Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice Cityn viimeinen(?) tehtävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Radio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Radio

New Member
Olen pelannut 66% pelistä ja olen V:n luota saanut tehtävän, jossa Tommy maksaa 50000$ velkansa. ALuksi pitää ampua vähän aikaa ja sitten se musta kaveri jouksee katolle (Versette Estate). Pääsen katolle asti, mutta kuolen siihen kun siellä on paljon väkeä jotka ampuvat vain minua. Mitä pitää tehdä? Mitä aseita pitää käyttää?

Kiitän!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radio
Pääsen katolle asti, mutta kuolen siihen kun siellä on paljon väkeä jotka ampuvat vain minua
Kiitän!

Suosittelen, että juokset katolla mahdollisimman nopeasti helikopterin alustalle ja viskot kranaatteja alas. Tiedäthän, että niiden rappusten, joita juoksit ylös, alapäästä löytää healthia ja armoria.

Tapa Lance Vance(musta mies).
Colt Python hyvä ase, tappaa kaikki tavalliset jammut yhdellä kutilla.

Eli nirhi ensiksi muut ja sitten Lance, tehtiin kaverin kanssa silleen että Pythonilla vedeltiin tavalliset pulliaiset ja sitten sieltä helikopterialustalta heitettiin kranaattia niskaan.
Tämän jälkeen joudut tappamaan vielä yhden häiskän alhaalta, heitä parvelta kranaatteja.

EDIT: Katos vaan, ylläpito ehti ensin :D

Kerkesinpä ennen näitä viestejä luettua pelata sen kohdan läpi. Onhan peli nyt pelattu kokonaan läpi?

Juoksin sinne alustalle ja nakkelin kranaatteja puolen kymmentä. Tulin portaita alas ja hain healtia ja armoria ja aloitin räiskinnän. Loppui siihen Kun Tommyn kaveri tuli alas, joka oli ainoa henkiinjäänyt.

EDIT: Mistä sen ruumisauto tehtävän saa (näytti ohjekirjassa olevan joku Funeral paikka). Missä saaressa ja missä päin.

Kiitän

Itse hain sieltä vasemmalta sen "bullettime"-pillerin. Sitten vaan PSG käteen ja kaverit putos helposti.

Sillä parhaalla haulikolla ja uzilla vaan tapoin ne. Alussa minigunia kehiin kun ne yrittää tulla kassakaapille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radio
Kerkesinpä ennen näitä viestejä luettua pelata sen kohdan läpi. Onhan peli nyt pelattu kokonaan läpi?

Juoksin sinne alustalle ja nakkelin kranaatteja puolen kymmentä. Tulin portaita alas ja hain healtia ja armoria ja aloitin räiskinnän. Loppui siihen Kun Tommyn kaveri tuli alas, joka oli ainoa henkiinjäänyt.

EDIT: Mistä sen ruumisauto tehtävän saa (näytti ohjekirjassa olevan joku Funeral paikka). Missä saaressa ja missä päin.

Kiitän
Et ole vielä mennyt peliä läpi. Sitten kun on 100% niin sitten voit sanoa että olet mennyt pelin läpi.

Ylös Bottom