Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Pelissä on sittenkin kaupunki jaettu eri osiin,eli kaikkiin paikkoihin EI pääse heti. Lähde gamespot.com.
 
Eräs ERITTÄIN hieno ominaisuus!!!

Luin juuri GameSpotilta että kuljettajan voi ampua autoon lasin läpi JEES!!!:D GTA III:ssa joka autossa oli panssarilasi mistä ei mennyt edes snipun kuti läpi. Ja kaiken huippu oli avoauto, kun menit seisomaan konepellille ja ammuit kuljettajaa M16:sta niin mummo ei edes liikahtanut vaan painoi vain kaasua.
 
Re: Eräs ERITTÄIN hieno ominaisuus!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ape
Luin juuri GameSpotilta että kuljettajan voi ampua autoon lasin läpi JEES!!!

En minä ainakaan haluaisi turhaan liata uuden Infernukseni nahkaistuimia... ;)
 
toivottavasti siinä vois tehä sillein et jos auton ovi on lukssa ja sit painaa uuestaan kolmioo ni se hajottaa ikkunan ja avaa oven.
Tai sitte ottaa sorkkaraudan ja vääntää oven auki:p
 
Jos tilaat postiennakolla, niin kysyvätkö ne ikää paketin noudon yhteydessä??? Onko joku tilannut vaikka GTA III:sen?
 
Joo eihän ne koskaan mitään ikää kysy. Eihän ne siellä postissa edes välttämättä tiedä mitä paketti sisältää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ape
Jos tilaat postiennakolla, niin kysyvätkö ne ikää paketin noudon yhteydessä??? Onko joku tilannut vaikka GTA III:sen?
LMO miten hitossa ne sitä vois kysyä. Itse olen tilannut paljonkin pelejä,ikä koskaan ole kyselty yhtään mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
LMO miten hitossa ne sitä vois kysyä. Itse olen tilannut paljonkin pelejä,ikä koskaan ole kyselty yhtään mitään.

Nii no joo...

Jos ne ei kysy ikinä kaupassakaa mitää, ni miks ne sitte tossa kysyis ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR



Ei. Peli ilmestyy 8.11. Maahantuoja Toptronics on asiasta ilmoittanut.

Toptronicsin sivuilla näyttäisi olevan 25.10 :confused:

http://www.toptronics.fi/pelietmm.nsf/23949B511667AA26C22564D4004472BB
 
Re: UUsi "August" Traileri

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jagenage
www.vicecity.com virallisivuilla uusi virallinen traileri nähtävänä.

Tarkotat varmaan September traileria. Mahtava!
 
Ladattavissa myös Peliplaneetasta:
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelikonsolivideot/3d-raiskinta-toiminta/3051/
 
En tiedä onko tästä puhuttu jo aikasemmin, mutta ite huomasin vasta tänään www.vicecity.com sivuilla "Suspicious businesses", josta löytyy esittelyt moottorisaha, vasara, ruuvari, veitsi, golfmaila ja lihakirves !
 
HEHE! Nyt on kone imutettu täyteen Flock Of Seagullsia :D. Fiilis on taattu. Ja tuon biisin nimi tuossa trailerissa on I Ran...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom