Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Miami

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeremy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake
Lisäosasta on kysymys, juuri kuin tuo GTA: London. Eli jos näin on, niin vaatii GTA3:n toimiakseen.
ja toisen cd aseman PS2:een:eek: ?

Tarkoitin että GTA3:sta pitäisi käyttää koneessa lisäosaa ladattaessa. Itse tosin vastustan tuollaista systeemiä.

Hoo,

tuo pelin webisaitti on tosi hyvä, tsekatkaa esim: http://www.rockstargames.com/libertytree/sep2001/index.html
ja siellä alin uutinen futiksesta :D

Siellä airportin sivustolla muuten oli hinnat (lennot) lähtien 69 $, tuskin se peli maksaa enempää?

- mick

Tämä Miami-osa olikin sitten pelkkä huhu.

Lisäosan mahdollisuutta eivät tekijätkään kiellä, mutta GTA4 on jo tulossa kovaa vauhtia...

Kyllähän GTA: miamin tulo vahvistettiin OPSM:ssäkin, joten on se sieltä tulossa.. Sanoivat et pelin fanien kannattaa joulun aikoja odotella entistä enemmän.. Siitä vois jo jotain päätellä.. :) ..ja vaikka GTA4:sta jo tehdäänkin, loistavan myynnin takia nelosta ei mitenkään ilmeisesti "kiirehditä"...

Toki!.. Hmm..ei kyl kuulosta tutulta.. On ollu hankinnat viime aikoina vähän jäissä mun rakkaan pleikkarin takia.. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake

ja toisen cd aseman PS2:een:eek: ?

Tarkoitin että GTA3:sta pitäisi käyttää koneessa lisäosaa ladattaessa. Itse tosin vastustan tuollaista systeemiä. [/B][/QUOTE] heh, MGS VR missions käytti samaa börstaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BadMF
Kyllähän GTA: miamin tulo vahvistettiin OPSM:ssäkin, joten on se sieltä tulossa.. Sanoivat et pelin fanien kannattaa joulun aikoja odotella entistä enemmän.. Siitä vois jo jotain päätellä.. :) ..ja vaikka GTA4:sta jo tehdäänkin, loistavan myynnin takia nelosta ei mitenkään ilmeisesti "kiirehditä"...

Siis usko nyt jo! Valmistajat ja kaikki on vahvistanu että Miami oli pelkkä huhu. GTA4 on tekeillä ja joskus jouluna on valmis ensimmäinen beta versio, että oiskohan sitte 2003-2004 joskus valmis!?

Ylös Bottom