Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Liberty City Stories

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

samuel6 sanoi:
kaivaa netistä hidden package ja rampage kartat, niin eihän tossa kauaa mene.
Pöh! Kyllä ne pitää kerätä ilman mitään karttoja :p
Vicessä ja SA:ssa käytin karttoja. Joskus kun pelasin GTA 3:sta, en edes tiennyt noista kartoista, ja silti keräsin jotain 98 hidden packagea. No kattoo nyt miten jaksaa.

Jonkun pitäisi joskus järjestää joku iso tapahtuma, minne kaikki voisivat raahata GTA:n, niin ainakin pääsisi multiplayeria kokeilemaan... joo no ehkä ei :p
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Kahdeksas päivä lähti playsta eikä vieläkään näy.... missäköhän vika ?


Ilman uusinta Berserkkiä olisin jo hyppinyt seinille :confused:
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

no joo..mä oon liian vanha kerään ilman karttoja..:D gtaIII oli sama homma aikoinaan,97 pakettia ilman karttoja,sitten menikin puoli vuotta ennenkuin tajusin ottaa netistä apua :rolleyes: mutta joo,tässäkin pelissä oli yksi ilkeä paketti kun lentämään ei pysty. portlandissa,autokaupan vieressä huoltoaseman päältä...sitä säädin ainakin puolituntia ennenkuin sen sain. ja omalaatuisella tyylillä vähintäänkin... ;) ja kannatan multiplayeri tapahtumaa..kunhan kaikki pelaajat on yhtä ikäloppuja kuin mä,ja mieluummin huonompia pelaajia myös... :D
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

samuel6 sanoi:
no joo..mä oon liian vanha kerään ilman karttoja..:D gtaIII oli sama homma aikoinaan,97 pakettia ilman karttoja,sitten menikin puoli vuotta ennenkuin tajusin ottaa netistä apua :rolleyes: mutta joo,tässäkin pelissä oli yksi ilkeä paketti kun lentämään ei pysty. portlandissa,autokaupan vieressä huoltoaseman päältä...sitä säädin ainakin puolituntia ennenkuin sen sain. ja omalaatuisella tyylillä vähintäänkin... ;) ja kannatan multiplayeri tapahtumaa..kunhan kaikki pelaajat on yhtä ikäloppuja kuin mä,ja mieluummin huonompia pelaajia myös... :D

Itse rysäytin motskalla suoraan siihen muuriin, josta lensin nätisti sinne katolle :p
Olen aika paljon jaksanut tuota Karmageddonia vääntää. Se on vaan niin hauskaa rysäyttää Banshee alas siitä Shoresideen vievältä sillalta :D
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Onko kellään mitään hajua miten menetellä kun sitä LCS:sää ei näy eikä kuulu ? Kahdeksas päivä postitettu. Onko siellä joku rahanpalautus hommeli vai olenko ihan tyhjän päällä ?!

Saattaahan se toki vielä alkuviikosta saapua mutta vituttaa kyllä silti.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Playssa tosiaan asiakaspalvelu toimii, joten yhteyttä sinne vaan. Tosin taitavat lähettää paketin uusiksi vasta, jos sitä ei kuukauteen kuulu perille (parin vuoden takainen kokemus). Maksat kuitenkin vain yhdestä lähetyksestä.

Maailman postissa on varmasti jo jouluryysis päällä, joten viivästyksiin kannattaa varautua.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

14 päivää näyttäisi olevan se aikaraja playssa kun pystyy vaatimaan korvausta... eli jos ei huomenna näy niin hatemailia kirjoittamaan. Tuleeko sieltä uusi peli ? Tai jotain pikku särkylääkettä ?!

Sitten pitää taas odottaa se viitisen päivää :mad:

Vituttelee ihan kohtalaisesti...
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Lähettävät kuulema pelin uudestaan ja pyytävät ystävällisesti palauttamaan toisen, jos molemmat sattuvat tulemaan perille.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

No jos "sattuisi" saapumaan niin ottaisin sen kivusta ja särystä :D

Huomenna vissiinkin siis uuden lähettävät.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Tänään kävelin paikalliseen pelikauppaan, ja mitäs siellä olikaan: GTA PSP:lle. Ostinko? Öö, joo. Ja hyvä peli on, aivan täydellinen GTA. Minä tykkään.

Grafiikat ovat juuri sitä mitä odotin ja äänimaailma samaten. Pelattavuus toimii todella hyvin PSP:llä, joten siitäkään ei valittamista. Ainoa asia mihin joutuu hieman totuttelemaan, on kamera, koska se ei toimi aivan totuttuun tapaan, mutta ei siinäkään varmaan mitään valittamista ole
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Von Wiensburgh sanoi:
Tänään kävelin paikalliseen pelikauppaan, ja mitäs siellä olikaan: GTA PSP:lle. Ostinko? Öö, joo. Ja hyvä peli on, aivan täydellinen GTA. Minä tykkään.

Grafiikat ovat juuri sitä mitä odotin ja äänimaailma samaten. Pelattavuus toimii todella hyvin PSP:llä, joten siitäkään ei valittamista. Ainoa asia mihin joutuu hieman totuttelemaan, on kamera, koska se ei toimi aivan totuttuun tapaan, mutta ei siinäkään varmaan mitään valittamista ole

Yksi asia mikä saattaa alkaa vaimaamaan jossain vaiheessa on se, että tähtäys on aika kinkkistä välillä. Varsinkin jos on paljon vihuja, joita pitää lahdata. Esim. muutamassa rampagessa on mennyt hermot, kun on pitänyt joitain jengiläisiä listiä, eikä se oikein onnistu, koska pitää kokoajan olla kääntämässä kameraa ja juoksemassa pakoon.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Von Wiensburgh sanoi:
Tänään kävelin paikalliseen pelikauppaan, ja mitäs siellä olikaan: GTA PSP:lle.
Jännittävää. Pitääkin kysyä Toppuralta onko tuo nyt virallisesti launchattu.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Von Wiensburgh sanoi:
Tänään kävelin paikalliseen pelikauppaan, ja mitäs siellä olikaan: GTA PSP:lle. Ostinko? Öö, joo. Ja hyvä peli on, aivan täydellinen GTA. Minä tykkään.

Lil Jonia lainaten: WHHHATT!?

Okkkayyyh! Pitänee tehdä kierros huomenna. Olin jo odottelemassa ensi viikkoon, tattis (jos niitä nyt täälläkin olisi).

Onko maahantuoja ilmoittanut virallisesta julkkarista? Olikohan kyseessä importti?
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

FolioMies sanoi:
Onko maahantuoja ilmoittanut virallisesta julkkarista? Olikohan kyseessä importti?
Saattaa hyvinkin olla importti, missä sitten tietääkseni saattaa olla jotain ongelmia moninpelissä, mutta se taas ei minua haittaa, oikein mieleilläni pelaan tätä, mikä minulla on.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Von Wiensburgh sanoi:
Saattaa hyvinkin olla importti, missä sitten tietääkseni saattaa olla jotain ongelmia moninpelissä, mutta se taas ei minua haittaa, oikein mieleilläni pelaan tätä, mikä minulla on.

Jenkki-importin tapauksessa moninpeli ei taida skulata eurojen kanssa, mutta Englannissa jo julkaistu versio on tietääkseni sama kuin mikä täälläkin pitäisi julkaista.

Jos haluat tuon selvittää, tsekkaa mikä seuraavista lukee pelin kotelon takaosassa:
UCUS(jenkkien), ULES vai UCES (Euroopan)? Ketju PSP-pelien aluekoodeista
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

FolioMies sanoi:
Jenkki-importin tapauksessa moninpeli ei taida skulata eurojen kanssa, mutta Englannissa jo julkaistu versio on tietääkseni sama kuin mikä täälläkin pitäisi julkaista.

Jos haluat tuon selvittää, tsekkaa mikä seuraavista lukee pelin kotelon takaosassa:
UCUS(jenkkien), ULES vai UCES (Euroopan)? Ketju PSP-pelien aluekoodeista

Juu, jenkki näyttäis olevan, mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa. Aluekoodi 1. Ja lukee ULUS. Mikään noista sinun kirjoittamista se ei ole, mutta aattelin vain, että ehkä tapahtui Typo kirjoittaessa ULES, ja sitten tuli UCUS?
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Joo, tänään tuli jenkki versio gameparadisesta ja mainio peli on.
Ainakin visuaalisuudeltaan meni kyllä yli odotusten. :)
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Von Wiensburgh sanoi:
Juu, jenkki näyttäis olevan, mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa. Aluekoodi 1. Ja lukee ULUS. Mikään noista sinun kirjoittamista se ei ole, mutta aattelin vain, että ehkä tapahtui Typo kirjoittaessa ULES, ja sitten tuli UCUS?

Heh, L tai C riippuu näemmä julkaisijasta, joka on tässä tapauksessa Rockstar. Sony Computer Entertainmentin omissa peleissä kirjain on C, muiden peleissä L. Jätin sen jenkkikohdasta jostain syystä nyt pois.

Nooh, pitänee sitten odottaa euro-versiota julkaistavaksi täällä päin, toivon mukaan korkeintaan ensi viikkoon.
 
Ylös Bottom