Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Online -peliseuraa

Bullet

New Member
Lisäilkää tänne Xbox Gamertaginne, löytyykö headset, sekä mahdollisia toiveita peliseuran suhteen.
Aloitan:

Cosier7
HS löytyy
Peliseuraa +18v
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

bAntufrAnk

HS on juu
Ikärajaa tähän ei varmaan tarvi laittaa kun kys. pelikin on k-18 ;p
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

Jko89FIN on gamertagi.

Headsettiä ei kyllä ole mutta kyllähän sitä perässä tulee. :D Tarkoitus kyllä ensiviikolla varmaankin hakea.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

HuttuFIN
Ei headsetiä vielä (hankin jossain vaiheessa) mutta ei menoa haittaa, voin olla mykkä ampuja joka tottelee käskyjä :)
KonsoliFin jengi sekä Los Santos Gentlemen. Kfin on aktiivisena jenginä tällä hetken mutta sen voi lennosta vaihtaa jos on tarve.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

GT: McBondi

Edit: Niin ja mieluusti ajelen kilpaa tai teen tehtäviä ihmisiä tai peliä vastaan. Mikki löytyy mutta yleensä pois käytöstä ja en kuule unfriendlyjen puheita.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

GT: Madon1zer

HS löytyy myöskin..Tosin useimmiten kuuntelen vain kun muut puhuu. :D
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

PoisonJirza

Muutama pyyntö tehtäviin on jo kavereilta tullut, mutta mä perkele oon vielä jumissa tuossa Tutorialin race -tehtävässä, enkä siis ole vielä päässyt itse onlineen lainkaan. Mutta tämän viikonlopun aikana yritetään sitkeästi päästä mukaan karkeloihin. :D

EDIT: Niin ja headset löytyy. En tosin mikään kovin puhelias tyyppi ole.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

Gamertag: Make Stetson
Headsetti löytyy ja paskaa jauhetaan kun sen aika on.

Olisko jotain hyvää crewiä johon liittyä? Ei mitään jonneilua vaan asiallista meininkiä ja yhteen hiilen puhaltamista haen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos joku haluaa niin mut voi lisätä, jos haluaa vetää jotain racea, että sais vähän rahaa näin alkuun. Gamertagi siis haggis298.

EDIT: Ja siis lisätkää, vaikka kaikki, mut voi lisätä mihin vaan missioniin messiin tulen luultavasti aina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

Nyt olisi tarvetta pelaajalle. Yksi 45lv missioni tarvisi neljännen pelaajan. Tehtävästä saa todella nopeasti rahaa joten jos kiinnostaa niin lisätkääpäs TaiZuuni.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

Haggis298 on gamertagi ja HS taitaa löytyä,laittakaa mieluusti kutsua,koska tällä hetkellä ei peliseuraa oikein ole.
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

Viestiketju on vanha. Niin olen minäkin, en jaksais pelata enää 10-16v yhdysvaltalaisten kanssa. Jesse Nazareth on gamertagi, lisäilkää kaveriks vähintään 18v tyypit jotka pelaa muutenkin kun perseillen. Osaa tästä ketjusta lisäilinkin mut eipä oo kukaan vastannut, tie sitten että pelaavatko enää ees x360 tät kukaan täältä..
 
Vastaus: GTA Online -peliseuraa

GT: Hatsyy

Xone

Headsetti löytyypi.

rank o jotain 20 aika vasta oon alottanut gta online pelaamisen!

Peliseuraa +18
 
Ylös Bottom