Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta:vc Prosentit

Paljon siitä rifle rangesta pitää saada pisteitä(itse olen saanut 43)?
99% läpi mennyt enkä oikeen tiedä että mitä puuttuis; on kaikki hiddenit, ujt, rampaget, ryöstöt, jne.
Oisko jotain vinkkiä mikä vois puuttua, ellei tuo rifle range.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Paljon siitä rifle rangesta pitää saada pisteitä(itse olen saanut 43)?
99% läpi mennyt enkä oikeen tiedä että mitä puuttuis; on kaikki hiddenit, ujt, rampaget, ryöstöt, jne.
Oisko jotain vinkkiä mikä vois puuttua, ellei tuo rifle range.

Tod. näk. ainoo on toi, siitä pitää saada 45.
 
Kiitos Rakuuna

100% nytten olin samassa tilanteess akun nemesis 1001 kiitos todella paljon Rakuuna, kiitos aivan kauheasti :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
95% läpi. Vielä 2 hiddeniä, 3 uniqueta ja dirt ring alle 5 min.

Kyllä on varmaan jotain muutakin, koska puuttuu vaan 2 hp:tä ja 3 usj:tä, mutta toi dirt ring ei oo pakko saada alle 5 min, siit saa vaa enemmän rahaa silleen, ei prosentteja, se riittää kun sen on menny, vaikka ois tunti kestäny.
 
no nyt on sata hiddeniä. Luulen kyllä että muuta ei puutu kuin ne uniguet. ampumaradasta en ole ihan varma. kyllä kaikki pizza boyt, ambulanssit, vigilandet, taxit, paloautot ja rampaget on menny.
samoin kaupat ryöstetty ja autot kerätty shunshinelle ja niistä helikopteritehtävistä ja muista pienistä pitäisi olla kaikki tehty. enpäs kyllä olekaan niin varma...:D
 
Nyt on 100%.
Puuttu ampurata ja jäätelöauto tehtävät.
Enpä löytänyt bodyguardeja. Missä ne on!?!
 
Ai pitäisikö ne olla siellä huoneessa missä on revolveri, elämää ja armori. (ulko-oven vieressä oikealla). Ei meinaa minulla ole.:confused:
 
No niin nyt löyty. Piti vaan käydä tallentamassa jossain muualla ja tulla takaisin niin ne oli ilmestynyt sinne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
No niin nyt löyty. Piti vaan käydä tallentamassa jossain muualla ja tulla takaisin niin ne oli ilmestynyt sinne.

Ekan kerran ne siellä on, jos kadotat/tapatat ne niin niitä ei enää takasin saa. Tai ainakaan minä ole saanut...
 
Nyt o 75%.
Taitaa kohtaloksi koitua ambulanssi ja paloauto-tehtävät,
kuten GTA3:ssa.
GTA3 prosentit o 95%.
 
Ylös Bottom