Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan boomba

No jotkut tehtävät on aikas v****maisia.

Varsinkin viimeinen... pelasin ehkä 15 kertaa ennen kuin pääsin läpi.

Sitte hölmöyksissäni ammuin ak:lla sen eukon (en muista nimee).
Ihan kiva!

Helppo se on loppujen lopuksi, ainakin jos menet sinne luodinkestävällä Patriotilla jonka saa sen korruptoituneen poliisin viimeisestä tehtävästä.

GTA:han ei kyllästy ikinä...
Nyt on tarkoituksena masteroida DODOlla lento.
Kokeilpaaka huviksenne Barrel rollia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ThePuppetMaster

Helppo se on loppujen lopuksi, ainakin jos menet sinne luodinkestävällä Patriotilla jonka saa sen korruptoituneen poliisin viimeisestä tehtävästä.

No mulla se hävis se hemmetin patriootti...*nyyh*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!

Mitä? Pitääkö siin kerätä kaikki rampaget ja hidden packaget et saa 100%????!!!

Tietysti. Eihän se muuten olis 100% läpi. :D

Onko kenellekkään käynyt niin että kun otat shoresiden ekan puhelin tehtävän "uzi money" kun pitäisi lahdata autosta niitä purple takkeja niin yhtäkkiä ne kaikki on kadonnut pois eikä näy missään wichita gardenissa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Onko kenellekkään käynyt niin että kun otat shoresiden ekan puhelin tehtävän "uzi money" kun pitäisi lahdata autosta niitä purple takkeja niin yhtäkkiä ne kaikki on kadonnut pois eikä näy missään wichita gardenissa?

On, ensimmäisellä pelikerralla ne olivat minulla siellä. Mutta kun aloitin pelaamaan peliä uudestaan läpi, ei niitä ukkeleita näy missään. Joku bugi varmaan :/ Vituttaa kun ei pääse pelaamaan hauskinta tehtävää, tuon puhelin tehtävän jälkeistä pesismaila- mättö tehtävää. :(

Se bugi on semmonen että kone respawnaa niitä lilatakkisia punatakkisiks, eikä niitä siks enää erota. Kokeilee vaan ampua kaikkia punasia niin jotku sattuu sitte aina olemaan oikeasti liloja. Toi bugi on hajottanu monet pelit, mutta noin sen kuulemma saa vielä toimiin.

Aijai... kokeilin ampuu niit kaikkii punatakkeja mutta ei vaan tullut niistä tappoja. Ei kai vaa voi mitään. Onneks sillon ekalla pelin läpi meno kerralla ei ollut tota bugia.

Purple Nines bugi

Tosta purppuratakkien katoamisesta löytyy muuten aika paljon keskustelua gamefagsissa.

Kantsii sieltä kanssa kattoo whattuduu jos tulee tää onkelma.

kiitos hei.

okei....mun mielestä paras auto on punanen avo-stinger, paras ase: uzi, paras kenttä: shoreside vale, paras radio-asema: chatterbox, game fm ja rise fm, paras jengi: yakuza, magein tehtävä: kingdom come (puhelintehtävä)

autolla ratsastaminen

....on muuten helvetin mageeta ku on stauntonissa columbian cartellin alueella ja hyppää cartel cruiserin sinne lavalle ja rupee ampumaan porukkaa nii että se ottaa paniikit ja lähtee kahaa ihan täysii eteenpäin ja sit voi samal tappaa porukkaa......aika helvetin makeeta....kannattaa kokeilla

Samaan asiaan liittyen kokeilkaapa hypätä auton konepellille ja ampua autoa...lähtevät kaahaamaan jumalatonta kyytiä ja itte oot mukana. Sitte sillä nostosillalla Staunton-SHvale kun silta on ylhäällä niin ammut autoja, ne ajaa täysillä jorpakkoon :D .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Aijai... kokeilin ampuu niit kaikkii punatakkeja mutta ei vaan tullut niistä tappoja. Ei kai vaa voi mitään. Onneks sillon ekalla pelin läpi meno kerralla ei ollut tota bugia.

Jos haluat eroon tuosta bugista, poistat vaan muistikortilta koko gta3:n talletuksen. Ja aloitat uuden pelin, ensimmäisellä peli kerralla nimittäin tuota ei ilmesty ( ainakaan minulle). Kolmannen peli kerran jälkeen, tuli ensi kertaa tuo bugi.

Elikkä olisi pieni kysymys? Aloitin gta3:n alusta ja päämääränä on 100% peli läpi. Olen tehnyt kaikki tehtävät 73/73, rampaget 20/20, stuntti hypyt 20/20, piilotetut paketit on olen löytänyt 100/100. 100 taksi tehtävää olen suorittanu, kaksi police bridgea, huumepilleri ja energiat kotimökkiin. Loputtoman juoksun ja liekin heittimen olen suorittanut, kuten myös import/export tallit. Silti pelistä vasta 96% suorittettu. Mitä on jäänyt välistä?

JussiMan: Ootko vieny myös ne hälytysajoneuvot sinne Portland Harborin nosturille? Mitään muuta mä en ainakaan keksi tähän hätään...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Elikkä olisi pieni kysymys? Aloitin gta3:n alusta ja päämääränä on 100% peli läpi. Olen tehnyt kaikki tehtävät 73/73, rampaget 20/20, stuntti hypyt 20/20, piilotetut paketit on olen löytänyt 100/100. 100 taksi tehtävää olen suorittanu, kaksi police bridgea, huumepilleri ja energiat kotimökkiin. Loputtoman juoksun ja liekin heittimen olen suorittanut, kuten myös import/export tallit. Silti pelistä vasta 96% suorittettu. Mitä on jäänyt välistä?

Jos noi police bridget on niitä tähtiä, niin joka saarelta niitä
saa 2, eli yhteensä saa kuusi.

ps. mullon 91 hidden packagea missä vaikeimmat paikat
mistä niitä vois löytää

Ylös Bottom