Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar hero : Aerosmith (X360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venalaine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

venalaine

Active Member
Mitäs mieltä arvon kanssaeläjät ovat uudesta GH Aerosmith:sta? Itse olen pelailut tuota nyt ehkä jonkun 15 biisiä, gamescore muistaakseni jotain 120 paikkeilla. Ihan mukavalta vaikuttaa, ehkä hieman helpompi kuin GH 3, vaihtelua tietysti on vähemmän kun keskitytään lähes pelkästään yhden bändin matskuun...

Mitä mieltä muut?

Vastaus: Guitar Hero 3

Mitäs mieltä arvon kanssaeläjät ovat uudesta GH Aerosmith:sta? Itse olen pelailut tuota nyt ehkä jonkun 15 biisiä, gamescore muistaakseni jotain 120 paikkeilla. Ihan mukavalta vaikuttaa, ehkä hieman helpompi kuin GH 3, vaihtelua tietysti on vähemmän kun keskitytään lähes pelkästään yhden bändin matskuun...

Mitä mieltä muut?

Ei oikein noi Aerosmithin biisit innostanu, muuten ihan hyvä peli. MIllä vaikeustasolla pelaat muuten? koska minun mielestäni GH3 on helpompi Hardilla kuin Aerosmith.

Teen pelille oman ketjun, voisiko joku mode mahdollisesti siirtää nämä viestit sinne?

Tehdään nyt pelille oma ketju että ei tarvitse vetää OT:ta tuolla GH3 threadissa. Nyt vaan keskustelua ko. pelistä :)

Vastaus: Guitar hero : Aerosmith (X360)

Hyvä jatko GH-sarjalle. Itse vain luulin, että kyseinen tuotos sisältää ainoastaan Aerosmithin biisejä. :) Oli yllätys kun näin ei kuitenkaan ole.

Vaikeustaso on noin GH III:n tasolla. Achievementit on onneksi järkeistetty huomattavasti.

Vaikeustaso ei kyllä ole lähelläkään GH3:n tasolla (nooh, ehkä expertillä, sitä en ole vielä jaksanu koittaa), ainakaan Hard ei tarjonnut minkäänlaista haastetta, normaalin neversoft nuottikartoituspuuron lisäksi. HOPOja on ehkä tiukennettu hieman, mutta ei kuitenkaan Rock Bandin tasolle.

Mä en kyllä voi suositella tämän pelin ostamista. Aivan liian helppo ja hintaan nähden ihan liian vähän pelattavaa. Jos on jo pelannut Guitar Hero 2 sekä 3 "puhki" ja kaipaa lisää kitarointia, kannattaa katse suunnata kohti play.comia (tai amazon.co.uk:ta) ja tilata sieltä Rock Band.

No niin nythän tälle on saatu ihan oma ketjukin. tebboo kyselit multa tuolla toisessa ketjussa millä tasolla pelaan ja vastaus on että tähän mennessä ainoastaan mediumilla. Itselläni on jäänyt guitar hero 1 ja 2 kokematta ja kolmostakin olen vaan vähän pelannut, joten aika hakusessa vielä taidot...

Mitä muuten Tonppa meinaat tolla archievementsien järkeistämisellä?

No niin nythän tälle on saatu ihan oma ketjukin. tebboo kyselit multa tuolla toisessa ketjussa millä tasolla pelaan ja vastaus on että tähän mennessä ainoastaan mediumilla. Itselläni on jäänyt guitar hero 1 ja 2 kokematta ja kolmostakin olen vaan vähän pelannut, joten aika hakusessa vielä taidot...

Seelvä juttu. Itse pääsen lähes kaikki biisit gh3:ssa hardilla lukuunottamatta joitakin bonusbiisejä + 8. tierin biisejä. Tässä taas pääsin 2 ekaa biisiä 1. tieristä jonka jälkeen kun tulee se "bring aerosmith" tjsp niin heti ekassa Aerosmithin biisissä tipuin jossain yli puolivälin ja sen jälkeen en edes jaksanut yrittää uudelleen :o

Varmaa se että nyt ne ovat helpompi saada? Aika helppo peli. Pari ok biisiä on tullu vastaan, muut aika surkeita ellei sitten A:sta tykkää. PItänee pelata peli äkkii läpi ja laittaa myyntiin ;)

Vaikeustaso on noin GH III:n tasolla.

Potaskaa, vaikeustaso ei ole lähimainkaan GH3:sta. Saan GH:A:ssa viittä tähteä (mediumilla) tuosta vain, joka ei ihan noin vain GH3:ssa onnistunut.

Lisäksi olen pettynyt tähän settiin. Niin oksettavasti on kaikki GH3:n kommuuni-tukikoodit sun muut kopioitu suoraan, eikä pelin linkittäminen GH-accountiin edes onnistu (eikä ilmeisesti tule onnistumaan). Biisejä on naurettavan vähän hintaan nähden, ilmeisesti kaikki biisit on covereita (tämän käsityksen olen saanut), eli miten voivat järkeillä pelin normaalitason hintaa? Lisäksi biisivalinnatkin olisi voinut olla parempia. Dude looks like a ladyä, Jadedia ja I don't wanna miss a thingiä jäin erityisesti kaipaamaan.

Tulipahan purettua aivotuksia, mutta näin se vain on, että nyt on Activisionilla menty sieltä mistä aita on matalin ja dollarin kuvat isoimpia.

Varmaa se että nyt ne ovat helpompi saada? Aika helppo peli. Pari ok biisiä on tullu vastaan, muut aika surkeita ellei sitten A:sta tykkää. PItänee pelata peli äkkii läpi ja laittaa myyntiin ;)

Joo, aika iisistihän noita tuntui kyllä ropisevan, tosin kolmosta olen niin vähän pelannut että vaikea verrata..

No esim itse pelailen hard/expertillä kaikkia gh:ta. GH3:ssa hardilla tuli loppupään biiseissä pähkäiltyä kauan. Nyt hardilla jokaisesta biisistä tulee 5* jos keskityn pelaamiseen. Tuntuu vaan nuo biisit olevan niin tylsiä. Run DMC:n King of rock on kyllä hyvä biisi.

Sitä, ettei mukana ole enää älyttömiä "voita 500 ranked matsia Livessä" -juttuja. :)

Sitten: peli on todellakin jonkin verran helpompi kuin GH3. Aluksi taso tuntui olevan kutakuinkin samaa, mutta helpompihan tämä on.

Omasta mielestäni tämä oli selvästi helpompi mitä GH2 ja GH3.
Hardilla meni kaikki biisit ensimmäisellä kerralla läpi, kahdesta kappaleesta ****, muista *****.
Expertillä vain viimeistä biisiä sai sahata muutaman kerran ennen kuin meni läpi.

Mutta joka tapauksessa, hyvä formaatti. Kivat nuo välivideot missä jäsenet kertovat kyseisistä paikoista. Jonkun verran huonoja biisejä, mutta paljon hyviä biisejä myös.

Asia version julkaisu, joka ollut tilauksessa playaasiasta, niin menee heinäkuulle. :mad:

Nonni expertillä peli lävitse. 2 kertaa failasin koko pelin aikana ja nekin vikassa biisissä.

PS: Jos jotain kiinnostaa pelkkä Aerosmith kitara niin olis myynnissä.

Noniin, nyt tuli itsekin pelattua tuo läpi mediumilla... Seuraavaksi pitänee pelata hardilla ja sen jälkeen uskaltautua pelaamaan guitar hero 3:a. :)

Nonni expertillä peli lävitse. 2 kertaa failasin koko pelin aikana ja nekin vikassa biisissä.

PS: Jos jotain kiinnostaa pelkkä Aerosmith kitara niin olis myynnissä.
Mitä on tullut videoita katseltua, niin tässä Aerosmithissähän ei vielä edes Hard-tasolla sitä oranssia nappulaa hyödynnetä niin ahkerasti kuin esim. GH III:ssa? Hyvä homma omasta mielestä, itse kun en siitä oranssista nappulasta niin perusta. Voi siis meikäläiselläkin olla mahdollisuuksia jopa se Expert-taso läpäistä, vaikka melkonen nakkisormi olenkin.:p

Mitä on tullut videoita katseltua, niin tässä Aerosmithissähän ei vielä edes Hard-tasolla sitä oranssia nappulaa hyödynnetä niin ahkerasti kuin esim. GH III:ssa? Hyvä homma omasta mielestä, itse kun en siitä oranssista nappulasta niin perusta. Voi siis meikäläiselläkin olla mahdollisuuksia jopa se Expert-taso läpäistä, vaikka melkonen nakkisormi olenkin.:p

Kyllä se oranssi nappula löytyy hardillakin. Tsekkaappa vaikka tämä video:

http://youtube.com/watch?v=SsdTzNKszkk

Ja jos oranssi nappula tuottaa ongelmia, niin expert tasokin on aikas hankala.

Noita achievementtejä on tosiaan tuotu alas aika rankalla kädellä, näyttäisi ensimmäiseltä Guitar Herolta jonka pekka peruspelaaja voi 100% achievata suhteellisen helposti.

Itselle tulee kyllä tämä tekele hyllyn täytteeksi kuhan vain saa alelaarista pelille sopivammalla hinnalla.

Ylös Bottom