Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

ihan foorumin marketin kautta ostin ja mukana ei ole omaa pakkausta eikä kuittiakaan tainnut olla tallessa :rolleyes: uuden kitaran jo tilailin ja ton ajattelin kiikuttaa johonkin elektroniikkahuoltoon

Sitten soitto PanVisionille. Pelin edustaja.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sitten soitto PanVisionille. Pelin edustaja.

pitää soitella siihen suuntaan. kiitoksia :)
e: mailia laitoin, kun puhelintuki mennyt jo kiinni. selitin tilanteen, katsotaan mitä vastaavat
e: löytyi vissiin kuittikin entiseltä omistajalta, että tiistaina pitäisi lähteä takuuvaihtoa suorittamaan prismaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

nyt loppui se vähäkin toiminta. yhteys ei pelaa enää ollenkaan. toivottavasti varakitara tulee äkkiä :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Milläs vaikeustasoilla jannut ootte pelannu ja kuin pitkälle päässy?Itse päässyt Expertillä sinne 7. "tasoon" mutta Musea ei pääse. :/
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tietääkseni kitarassa vilkkuu valot kun patterit alkavat loppumaan, kuten sixaxisessakin. Näin olen havainnut...

Voisikohan olla huono kontakti patteripesässä? Esimerkiksi jouset voi olla löysät tai muuten vain ei mene patteri kunnolla kohilleen.


Mielestäni se skeba vilkkuu aina kun hakee yhteyttä, ja kun yhteys on saatu, vilkkuminen loppuu ja punaiset valot jäävät palamaan. Mitä enemmän niitä punaisia nippuloita palaa, sitä enemmän on paristoissa vielä virtaa jäljellä. Näin minä olen päätellyt...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mielestäni se skeba vilkkuu aina kun hakee yhteyttä, ja kun yhteys on saatu, vilkkuminen loppuu ja punaiset valot jäävät palamaan. Mitä enemmän niitä punaisia nippuloita palaa, sitä enemmän on paristoissa vielä virtaa jäljellä. Näin minä olen päätellyt...

omassa skebassa palaa koko ajan vain yksi valo, jos sekään. vaikka uudet paristot sisältä löytyisivätkin. signaalia hakiessa vilkkuu kaikki
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

omassa skebassa palaa koko ajan vain yksi valo, jos sekään. vaikka uudet paristot sisältä löytyisivätkin. signaalia hakiessa vilkkuu kaikki

Juu, alussa ku hakee yhteyttä nii vilkkuu kitarassa kaikki valot. Sitten jää yksi valo palamaan. Patterit ei oo vielä loppunu nii en tiijä miten sitte vilkuttaa. Donglessa vilkkuu valo kokoajan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Juu, alussa ku hakee yhteyttä nii vilkkuu kitarassa kaikki valot. Sitten jää yksi valo palamaan. Patterit ei oo vielä loppunu nii en tiijä miten sitte vilkuttaa. Donglessa vilkkuu valo kokoajan.

hmm, itellä toi dongle ei vilkuta vaan palaa koko ajan ja sit sammuu kun toiminta loppuu. ja nythän se ei siis syty edes enää
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Juuh, niin se taitaakin mennä, että lopulta palaa vain yksi valo... Olen nyt eri paikassa kun laitteisto, mutta ihan kuin siinä juuri ennen kuin se vilkutus loppuu ja vain se yksi valo jää palamaan, niin siinä sen yhden pienen hetken verran palaa sen verran valoja, kun on paristoissa virtaa jäljellä... Pitää katsoa.

Koska jostakin olemme aina päätelleet pattereissa olevan vedon määrän...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Juuh, niin se taitaakin mennä, että lopulta palaa vain yksi valo... Olen nyt eri paikassa kun laitteisto, mutta ihan kuin siinä juuri ennen kuin se vilkutus loppuu ja vain se yksi valo jää palamaan, niin siinä sen yhden pienen hetken verran palaa sen verran valoja, kun on paristoissa virtaa jäljellä... Pitää katsoa.

Koska jostakin olemme aina päätelleet pattereissa olevan vedon määrän...

tuon latauksen pystyy ainakin tarkistamaan kun painaa PS-nappulaa niin tulee se "sammuta ohjain" jne. valikko esille ja sieltä alalaidasta
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

hmm, itellä toi dongle ei vilkuta vaan palaa koko ajan ja sit sammuu kun toiminta loppuu. ja nythän se ei siis syty edes enää

Pitipäs tarkistaa itekki nii tosiaan sehä jäiki palamaan se dongle eikä vilkkumaan kuha on saanu kitaraan yhteyven. Menneepä tämä nyt sekavaksi :D

Eikös tuo toimi vaan normi ohjaimella tuo, että voi kahtoa PS-napin kautta paljo on latausta jäljellä. Itellä ainaki näyttää viivaa jos koittaa kitaralla sitä kahtoa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

toptronicsin takuuvaihto pelastaa päivän :) uusi kitara viikossa perillä
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Siis ne kitarassa olevat neljä valoa eivät ilmoita patterin virtaa, vaan mitä ohjainpaikkaa kitara käyttää. Kitara menee automaattisesti ohjainpaikkaan 1, jos dongle on kiinni PS3:ssa. Sitä en osaa sanoa millä tavalla ohjain ilmottaa alhaisesta virrasta, kun vielä on paketin mukana tulleissa pattereissa puhtia.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

NOTE: The status indicator on the controller will blink slowly when the battery is low.
Noin seisoo skitan manuaalissa, jota kovin moni ei tämän threadin perusteella ole vaivautunut lukemaan... Tuolla "status indicatorilla" tarkoitetaan juuri niitä neljää valoa strummin päällä. Niiden pitäisi alkaa vilkkua, kun patteri alkaa vedellä viimeisiään. Nuo valot käyttäytyvät siis aivan samalla tavalla kuin sixaxisten vastaavat.

Ennen tuota vilkkumisen alkamista ei skitan pattereiden varausta näe mistään; ei niistä valoista, eikä myöskään PS-napista (valikossa näkyy varauksen kohdalla pelkkä viiva, kuten wakka jo sanoikin).
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Just joo perkele! Meni eilen peli jumiin tallennuksen aikana. No nyt rupesin pelaamaan nii eipä löyvä ennää savetusta :mad: Koodeilla nyt kaikki biisit saa heti, mutta kyrsiihä se ku pisteet lähti!

Edit: Ja pelin uudelleen käynnistys auttoi asiaan. Rauha maassa ja kaikki hyvin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Taitaa kyllä jäähä tuo Aerosmith ostamatta ku ei oo tuo bändi ikinä nii paljoa kiinnostanu. Tai no ainakaan uutena en osta, ehkä sen pelkän pelin vois joskus halvalla jostain hommata.
 
Ylös Bottom