Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Tätä on varmaan kysytty jo monet kerrat, mutta kun en ole vähään aikaan päässyt tänne, niin joudun kysymään ihan itse. Eli: Miten saan Securicar:n? Välillä niitä on pyörinyt tuolla stadionin läheisyydessä, mutta sitten kun sitä tarvitsee, niin eihän sitä mistään löydä.

Kiitos ja anteeksi!

-Knight
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Tätä on varmaan kysytty jo monet kerrat, mutta kun en ole vähään aikaan päässyt tänne, niin joudun kysymään ihan itse. Eli: Miten saan Securicar:n? Välillä niitä on pyörinyt tuolla stadionin läheisyydessä, mutta sitten kun sitä tarvitsee, niin eihän sitä mistään löydä.
Kaduilla ajavat autot on jossakin määrin riippuvaisia siitä, millä autolla itse ajelet; esim. kun kaahailet urheiluautolla, on liikkeellä paljon urheiluautoja, rekalla ajaessa on liikenteessä muita raskaita kulkuvälineitä (rekkoja, busseja, jne.. ). En kyllä nyt muista, että millä autolla noita securicareja tulee vastaan, mutta koitappa ajella esim. pakettiautolla tai jollakin sitä raskaammalla tuolla stadionin seudulla...
 
Myöskin on monta tehtävää missä tuota securicaria käytetään.
Esim. van heist ja kun ajelee vähän aikaa securicarilla
vastaan tulee toinen- eli hylkää ja tuhoa tehtävän SC
jolloin tehtävä loppuu ja aja normaali SC sinne satamahalliin.
 
Myös toisen saaren loppupuolella(sen jälkeen kun pääsee jo kolmanteen) on yks tehtävä josta saa securicarin. Nimeä en muista mutta siinä piti toimia syöttiä kytille. Siitä kun selviää niin saa pitää securicarinsa.
 
Muuten hyvä, mutta kun noiden tehtävien saanti on vähän heikkoa, kun peli on jo loppupuolella. Enää ei tehtävissä kuulemma saa SC:tä. Tarvitsen sitä, kun tuolla Portland Docks:ssa on se paikka, jonne pitää viedä autoja, ja vain tämä auto puuttuu.
 
Ite löysin sen ajelemalla Barracks OL:llä stadionia ympäri, ei tarvinu edes kauaa kokeilla niin löyty. Itelläki meni aamulla peli "läpi", nyt puhelinten kimppuun.
 
Ylös Bottom