Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Bandicoot

Well-Known Member
Aloitetaanpa nyt sitten uusi alue, missä voi esittää kysymyksiä, julkaista tuloksia ja kaikkea sellaista, mikä voisi pilata pelinautinnon toisella alueella. Toinen alue olkoon pyhitetty kommenteille. Eli tänne spoilerit, FAQit ja tulokset ja muut sellaiset!

Edit: Otsikkoon lisätty kaksoispiste Willenniumin mielenrauhan palauttamiseksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Myöhästyin minuutin. :(
Olisin ehtinyt jos en olisi etsinyt virallista tietoa siitä, kirjoitetaanko se GTA: Vice City vai GTA Vice City. Voihan perkele sentään. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Myöhästyin minuutin. :(
Olisin ehtinyt jos en olisi etsinyt virallista tietoa siitä, kirjoitetaanko se GTA: Vice City vai GTA Vice City. Voihan perkele sentään. :(

Sori Willennium, nopeat syövät hitaat ;)
 
En minä ole amis, olen lukiossa. Henkisesti ehkä minussa on jonkin verran amista. Testimaan Amis-testin mukaan olen 21% amis.

Shaban saa taas poistella näitä turhia viestejä pian... ;)
 
No no, miten kukaan ei ole eksynyt tänne vieöä kertomaan jänniä juttuja? Olen 44% psykopaatti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Eli tänne spoilerit, FAQit ja tulokset ja muut sellaiset!

Hmm, jopas teillä on mielenkiintoisia spoilereita tässä ketjussa heti alussa.
 
Re: Re: GTA: Vice City FAQ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Hmm, jopas teillä on mielenkiintoisia spoilereita tässä ketjussa heti alussa.

Ei kukaan pääse irti koneesta.
 
Siinä yhes tehtäväs, olisko ollu nyt joku 6 tai 7 tehtävä, niin siinä pääse hienosti ajelemaan radio-ohjattavalla helikopterilla! Se oli kyllä aika hubaisaa!!! Myös se rannalla oleva beach-racing on just nättii!! Peliä oon ehtiny pelaamaan yhteensä joku pari tuntii!! Customilla ja muillakin moottoripyörilla/mopoilla on nätti keulia! Kyllä tossa ekassakin kentässä saa ihan hyvin niitä aseita! Ja jos asevarastot eivät ole suuret niin ainahan voit käydä asekaupasta ostamassa aseita, toki jos sinulla on siihen varaa!!!:cool:
 
Kun mokaa rampagen niin pystyykö sitä enään myöhemmin suorittaa, kun se pääkallo ikoni katoo sieltä mestasta sitten kun on mokannut sen, siirtyykö se jonnekkin muualle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Kun mokaa rampagen niin pystyykö sitä enään myöhemmin suorittaa, kun se pääkallo ikoni katoo sieltä mestasta sitten kun on mokannut sen, siirtyykö se jonnekkin muualle?

Eivät siirry, vähän ajan kuluttua löytyvät samasta paikasta.
 
???

Onkohan kukaan mahtanut löytää helikupatteria ja lentokonetta, Kun ei oikein tahdo löytyä ainaskaan lentokentältä, ja voiko pelissä uida jollain konstilla?
 
Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Satyr
Onkohan kukaan mahtanut löytää helikupatteria ja lentokonetta, Kun ei oikein tahdo löytyä ainaskaan lentokentältä, ja voiko pelissä uida jollain konstilla?

Helikopteri löytyy poliisiaseman katolta downtownissa, sen myös saa kun ostaa Hyman Condo rakennuksen downtonissa. :)

Peli muuten tilttaa jos lentää koptereilla liian kauaksi.
 
Tällä hetkellä vittumaisin tehtävä on ollut, ostoskeskuksessa suoritettava ikkunoiden särkeminen. Kyseinen tehtävä kannattaa suorittaa krossarilla. Tuhoaa ensimmäisenä yläkerran lasit ja lopuksi alhaalta. Krossarilla pääsee aika hyvin sukkuloimaan keskuksessa. :)
 
Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Helikopteri löytyy poliisiaseman katolta downtownissa, sen myös saa kun ostaa Hyman Condo rakennuksen downtonissa. :)

Peli muuten tilttaa jos lentää koptereilla liian kauaksi.

Jep kiitoksia tuosta, mutta onko lentokoneesta tietoa, entä voiko mitenkään saada mistään autotallia, niinkuin gta3:ssa.
olis kiva kun lataa pelin myöhemmin niin olisi vaikkapa motskari hönkimässä siellä autotallissa! ja se uiminen ei taida pahemmin onnistua...Noh näin on nännit ja muut nappulat!
 
Re: Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Satyr
Jep kiitoksia tuosta, mutta onko lentokoneesta tietoa, entä voiko mitenkään saada mistään autotallia, niinkuin gta3:ssa.
olis kiva kun lataa pelin myöhemmin niin olisi vaikkapa motskari hönkimässä siellä autotallissa! ja se uiminen ei taida pahemmin onnistua...Noh näin on nännit ja muut nappulat!


No 1.saarella on ainakin El Swanko Casa paikassa myytävänä talo, siellä on myös autotalli. Lentokoneesta ei ole tietoakaan vielä, 30% peliä läpi.
 
kun sä haet sen tehtävän mee äkkiä sinne tankin luo ja sitte ku sieltä kulkueesta lähtee yks äijä ostaan donitseja nii mee vasemmalta puolelta sitä tankkia ottaan se



mutta mite niitä aseita voi säilyttää vai voiko edes ku aina ku ottaa jostai aseen ja sit ottaa jonku muun aseen joka kuuluu samaan ryhmään ja pitää painaa sitä l1 nii se vaa katoaa mutta missä niitä vois säilyttää sillei ettei tartteis kantaa:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phaleg429
Olen jumissa Sir, Yes Sir- tehtävässä kertokaa mulle miten sen tankin saa varastettua.

Mä tapoin kaikki sotilaat, ammuin pari kertaa tankkia päin ja
venasin hetken niin tankin sisällä olevat lähtivät pakoon ja ajoin
tankin piilopaikkaan. Siinä pari poliisia oli kylläkin perässä.
 
Ylös Bottom