Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City. Mielenkiintoisia yksityiskohtia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muumendaalen

New Member
Eli kun Vice Cityy olen pelaillut niin olen löytänyt kaikenlaisia yksityiskohtia.
Oletteko nähnyt/huomannut näitä(luultavasti olette) :
Verinen kylppäri jossa moottorisaha.
Yhdessä tehtävässä pitää tappaa äijiä joiden nimet muistuttavat Getaway-pelin tyyppien nimiä.
Malibun vasemmalla puolella olevan kerrostalon ikkunat, joissa palaa valo muodostavat n. klo 23.30 erään kuvion.
Kun kuuta ampuu snipulla se isonee.
Pelissä on varmasti lisää yksityiskohtia, joten kertokaa. Olen kuullut jostain uponneesta laivasta, Kukaan nähnyt?, kalojakaan en ole nähnyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Huomasitko myös että ilmeisesti kaikkien palkkaorjien nimi, jokikisessä omistamassasi paikassa, on Mario.

"Forget about it, Mario!"
"Hey! Mario!"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Verinen kylppäri jossa moottorisaha.
Itse en tuota ole nähnyt, mutta jo pelin muista kohdista on tullut mieleeni Arpinaama-elokuva. Ja tuo mainitsemasi esimerkki on kuin suoraan elokuvasta.

Itsekin olen kuullut, että pelin tekijät olisivat Scarface-faneja.
En ole leffaa nähnyt mutta jollain toisella foorumilla puhuttiin, että jollain GTA kolmosen radiokanavalla soisi leffan musaa.
Niin ja se kylppäri on ekalla saarella. Siellä on 2 Pay`n`sprayta, Etelässä olevan Pay`n`spray:n jommalla kummalla puolella (en muista kummalla, mutta toisella puolella on muistaakseni rakennus jossa on korkeat aita ympärillä.) on talo jossa se on, kierrä taloa ympäri, niin löydät oven josta pääsee sisälle.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hezzu832
Huomasitko myös että ilmeisesti kaikkien palkkaorjien nimi, jokikisessä omistamassasi paikassa, on Mario.

"Forget about it, Mario!"
"Hey! Mario!"

Vähänkö rupes menemään hermo just tohon juttuun. Aina kun ne orjat jotain puhuu niin tulee: forget about it mariou tai hey mariou.... Ois ne nyt voinu laittaa jotain muutakin niille puhuttavaks.

Ylös Bottom