Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ite tossa tänään otin kitaran käteen ensmäistä kertaa selvinpäin ja rupesin soittaa tavallisella 28 inch SD telkulla ja jumalaude pääsin 24 hardin biisiä läpi. Aikasemmin 2 eri LCD tv pelasin ja en päässy yhtäkään biisiä läpi (SD telkussa kun kuva/ääni lagia ei ole). . Nyt ois enää Slayerin biisi vetämättä 5 tähellä mediumissa niin ois kaikki 5 Star. Hardilla kusee siihen saatanallisen paskaan biisin eli Aerosmithiin....

Aerosmith on itseamsiassa melko mukava hardilla kun sen "oivaltaa" ...mulla tuottaa tuo knights of cydonia tuskaa siellä biisin loppupuolela, ei onnistu vaan noi hammer onit ja muut.. :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

No, eiköhän tosta lagista puhuminen ole vähän turhaa koska pelissä on siihen hyvät säädöt millä sen lagin saa hävitettyä. Turha siitä on telkkaria syyttää jos ei ite osaa menusta pistää asetuksia kohalleen :D

Oletusasetuksilla omalla ja kaverin LCDllä lagi oli aivan kaamea, ei sillä voinu edes harkita soittamista. Ja ihmettelen sitä kyllä miten ihmiset ei oikeesti käy noita setup valikoita läpi, tämäkään mun kaveri ei edes tienny mitä ne tommoset säädöt on. Btw suosittelen tekemään calibroinnin manuaalisesti, eikä luottaa siihen automaattiseen. Se oli mielestäni aika perseestä. Mitä oon noita calibroinu ni kuvaviivettä vaan kasvattaa pikkuhiljaa, että alkaa tuntuun hyvältä soitto. Siihen ääniviiveeseen ei ole tarvinu koskea.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

40ms tuntuu omassa Sampassa sopivalta. Nyt on hardilla Lou:ta vaille peli läpi. Slayeriä tuli jauhettua enemmän kuin paljon että meni läpi. Tähän auttoi muutama keijo. :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kyllä on suoraan sanottuna perseestä pelata tätä peliä netissä, kun ei nykylapsoset kestä tappiota. Heti kun ollaan häviöllä tai edes pari nuottia mennyt ohi niin lähdetään pelistä. Mistähän löytyy nykyään peliseuraa joka ei pelaisi ihan turhan tosissaan...

CoD sitten erikseen, mutta tää onkin fiilistelypeli
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kyllä on suoraan sanottuna perseestä pelata tätä peliä netissä, kun ei nykylapsoset kestä tappiota. Heti kun ollaan häviöllä tai edes pari nuottia mennyt ohi niin lähdetään pelistä. Mistähän löytyy nykyään peliseuraa joka ei pelaisi ihan turhan tosissaan...

CoD sitten erikseen, mutta tää onkin fiilistelypeli

Sanoppa muuta.... Moinen korpeaa älyttömästi. Harmi kun ei pysty viestejä lähettämään toiselle pelin kautta niin voisi sanoa pari valittua sanaa...

Itse en (hirveän) tosissani tätä peliä ota :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sanoppa muuta.... Moinen korpeaa älyttömästi. Harmi kun ei pysty viestejä lähettämään toiselle pelin kautta niin voisi sanoa pari valittua sanaa...
Eikös tuossa GH:ssa ole mikkituki? Näin olen kuullut, mutta itsellä ei ole ollut mikki kiinni pelatessa, enkä ole muistanut testata.

Kaikista ärsyttävintä on erehtyä pelaamaan Battle-modea. Vastustaja yleensä vitkastelee vaikeustasovalinnan kanssa ja kun itse valitsen ensin, vastustaja otta melkeinpä aina helpomman kuin minä, että saa sitten varmasti kaikki power-upit.:rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sanoppa muuta.... Moinen korpeaa älyttömästi. Harmi kun ei pysty viestejä lähettämään toiselle pelin kautta niin voisi sanoa pari valittua sanaa...

Itse en (hirveän) tosissani tätä peliä ota :D

Pelissä on mikkituki a'la COD4, eli koko ajan päällä.
Tulee vaan aina pelattua mikki kiinni, mutta muutaman kerran on vastustaja höpissyt toisessa päässä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Eikös tuossa GH:ssa ole mikkituki? Näin olen kuullut, mutta itsellä ei ole ollut mikki kiinni pelatessa, enkä ole muistanut testata.

Kaikista ärsyttävintä on erehtyä pelaamaan Battle-modea. Vastustaja yleensä vitkastelee vaikeustasovalinnan kanssa ja kun itse valitsen ensin, vastustaja otta melkeinpä aina helpomman kuin minä, että saa sitten varmasti kaikki power-upit.:rolleyes:

Itse en mikkiä omista, joten en ollut asiasta tietoinen. Se ainakin tekisi asiat mielenkiintoiseksi kun pääsisi sanomaan toiselle etukäteen että et saamari quittaa... :p

Juuri tuon takia en Battlea pelaa juuri koskaan. Ja jos erehdyn sitä joskus pelaamaan niin valitsen aina easyn, jonka jälkeen toinen yleensä lopettaa saman tien..... nynnyt...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ei näyttänyt kukaan vielä tätä tänne pistävän, minäpä laitan jos ei ole yleisessä teidossa vielä

Bongasin uutisen XBOXin puolelta http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=3373, eli XBOX livessä näyttäs olevan paketti ilmaisia biisejä, julkaistu eilen. Ajattelin, että miksihän ei ole PSStoreen tullu tommonen ilmaispaketti. Aukasin PS3 USA tilin ja kävin kattoon, sieltähän se löyty ja eiku imutukseen.

Ohjeet jenkkistoreen tilin tekemiseen täällä jos ei ole ihan hallussa. Tällä tapaa siis pääsee USA Storeen ja eri sisältöön käsiksi kuin euroopan/suomen storessa!

edit. joo saihan ton imutettua ja asennettua, mutta itse biisejä en pelistä löydä downloads osiosta. Näkyy kyllä aijemmat ilmaiseksi lataamani Boss Battle track pack. Tunnistaako toi jotenki, että tää on PAL vehe ja ei instaakkaan niitä oikein? Saako muut toimiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ei näyttänyt kukaan vielä tätä tänne pistävän, minäpä laitan jos ei ole yleisessä teidossa vielä

Bongasin uutisen XBOXin puolelta http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=3373, eli XBOX livessä näyttäs olevan paketti ilmaisia biisejä, julkaistu eilen. Ajattelin, että miksihän ei ole PSStoreen tullu tommonen ilmaispaketti. Aukasin PS3 USA tilin ja kävin kattoon, sieltähän se löyty ja eiku imutukseen.

Ohjeet jenkkistoreen tilin tekemiseen täällä jos ei ole ihan hallussa. Tällä tapaa siis pääsee USA Storeen ja eri sisältöön käsiksi kuin euroopan/suomen storessa!

Jep. Mitä nyt vaan ei jenkki Guitar Hero biisit toimi Euro GHssa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ajattelin, että miksihän ei ole PSStoreen tullu tommonen ilmaispaketti. Aukasin PS3 USA tilin ja kävin kattoon, sieltähän se löyty ja eiku imutukseen.
Ainakaan maksulliset GH3-biisit eivät toimi region-rajojen yli, eli jenkkistoresta ostetut kipaleet eivät toimi euroversiossa ja toisinpäin. Jos ilmaiskipaleet toimivat, niin se on ihan kiva juttu. Eli kerrohan, miten kävi.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kotakussahan vasta uutisoitiin, että nuo kappaleet pitäisi olla Eurostoressakin? :confused:
Eri paketit. Jenkeille on tarjolla ilmainen Dropkick Murphys Track Pack ja meille maksullinen Modern Metal Track Pack.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Imaskoo vaikka sitä ittiään pojat sielä jossain ketkä tommoset lukot on suunnitellu :p

ps. sori turhasta postauksesta
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Imaskoo vaikka sitä ittiään pojat sielä jossain ketkä tommoset lukot on suunnitellu :p
No, eiköhän tuo ilmaispaketti tule normaalilla viikon viipeellä Eurooppaan, eli ensi viikolla uusi kalastuskierros.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sehän onkin eurostorelta järkevää julkaista St. Patrick's Dayn hengessä soivat irkkupunkkibiisit viikko St. Patrick's Dayn jälkeen.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sehän onkin eurostorelta järkevää julkaista St. Patrick's Dayn hengessä soivat irkkupunkkibiisit viikko St. Patrick's Dayn jälkeen.
Eihän semmoisesta välitä kuin britit. :p Sitä paitsi on ihan perussettiä, että tapahtumiin (E3, TGS jne.) liittyvät kamat tulevat tänne aina myöhässä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Heh, joo, kyllä on tullut törmättyä porukkaan joilla on mikit päällä. Pisti kyllä eilen naurattamaan, kun joku hoilasi oikein tunteella Welcome to the Jungle -kappaleen tahdissa...*in the jungle, welcome to the jungleee* :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

No, eiköhän tuo ilmaispaketti tule normaalilla viikon viipeellä Eurooppaan, eli ensi viikolla uusi kalastuskierros.

Tuskin on tulossa. Jenkkistoressahan on ollut jo aikaisemminkin Guitar Heroon ilmaisia biisejä (Aerosmithin Dream On ja joulubiisi We Three Kings), joita ei ole Euroopassa näkynyt ollenkaan. Miks nyt sitten olisi toisin, varsinkin kun juhlapäiväkin kerkeää ensi torstaihin mennessä mennä ohi, kuten joku jo huomauttikin?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuskin on tulossa. Jenkkistoressahan on ollut jo aikaisemminkin Guitar Heroon ilmaisia biisejä (Aerosmithin Dream On ja joulubiisi We Three Kings), joita ei ole Euroopassa näkynyt ollenkaan.
Ahaa, en ole seurannut asioita noin tarkkaan. Siispä seison korjattuna. Harmillista, että Eurooppaa kohdellaan tällä tavalla. Toivossa voi tietysti elää, mutta jos maaliskuun puolivälissä ei ole joulubiisiä täällä nähty... Jokainen tehköön omat päätelmänsä.
 
Ylös Bottom