Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

elikkä ostin prismasta gh3 mutta kotona huomasin että olin vahingossa ottanut pelkän kitara ohjaimen niin pystynkö palauttamaan ohjaimen ja pyytämään rahoja takaisin?
Uskoisin kyllä. Eikös noissa tavaroissa ole se 10 päivän palautus oikeus. Soitat sinne kauppaan ja kysyt, niin saat tietää, tai menet paikanpäälle kitaran kanssa. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Noniin....
Ostin cdon.comista sen GH3 + 2 kitaraa vuoden alussa. Kummankin kitaran strum bar jätti joitain lyöntejä satunnaisesti huomioimatta kun soitti nopealla temmolla. No ei tässä mitään vaan reklamaatiota kehiin. Sain uudet 2 kitaraa ja vieläkin on sama ongelma. Toinen on jopa pahempi. Ongelma on pienempi kun liikuttaa strum baria ylös-alas, mutta kun olen tottunut soittamaan aina alas-alas tyyliin.

Mikä tässä nyt mättää? GHWT kitara toimii täysin moitteettomasti. Onko minulla harvinaisen huono säkä että 4 kitaraa on susia? Onko muilla ollut Les Paul kitaroissa samaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Noniin....
Ostin cdon.comista sen GH3 + 2 kitaraa vuoden alussa. Kummankin kitaran strum bar jätti joitain lyöntejä satunnaisesti huomioimatta kun soitti nopealla temmolla. No ei tässä mitään vaan reklamaatiota kehiin. Sain uudet 2 kitaraa ja vieläkin on sama ongelma. Toinen on jopa pahempi. Ongelma on pienempi kun liikuttaa strum baria ylös-alas, mutta kun olen tottunut soittamaan aina alas-alas tyyliin.

Mikä tässä nyt mättää? GHWT kitara toimii täysin moitteettomasti. Onko minulla harvinaisen huono säkä että 4 kitaraa on susia? Onko muilla ollut Les Paul kitaroissa samaa?

Kyllä ainakin itsellä Les Paul tekee tuota, olen sen aina mieltänyt ominaisuudeksi.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Toi vika näyttäisi vaivaavan lähinnä PS3-version kitaroita. Itse tilasin 360:lle samaisen paketin, GH3:n ja kaksi kitaraa CDON:sta. Itsekin soitan hyvin pitkälti tuolla alas-alas naputtelutyylillä, ja boxin kitaroilla ei sen kanssa ole ollut ongelmaa. Mutta kun menen käymään kaverillani ja pelaan hänen GH3:sta PS3:lla, niin kyllä niitä virheitä tulee aika törkeästi. Tuo PS3-version kitara ei ilmeisesti sovi kunnolla tuohon alas-alas naputteluun, vaan pitää opetella soittamaan strummia "oikein".
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Peliapu-osiossa kirjoitinkin tästä jo aiemmin, mutta itse vaihdoin kolme kitaraa ennen kuin toimi kunnolla. kolmatta palauttaessani olin testannut kaverin World Tour-kitaraa ja vaihdoin kitaran WT:n bundlepakettiin. Toimii loistavasti, kun pattereissa on tarpeeksi virtaa. Kun patterit alkoivat loppumaan, niin mainitut tahattomat virhelyönnit alkoivat taas esiintyä satunnaisesti. Karmea virtasyöppö tää kitara, patterit loppuivat jo n. 120 tunnin pelaamisen jälkeen ja tietty keskellä online-mättöä. Hävisin kaksi biisiä pattereita etsiessä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Karmea virtasyöppö tää kitara, patterit loppuivat jo n. 120 tunnin pelaamisen jälkeen ja tietty keskellä online-mättöä. Hävisin kaksi biisiä pattereita etsiessä.
"Jo noin 120 tunnin jälkeen..." Minusta se kuulostaa varsin normaalilta ellei tuossa tullut sitten jonkin sortin typoa. Perinteisimpien ohjaimien akut kestävät yleensä hyvä jo 20 tuntia.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Joo kyllähän noi kusee aika usein ja tosiaan jättää ottamatta noita painalluksia. GH:WT kitara on kyllä paljon laadukkaampi. Itselläni tosiaan toi ps3:n GH 3 paketti kahdella kitaralla cdonista ja molemmat mielestäni tekevät enemmän tai vähemmän samaa. Paras saavutus on nyt Dragonforcen Ground and Pound biisistä hardilla hyperspeed kahdella 4 tähteä ja 91 prossaa. Expertillä en pääse oikeestaan puusta pitemmälle noissa Dragonforcen biiseissä. Myös Metallican moni biisi tuottaa tuskaa tuolla vaikeustasolla. :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mistä saisi halvimmalla pelin & kaksi kitaraa? Puolenkuun peleissä oli 97 koko roska...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mistä saisi halvimmalla pelin & kaksi kitaraa? Puolenkuun peleissä oli 97 koko roska...

En tiedä mistä tällähetkellä saa, mutta vähän aikaa sitten sai cdonista paketin kahdella kitaralla 45:llä eurolla. Sieltä tuli itekin tilattua. Ehkä paras on vaan odottaa sitä GH: Metallicaa ja ostat GH 3:n erikseen sitte. Les Paulit GH 3:n mukana eivät ole kaikkein parhaimpia vaan toi mikä tulee GH: Metallican mukana on kait sama mikä WT:ssa, ja se on huomattavasti parempi. :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Paljonkos tuo GH : Metallica & 2 World Tourin kitaraa maksais yhteensä?

Varmaan samoja hintoja kuin GH:WT guitar bundle (89e?)+ 1 ylimääräinen kitara(50e?), eli jotain 120-140e. TOki mm. Play.comilla yms on bundle tarjouksia, en vain ole varma miten yleisiä nuo 2 kitaran tarjoukset ovat.

Tuossa läheisesäs supermarketissa näyttää olevan GH:Aerosmith kitarabundle 28 ja GH3 kitarabundle 38
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt on ollu tää jotai viikon ja oon kyllä niin surkee täs:eek: En saa edes Mediumil Careerii läpi eikä se auta että kaverit pilkka koulus:rolleyes: Ei se muute haittais mut pelaaminen on ainut asia jota osaan...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt on ollu tää jotai viikon ja oon kyllä niin surkee täs:eek: En saa edes Mediumil Careerii läpi eikä se auta että kaverit pilkka koulus:rolleyes: Ei se muute haittais mut pelaaminen on ainut asia jota osaan...

Pilkkaa, sano niille että hankkii elämän.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mulla on Gh III Legends of rock ja 1 kitara, niin pystynkö pelaamaan kaikkia gh pelejä tolla eli toimiiko kaikki gh pelit tolla yhdellä kitaralla?
Jos en pysty, niin voisiko joku kertoa mitä pelejä pystyy, että voi harkita mitä pelejä ostais lisäks sit.? kiitos
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mulla on Gh III Legends of rock ja 1 kitara, niin pystynkö pelaamaan kaikkia gh pelejä tolla eli toimiiko kaikki gh pelit tolla yhdellä kitaralla?
Kyllä toimii. Ja vaikka ostaisit uudemmankin GH-sarjan pelin kitaran, se on myös alaspäinyhteensopiva.
 
Missä audio lagin calibrointi?

Mistäs johtuu ettei calibrointivalikossa ole erikseen audio ja video lagin calibrointi, vaan siellä lukee pelkkä "Calibrate"? Onko telkkarissani joku säätö nyt hämillään vai mistä tätä lähtis pähkäilemään? Häiritsee todella kun ei tuo yleispätevä calibrointi auta.

Ja kyseessä siis PS3, GH Legends of Rock ja LG:n töllö.
 
Ylös Bottom