaan.

Ahaa. Eli Jyväskylän yöjulkaisutapahtuma peruttu? Kiitos tiedosta, palataan asiaan huomenna koulun jälkeen... :mad:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Onko se lahjakortti sitten sen 74,90 (kuitissa lukee) arvoinen, vai? Hakis GTA IV:n Gigantista viidelläkympillä, niin olisi netonnut vajaat 25 ... :rolleyes:

on, itse sain sen 10e lahjakortin sillon varatessa, sitten mgs 4 (hinta 69.00) ja sit viel viiden euron lahjakortin
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ahaa. Eli Jyväskylän yöjulkaisutapahtuma peruttu? Kiitos tiedosta, palataan asiaan huomenna koulun jälkeen... :mad:

Juuri soitin. Yötapahtuma peruttu. Sanoi, että huomenna aamulla lähtisi setti tulemaan vasta Helsingistä, joten heti aamulla ei kannattane lähteä ovelle odottelemaan. Tietty rekkamiehet tuntien matka saattanee alkaa jo yöllä. Alkavat soitella asiakkaita läpi heti kun tilaus saapuu paikan päälle. Ts. se jyväskyläläinen, joka saa ensimmäisen puhelinsoiton, ilmoittakoon tänne ASAP ;) Voi lähteä kaupunkiin jo pyöriskelee siksi aikaa.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Juuri soitin. Yötapahtuma peruttu. Sanoi, että huomenna aamulla lähtisi setti tulemaan vasta Helsingistä, joten heti aamulla ei kannattane lähteä ovelle odottelemaan. Tietty rekkamiehet tuntien matka saattanee alkaa jo yöllä. Alkavat soitella asiakkaita läpi heti kun tilaus saapuu paikan päälle. Ts. se jyväskyläläinen, joka saa ensimmäisen puhelinsoiton, ilmoittakoon tänne ASAP ;) Voi lähteä kaupunkiin jo pyöriskelee siksi aikaa.

Roger! :rolleyes:
Ei tässä sitten mitään. Kunhan saa sen huomenna, tämä riittäkööt :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Roger! :rolleyes:
Ei tässä sitten mitään. Kunhan saa sen huomenna, tämä riittäkööt :)

V*tuttaa, tämä GS:n kokoisen liikkeen toiminta. Miten voi ryssiä näin ison pelin julkkarin. Kaikki oli laskettu yömyynnin varaan ja huominenki olisi sitten omistettu GTA:lle, taitaa mennä siihen että nukutaan 10 aamulla, odotetaan puhelinsoittoa ja isketään myymälään ja takaisin himaan sitten nopeasti. Mut ainiin, tietenkään alaikäisenä en peliä saa nyt sitten noudettua vaikka täysi-ikäisen kanssa on peli varattu. Mutsi huomenna töissä, kusi nyt sitten loistavasti, eli pitää ootella iltapäivään.:mad:

Anteeksi, mutta eipä taida tulla enää varauksia GS:ään.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu


Ahaa. Eivät kuitenkaan maininneet lastin koosta tai alustoista mitään?

Montakohan ihmistä sinne yöjulkkariin on nyt menossa? Ovat mainostaneet sitä jo monta päivää, eikä tiedottaminen peruuntumisesta taida onnistua muuten kuin näin puskaradion välityksellä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Miks jengi syyttää Gamestopia? Eivät he ole tehneet mitään väärää. Varmasti olisivat halunneet pelit varastoon päiviä ennen julkkaria, se ei vaan onnistunut ja homma meni myöhäiseksi. Ja vielä kun ilmeisesti kuljetusfirma on jotain töpeksinyt, saadaan pelit varastoon vasta julkkarina. Paha siellä tiskin takana on yrittää saada mitään aikaiseski.

Vähän nyt malttia. :rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ahaa. Eivät kuitenkaan maininneet lastin koosta tai alustoista mitään?

Montakohan ihmistä sinne julkkariin on nyt menossa? Ovat mainostaneet sitä jo monta päivää, eikä tiedottaminen taida onnistua muuten kuin näin puskaradion välityksellä.

Vois toisaalta mennä koputtelee Forumin ovien taakse, koska eihän meille varanneille ole virallisesti mitään ilmotettu. Veikkaan, että porukka syttyy kun saa kuulla, että pelejä ei ole saatavissa kun aamulla.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Voi jumalauta, että v*tuttaa, tämä GS:n kokoisen liikkeen toiminta. Miten voi ryssiä näin ison pelin julkkarin. Kaikki oli laskettu yömyynnin varaan ja huominenki olisi sitten omistettu GTA:lle, taitaa mennä siihen että nukutaan 10 aamulla, odotetaan puhelinsoittoa ja isketään myymälään ja takaisin himaan sitten nopeasti. Mut ainiin, tietenkään alaikäisenä en peliä saa nyt sitten noudettua vaikka täysi-ikäisen kanssa on peli varattu. Mutsi huomenna töissä, kusi nyt sitten loistavasti, eli pitää ootella iltapäivään. Saatanan idiootit. :mad:

Anteeksi, mutta eipä taida tulla enää varauksia GS:ään.

On aina hauska lukea tälläisiä viestejä missä huudetaan vittua ja idiootteja ja sitten tekstissä esiintyy moneen kertaan äiti sana :D

Nojoo, GS ryssi mielestäni tämän homman kyllä aika huolella. Voi vaan arvailla mitä huuto.net trokareitten päässä pyörii :D
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Saan oman GTA4:sen heti kun pääsen töistä :) Tunnen onneksi Omistajan niin se sano että tule hakemaan heti kun pääset töistä siinä 3-4aikaa yöllä :D Mutta nytten töihin :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Juuri soitin. Yötapahtuma peruttu. Sanoi, että huomenna aamulla lähtisi setti tulemaan vasta Helsingistä, joten heti aamulla ei kannattane lähteä ovelle odottelemaan. Tietty rekkamiehet tuntien matka saattanee alkaa jo yöllä. Alkavat soitella asiakkaita läpi heti kun tilaus saapuu paikan päälle. Ts. se jyväskyläläinen, joka saa ensimmäisen puhelinsoiton, ilmoittakoon tänne ASAP ;) Voi lähteä kaupunkiin jo pyöriskelee siksi aikaa.

itse sain jyväkylän gamestopista puhelinsoiton että menee pari-kolme viikkoa ennen kuin mulle saatais GTA sieltä kouraan.. homma kusee aika pahasti siis siellä :D varasin jo hyvän aikaa sitten tuolta, mutta nyt täytyy lähteä koluamaan kauppoja ison rahatukun kanssa..
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

On aina hauska lukea tälläisiä viestejä missä huudetaan vittua ja idiootteja ja sitten tekstissä esiintyy moneen kertaan äiti sana :D

Nojoo, GS ryssi mielestäni tämän homman kyllä aika huolella. Voi vaan arvailla mitä huuto.net trokareitten päässä pyörii :D

Nojoo, mutta näinhän se menee hikisten ala-ikäisten nörttien maailmassa. Face the truth. 29. päivää on odotettu pitkään.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Voi j*klipeti klip klap* ia GS:ään.

Ymmärrän kyllä tuskan, ja kyllähän tuo itseänikin lievästi sylettää. Pahimmat kauhuskenaariot olivat kuitenkin viikon mittaisesta myöhästymisestä, joten jos huomenna saan pelin käteeni sillä maksamallani ~kymmenellä eurolla, niin en pane lainkaan pahakseni.

Näin kaupan alalla muutenkin työskennellessä on oppinut huomaamaan, että kaupan syyksi jää lopulta yllättävän vähän kaikista myöhästymisistä yms. Tietty joku valopää (=minä) saattaa kämmiä jonkun tärkeämmän tilauksen, jonka takia joku odotettu Pleikkarille ilmestyvä autopeli myöhästyy sen päivän verran julkkarista, mut muuten syyttävät sormet ovat lähes järjestään maahantuojien suunnassa. Suomi on sen verta pieni maa tässä meitin globaalissa kommuunissa, joten jos joku Pohjolan perähikilä jää universaalista markkinaraosta väliin, se ei paljon pamppujen kukkarossa tunnu. Tilauksethan tehdään parhaimmillaan useita kuukausia ennen tuotteiden ilmestymistä, jonka jälkeen kauppa on aikalailla syytevapaa siihen asti ku tavarat saapuvat.

..tai näin minä ainakin haluaisin uskotella. Itse olen ainakin oppinut kunnioittamaan myyjiä tässä suhteessa, ja heihin kohdistuva vitutuksen purkaminen X:n myöhästymisen takia on usein täysin tarpeetonta. Ja tämähän ei liity millään tavalla siihen, millä alalla itse olen tällä hetkellä duunissa;)

itse sain jyväkylän gamestopista puhelinsoiton että menee pari-kolme viikkoa ennen kuin mulle saatais GTA sieltä kouraan.. homma kusee aika pahasti siis siellä :D varasin jo hyvän aikaa sitten tuolta, mutta nyt täytyy lähteä koluamaan kauppoja ison rahatukun kanssa..

Itse tilailin syksystä. En kysynyt omaa tilausvuoroani, mutta eka satsin pitäisi saapua siis huomisaamulla. Olenko minä siinä mukana vai en, jää nähtäväksi. Tosin jos ei iltaan mennessä ole soittoa tullut, niin sitten kierretään Gigantin kautta ja vaihetaan tuo johonkin muuhun peliin/otetaan rahat. Tai sitten odottelen vain kärsivällisesti.. onhan tuossa kuitenkin tuo vappuloma jo alkanut, ja ajansa voisi käyttää myös parempaan puuhaan;)

Ahaa. Eivät kuitenkaan maininneet lastin koosta tai alustoista mitään?

Montakohan ihmistä sinne yöjulkkariin on nyt menossa? Ovat mainostaneet sitä jo monta päivää, eikä tiedottaminen peruuntumisesta taida onnistua muuten kuin näin puskaradion välityksellä.

En kysynyt asiasta. Lastin koosta ja alustoista siis. Pääasiallisesti halusin vain tiedustella A) onko yömyyntiä ja B) saako pelin huomiseksi (edes osa)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

itse sain jyväkylän gamestopista puhelinsoiton että menee pari-kolme viikkoa ennen kuin mulle saatais GTA sieltä kouraan.. homma kusee aika pahasti siis siellä :D varasin jo hyvän aikaa sitten tuolta, mutta nyt täytyy lähteä koluamaan kauppoja ison rahatukun kanssa..

Eli milloin varasit pelin?
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Vois toisaalta mennä koputtelee Forumin ovien taakse, koska eihän meille varanneille ole virallisesti mitään ilmotettu. Veikkaan, että porukka syttyy kun saa kuulla, että pelejä ei ole saatavissa kun aamulla.

Voi olla kävelykatu remontissa ja muutama maija liekeissä, kun innokkaimmat saavat kuulla ilouutisen. Sitten kukaan ei saa GameStopista vähään aikaan mitään, kun keskustassa on Poikkeustila päällä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Juu, Giganttiinhan tulee tosiaan pelit oman jakelun kautta. Ja oliko Gamestop myös näitä, joiden pelit toimitetaan Suomeen keskitetysti jostakin pohjoismaasta. Eli ei suomen virallisen maahantuojan kautta vaan ketju itse jakele juuri Suomeen jostakin Ruotsista esim.

Tietääkseni Gamestop harrastaa samaa "harmaatuontia" kuin Giganttikin. Saa nähdä onko niissä kannet på svenska.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Voi olla kävelykatu remontissa ja muutama maija liekeissä, kun innokkaimmat saavat kuulla ilouutisen. Sitten kukaan ei saa GameStopista vähään aikaan mitään, kun keskustassa on Poikkeustila päällä.

Olis nyt kiva tietää kuinka monta ihmistä suunnilleen on menossa yömyyntiin, mukaanlukien tietenkin ne ketkä eivät ole KFIN:läisiä. Mitenköhän GS hoitaa tämän? Meinasko ne vaan liimata ikkunaan kylmästi, että yömyynti peruttu vai tarjota pullakahvit ja antaa vaikkapa lahjakortin? Tuskinpa.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Eli milloin varasit pelin?

no kyllä se tämän kuun puolella oli, en muista tarkkaan :D en odottanut että ihan julkkariksi olisin saanut, mutta että perjantaiksi viimeistään... noh, ei muu auta kuin käydä hakemassa omat pelit takaisin ja suunnata marketteihin.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tietääkseni Gamestop harrastaa samaa "harmaatuontia" kuin Giganttikin. Saa nähdä onko niissä kannet på svenska.

Voi pojat, Gigantista oon menossa omani noutamaan (vaikkakin VG+:sta on tulossa lahetys joskus) ja ihan sama vaikka olis savoksi kannet tai ei kansia ollenkaan kunha pleikka huutaa vappuna hoosiannaa kyljet punaisina GTA:n tahtiin :D
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Soitin Jyväskylän GameStoppiin. Eli sama juttu kuin hra Pikkaraisella, yömyynti peruttu, eikä pelit saavu todennäköisesti aamu 10kään mennessä. Kuulemma soittoa tulee sitten kun pelit voi hakea. Case closed melko pitkälti. Anteeksi tuo äskeinen avautuminen. :D
 
Ylös Bottom