Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City - Bugeja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Ainoa valituksen kohde jos täytyy valita on se uusi ja mahtava streamausteknologia, joka lataa näkyviin vain sen, joka on sinun nähtävissä. Eilen ajelin sitä Sunshine Auto'sin kilpa-ajoa ja puolet minimapista hävisi yhtäkkiä jonnekin samoin kuin tien pinta. Hyvin lähellä ilmestyvät puut, aidat tms. häiritsevät aina hieman nopeammilla ajokeilla.


Totta on että streemaus ei aina pysy mukana mutta eihän se uusi asia ole, vaan on ollut jo GTA3:ssa....
 

Sitten tuli vastaan sellainen, että jos puhelin soi eikä siihen vastaa L1:lla, vaan menee savettamaan peliä, niin peli kaatuu. Musat pysähtyy ja ukko jää jumittamaan.

Tuohan on mahdotonta. Tallennusikoni katoaa puhelimen piristessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Tuohan on mahdotonta. Tallennusikoni katoaa puhelimen piristessä.

Niin tekee, mutta tallennusikonin kohta pysyy aktiivisena. Siihen kävellessä peli kaatuu. Näin kävi ainakin minulle siellä ensimmäisessä tallennus/home-motellissa.

Tulipa mieleen vielä yksi bugiksi laskettava juttu. Nimittäin jos meinaa pelata DTS-äänillä, on joka kerta peliä/savea ladatessa kerrottava pelille, että "Kyllä, minä haluan IHAN varmasti käyttää niitä valitsemiani DTS-ääniä." Alkoi sen verran vituttamaan tuo valinta, että pistin äänet normaali stereolle. Kelvatkoon, mokomat.
 
Eka GTA3VC pelikertani:
Hyppäsin autoon, tallasin kaasua ja humps, onnistuin kaatamaan auton. Ei siinä mitään, omaa syytäni, mutta: auto kiepsahti ympäri ja upposi portaisiin! Se ei syttynt palamaan, eikä sieltä päässyt ulos. Piti resetoida peli.
Ei oikein alkanut hyvillä fiiliksillä... :/

Myös pelin onneton tekoäly ansaitsee haukkuja; kansa kävelee seiniä päin, eikä reagoi vaikka auto putoaa katolleen naaman eteen.
Hauskaa riitti pizzapojan teilaus tehtävässä; Tönäisin skootterin tieltä, kuski hyppäsi takaisin kulkupeliinsä ja alkoi keulia aitaa vasten! Jonkin aikaa siinä ihmeteltyäni kävin ostamassa tuliaseen, ja siinä se piruparka yritti ajaa seinän läpi vielä palattuanikin...! Helppohan se oli päästää päiviltä, kuin lintu langalla. :)
 
Joo, siinä filmistudiolle tehtävässä valonheitin tehtävässä on muutamankin kerran käynyt hassu juttu. Eli kun olen prätkällä mennyt sinne toimistossa olevaan hissiin (kuvaa näytetään hissin katossa olevasta valvontakamerasta) niin Tommy vaan päästelee holtittomasti menemään sitte pärrällä siellä hissin seiniä ympäri koko matkan ajan! Ne pari muuta matkustajaa vaan rennosti katselee meininkiä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jdkookat
Tommy vaan päästelee holtittomasti menemään sitte pärrällä siellä hissin seiniä ympäri koko matkan ajan! Ne pari muuta matkustajaa vaan rennosti katselee meininkiä...

Samoin kävi mullekin pari kertaa ja kerran Tommy jyräsi toisen hissimatkustajankin siinä samalla. Kyllä muuten nauratti...
 
Olin juuri vetänyt Pizza Boy tehtävät ja matkalla savehouselle tuli vastaan rampage, joka ei tietenkään toiminut kun menin siihen ja kun tavoitteena 100% vähän alko kyrpimään.
Muutama päivä sitten pelasin Vc:tä ja taxi lensi ylitseni, sai hetken näureskella:D
 
Re: pizza boy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan akik
Miten/millä napilla pizzan saa annettua tilaajalle?:confused:

Ampumisnapilla. Samaan tyyliin kuin teet drive-by:n, eli katsot sivulle ja "ammut" pizzan tyypille.
 
guardian angel?

Ois viä tää että miten mä saan suojeltua niitä äijiä guardian angel tehtävässä...? Tuppaa kuoleen vaikka kuinka yrittäisin ampua niitä kuubalaisia!!?? Sori viestit tänne mutta en viitsinyt avata uutta ketjua! Sain pelin vasta nyt jouluna joten oon aika ulkona!:D
 
Nämä ovat olleet pientä verrattuna siihen, mitä oma Vice Cityni temppuilee: "Shakedown"-nimisessä tehtävässä peli tuntuisi kaatuvan aina, viidesti olen jo koittanut. Eli kun menee sinne ostoskeskuksen sisälle pyörimään niin jossain vaiheessa kuva jämähtää ja kajareista jää kuulumaan yhtäjaksoista *piiiiiiiiiiip*-ääntä. Ei paljoa naurata :P
 
Meikäläiselle kävi toissapäivänä siten, että menin Estaten katolle tarkoituksena lennellä vähän helillä, niin siinä kohtaa missä peli normaalistikin lataa peliohjaimeni vavahti ja kuva jumittui. Seuraavaksi tuli ruutuun varoitus, jossa sanottiin, että käytän muka "unsupported controller" peliohjainta. Peli ei totellut mitään käskyä ja oli pakko resetoida koko hoito. Onneksi tallensin just ennen tätä bugia. Siihen asti peli oli toiminut ilman mitään ongelmia.
 
Koittakaapas seuraavaa: Ota parkkihallin katolta se top fun-auto, missä on se lentokonejuttu, sitten kun oot menny sen läpi tai räjäytät sen muuten vaan, aja sillä autolla siitä hyppyristä katolta ja ilmassa painat kolmioo, eli hyppäät pois, niin se auto jää ilmaan! :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht

Tulipa mieleen vielä yksi bugiksi laskettava juttu. Nimittäin jos meinaa pelata DTS-äänillä, on joka kerta peliä/savea ladatessa kerrottava pelille, että "Kyllä, minä haluan IHAN varmasti käyttää niitä valitsemiani DTS-ääniä." Alkoi sen verran vituttamaan tuo valinta, että pistin äänet normaali stereolle. Kelvatkoon, mokomat.
Eipä tuo kyllä bugi ole, vaan hyvä asia. DTS-äänet kun sattaa tehdä pahaakin jälkeä vahvistimelle/kaiuttimille/korville/kukkarolle jos vahvistin ei niitä tue. Itse inakin pelaan niin kotona kuin kavereillakin, eikä läheskään kaikilta löydy DTS-tukea vahvistimesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Eipä tuo kyllä bugi ole, vaan hyvä asia. DTS-äänet kun sattaa tehdä pahaakin jälkeä vahvistimelle/kaiuttimille/korville/kukkarolle jos vahvistin ei niitä tue. Itse inakin pelaan niin kotona kuin kavereillakin, eikä läheskään kaikilta löydy DTS-tukea vahvistimesta.

Ymmärrettävää, että se kysyisi kerran peliä aloittaessa, eikä joka kerta kun lataa savegamea.
 
Mulla jäi kerran yks äijjä prätkän takapyörän alle jumittaan... Siinä se vaan makas eikä tipahtanu vaikka vedin hyppyristä... Näytti aika hupaisalta hidastuksella =)

P.S. Auton katolla matkustaminen korvaa suurimmat surffaushimot =)
 
Sataman veneilytehtävässä ajoin siihen rantamökin terassille ja hyppäsin pois mutta jouduinkin venee sisään, räjäytin veneen mutta jäin silti veneen sisään eikä runko hävinnyt ympäriltä. Vaikka kääntyilin ja venailin.
 
Helikopterilla voi ampua sivulle, kun pistää cinematic- kameraviritelmän.
Helkkareille kasvaa renkaat, jos sellaisen vie johonkin autotalliin, vaikka sunshine- autos:in Spray'n Go:hon
 
Siinä Diazin ekassa tehtävässä "The Chase" kun pitää seurata yhtä äijää prawn islandille, niin ajoivat oman autonsa katolleen ja yllättäen räjähti. Kuitenkin se jota piti seurata pääsi pois räjähdyksestä ja jäi vaan siihen kadulle molottamaan, eikä mennyt mihinkään...Siinä vähän aikaa tökin sitä ja kun ei mitään tehnyt niin kuula kalloon sialle ja eiku tehtävä uudestaan.
 
Ylös Bottom