Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Liberty City Stories

Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Mitenkäs tuo lähiverkko homma periaatteessa toimii, kun en ole siihen pahemmin perehtynyt..
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

olge sanoi:
Mitenkäs tuo lähiverkko homma periaatteessa toimii, kun en ole siihen pahemmin perehtynyt..
Tuo lähiverkko on sama kuin ad-hoc, eli yksi pelaaja laittaa pelin pystyyn (host) ja muut voivat siihen liittyä. Tämä siis langattomasti suoraan PSP-konsolien kesken.
Toiminut ainakin Ridgellä, Wipeoutilla, ja Everybodys Golfilla vallan mainiosti.
 
NewsFlash

Tuttuja ääniä GTA: Liberty City Stories -peliin 11.10.2005

Internet Movie Database listaa jo joitakin näyttelijöitä, joita kuullaan ääninä 28.10. julkaistavassa Grand Theft Auto: Liberty City Stories -pelissä.

Tuntemattomin heppu lienee Jonathan Hanst, jota kuullaan Lips 106 -radioaseman äänenä. Hanst oli mukana myös GTAIII ja Vice Cityn radiomainoksissa. Mediamoguli Donald Loven äänenä roolinsa uusii Twin Peaksista tuttu Kyle MacLachlan ja mafialeffojen vakionaama Frank Vincent on jälleen Don Salvatore Leone.

Pelihahmona Liberty City Storiesissa on myöskin GTAIII:sta tuttu Toni Cipriani ja äänessä on jälleen Michael Madsen (Kill Bill, Sin City).
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

However, the new article also has some quotes from Rockstar, one of which states that the average battery life for the game will be four hours off of a fully charged battery. That should be more than enough if you ask me!

Kyllähän tuo neljä tuntia on ihan tarpeeksi.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Jes! Kohta jo ilmestyy, ja tämä on juuri se, mitä nyt kaipaan PSP:lle. Kaksi ajopeliä minulla on jo, joten nyt on aika jollekkin muulle, ja mikäs nyt tämän parempi olisikaan. Pakko hankinta siis, eteenkin kun GTA3:n kaupunki on minun suosikki GTA paikka, ja muutenkin kolmonen on minusta paras, juuri kaupungin takia, niin tästä tulen varmasti tykkäämään.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Kyllä tuo LC on ehkä minunkin lempikaupunkini, mutta silti SA on parempi pelinä.
Muutenkin Liberty City pesee Vice Cityn tunnelmassa. Minä en vaan hirveästi tykännyt VC:n värikkäästä ilmeestä, mutta loistavahan sekin on.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Itse ajattelin tänään pistää ennakkotilaukseen, mutta kun näin hinnan niin kyllä vähäksi aikaa luovun ajatuksesta. 60 euroa on ehdottomasti liikaa (melkein kaikki muut sen 50e), vaikka varmaankin erittäin hyvä peli on kyseessä.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Aargh. Vielä odotusta. Olen suhtvarma että tulee olemaan mainio peli. Ainoat asiat mitkä vaan mietityttävät ovat, että miten ohjaus on saatu toimimaan.
Taidan käydä huomenna ennakkovaraamassa.. ihan varmuuden vuoksi ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Kazi sanoi:
Itse ajattelin tänään pistää ennakkotilaukseen, mutta kun näin hinnan niin kyllä vähäksi aikaa luovun ajatuksesta. 60 euroa on ehdottomasti liikaa (melkein kaikki muut sen 50e), vaikka varmaankin erittäin hyvä peli on kyseessä.

kyl mä ainakin suostun 60 egee maksaa
onhan gta luutavasti tämän vuoden paras psp peli
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

Kazi sanoi:
Itse ajattelin tänään pistää ennakkotilaukseen, mutta kun näin hinnan niin kyllä vähäksi aikaa luovun ajatuksesta. 60 euroa on ehdottomasti liikaa (melkein kaikki muut sen 50e), vaikka varmaankin erittäin hyvä peli on kyseessä.
60e on mielestäni mistä tahansa pelistä liikaa, mutta play:n 29.99£
(43e) on jo ihan passeli.

Ite en kyllä tilaa/osta, ennenku olen lukenu ekat arviot. Tässä on voitu
kuitenki mennä täysin metsäänkin, mutta todennäkösesti ei. Maltti on
kuitenkin valttia. :p
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories

-mic- sanoi:
60e on mielestäni mistä tahansa pelistä liikaa, mutta play:n 29.99£
(43e) on jo ihan passeli.

Ite en kyllä tilaa/osta, ennenku olen lukenu ekat arviot. Tässä on voitu
kuitenki mennä täysin metsäänkin, mutta todennäkösesti ei. Maltti on
kuitenkin valttia. :p

Jeps. Onneksi peli tulee Amerikassa ensin, niin voi sitten lukea netistä arvosteluja.

Pelissä saatavilla olevista vaatteista on tullut pieni "artikkeli", ja mukan on muutmama uusi kuva.
 
Ylös Bottom