Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Pitää kyl sanoa että ei tarvi hirveän monta kaljaa juoda niin menee (ainakin mulla) sormista koordinaatiokyky ihan kokonaan. Mutta on se kyllä sitäkin hauskempaa :)

tänään nappasin pelin ja kitaran gigantista ja onhan tää ihan älyttömän hyvä peli.kaljaa en edes muistanu tai ehtiny hakea ku koko illan pelannu.
vaimo ja lapset innostu kans leikkimään rokkaria eikä kertaakaan kuulunu illan aikana että lopeta jo pelaaminen:)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Muuten olis hardilla peli läpi, mutta toi stanan Slayer ei vaan mene :mad:. Kaatuu tuohon mosh1 -kohtaan. Biisi on muuten suht helppo, mut toi **tun mosh.
Se starpower riittää vaan puoleen väliin.

Kokeile harjoitella sitä mosh kohtaa. Itse aloitin hitaimmalla ja siitä etenin nopeammalle aina kun alkoi osumaan. Otin erillaisen otteenkin, väänsin kättäni että etusormi oli ylempänä ku nimetön, toisinsanoen kyynärpää oli "ilmassa" kaulan pituisesti. Jos nyt ymmärsit :D Ei tarvinnut harjoitella kuin jotain 20min.

Niin ja tietysti kun sitten läpäisin biisin niin huomasin mosh-kohdassa että perkule, minähän pysyn mukana, että "näin" kaikki pallukat :O
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

tänään ostin tämän pelin gigantista ja hakkasin 4 tuntia putkeen:D easylla ajattelin hakata tän ekaks läpi kun oon Quitar Hero neitsyt:D aivan mahtavan hyvä peli. koukuttavin aikoihin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Voisivat lisätä sen frendilistan sinne online-puolelle. Ei luulis olevan mahdoton tehtävä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Toi 9v jannu on kyl kunkku... Toi ekan kommentti on hyvä "joo meitsi oli vähän kännissä nii män päin persittä" :D
Ite ei pystyis tohon ikinä ja jätkä vetää romilleissa tykitystä vähän huvikseen.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

I was a little drunk when filming this, so excuse my missing of notes. Perhaps I'll upload a better one at a later date. Or not, because I'm lazy, and my hand hurts now from playing this

Selityksiä, juu.. :rolleyes:

Itse saan ton biisin just mediumilla läpi :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt tuli tämäkin hankittua ja kaksi asiaa huomas heti alkuunsa:
Pelissä on perhanasti fiilistä ja alottelijalle julman vaikee :D
Mutta tässä reenaillaan, kyllä se Dragonforcekin pian menee :D
Paint it blackista armottomasti plussaa, on nimittäin äärimmäisen hyvä kappale. Ehkä yks lempparikappaleitani all-time vaikka räppiin oonki enemmän suuntautunu :eek:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt tuli tämäkin hankittua ja kaksi asiaa huomas heti alkuunsa:
Pelissä on perhanasti fiilistä ja alottelijalle julman vaikee :D
Mutta tässä reenaillaan, kyllä se Dragonforcekin pian menee :D
Paint it blackista armottomasti plussaa, on nimittäin äärimmäisen hyvä kappale. Ehkä yks lempparikappaleitani all-time vaikka räppiin oonki enemmän suuntautunu :eek:

Käy liittymässä KonsoliFINin tour grouppiin GuitarHero.comissa. Kilpailu on tiukkaa :D
Ja harjoitushan tekee tunnetusti mestarin, joten kyllä se vielä siitä helpottuu.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tein joskus viimekuussa tunnukset tuonne guitarhero.comiin, mut nyt en muista käyttäjätunnusta. Sähköpostinakin taisin käyttää jotain @spam.la:ta, että sieltä en sitä tunnusta enään löydä.
Voinko tehdä uuden tilin käyttäen sitä pelin koodia?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Eikös euroopassa ole tuota Metallica-packia ladattavana? Ei sillä, ei mulla kyllä luottokorttia olekaan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Pitipäs laittaa hakemus vetämään KonsoliFIN tiimiin. Tuun nöyryyttää teitä!! Tai en :p
 
Ylös Bottom