Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tuote nimenomaan kallistuu kaikilta. Myös ennakkotilaajilla. Tämän takia tilaus pitää joko vahvistaa, tai perua mikäli hinta ei miellytä. Vahvistus pitää tehdä viimeistään torstaina, tai tilaus peruuntuu automaattisesti.
Pitäisikö sitä alkaa huolestua sillä itselleni ei ole kyseistä sähköpostia tullut ja kuitenkin huomenna pitäisi jo olla varmistus siellä päässä? Onhan tässä tietysti vielä päivää jäljellä mutta miksi ei sitten kaikille ennakkotilaajille lähetetty viestiä yhtäaikaa?
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tuote nimenomaan kallistuu kaikilta. Myös ennakkotilaajilla. Tämän takia tilaus pitää joko vahvistaa, tai perua mikäli hinta ei miellytä. Vahvistus pitää tehdä viimeistään torstaina, tai tilaus peruuntuu automaattisesti.

Tässä vielä sähköpostin alkuosa.

Edit: Eipä mitään enää... Nyt vasta huomasin että ne lähettäävät sähköpostin ja sitä kautta vahvistetaan mutta eipä ole tullu vielä postia...

Edit 2: Kysymys alempaan viestiin että entäs jos on jo maksanu pelin? Eikös se lisämaksu pidä maksaa pois ennen kun ne lähettää pelin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Edit 2: Kysymys alempaan viestiin että entäs jos on jo maksanu pelin? Eikös se lisämaksu pidä maksaa pois ennen kun ne lähettää pelin...

VG+ veloittaa vasta kun tilaus postitetaan. Näin muistan lukeneeni sivuilta kun tein tilausta.

Sivujen Q/A osiossa seuraavaa.
Question: When does my credit card get charged for Preorders?

Answer : It depends on the option you choose. We now have a new payment option called "PREORDER NOW PAY LATER" this option allows you to add your credit card details and when your preorder ships, your credit card will be charged. This way you can preorder all those great games a head of time and you don't need to worry about missing out on them.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Hmm.. mulle ei oo vielä ainakaan tullu mitään mailia hintamuutoksesta jne vaan hinta on tilatussa tuotteessa sama. Jos ei mitään s-postia tulekkaan niin en kyllä vahvista mitään vaan peli pitää tulla mulle sillä hinnalla millä se mulla tilillä näkyykin ilman mitään erillisvahvistuksia. Tai muuten pistän vihaista mailia niille ja saan pelin ilmaiseksi! :cool: :D
Jos maili tulee ja pitää tilaus erikseen vahvistaa ni ok... ei siin mitä.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

VG+ veloittaa vasta kun tilaus postitetaan. Näin muistan lukeneeni sivuilta kun tein tilausta.

Sivujen Q/A osiossa seuraavaa.

Tuossa Q/A quotessa puhutaan mahdollisuudesta valita erikseen tuo pay later.
En ainakaan itse tullut ruksittua mitään pay later kohtaa, joten varmaan velottavat tuplat pelistä kun menin vahvistamaan uuden hinnan ;).
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Meikäläinen on maksanut ja varannut 13.3..

Mailia ei o tlullut eikä muuta niin mitäs nyt teen? Maksoin sillä tavalla niinku muodossa credit card, eli laitoin vaan luottokortin tiedot siihen ja suoraan sieltä otetaan maksu.. Missäs mä niinku vahvistan jonkun tilauksen tai muuta??? oon ihan kujalla :mad::mad: Eivätkö ne nyt lähetäkkään peliä??
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Saas nähdä miten käy. Kaveri tilasi kaksi peliä VG+:sta (toinen mulle) ja rahat ovat jo lähteneet tililtä. Veikkaanpa, ettei kyseistä sähköpostia tarvitse täälläpäin kärvistellä...
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Saas nähdä miten käy. Kaveri tilasi kaksi peliä VG+:sta (toinen mulle) ja rahat ovat jo lähteneet tililtä. Veikkaanpa, ettei kyseistä sähköpostia tarvitse täälläpäin kärvistellä...
Sama homma täälä, rahat ovat lähteneet tililtä kyllä ja mailia ei näy. Luulisin, että en joudu maksamaan sit mitää lisähintaa.. Vai että lähettävät jo 26.3
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Meikäläinen on maksanut ja varannut 13.3..

Mailia ei o tlullut eikä muuta niin mitäs nyt teen? Maksoin sillä tavalla niinku muodossa credit card, eli laitoin vaan luottokortin tiedot siihen ja suoraan sieltä otetaan maksu.. Missäs mä niinku vahvistan jonkun tilauksen tai muuta??? oon ihan kujalla :mad::mad: Eivätkö ne nyt lähetäkkään peliä??

Sama juttu mulla, ei meiliä ja maksu jo mennyt...
Peli on tilattu ja veloitettu 14.2. Veloitus näkyi jo luottokortin laskulla.
Tilauksen tiedoissa on edelleen nämä tiedot:
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Country FI : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN

Toivottavasti ny toimittavat. Mulle on ihan sama vaikka veloittaisivat muutaman kympin lisää...
Peli on SAATAVA, ja äkkiä... :D
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Sama juttu mulla, ei meiliä ja maksu jo mennyt...
Peli on tilattu ja veloitettu 14.2. Veloitus näkyi jo luottokortin laskulla.
Tilauksen tiedoissa on edelleen nämä tiedot:
Sub-Total: $59.99CDN
Tax (0%): $0.00CDN
Country FI : 0.1 lb(s): $7.49CDN
Total: $67.48CDN

Toivottavasti ny toimittavat. Mulle on ihan sama vaikka veloittaisivat muutaman kympin lisää...
Peli on SAATAVA, ja äkkiä... :D
Ok. Sama homma tosiaan mulla, samat tiedot näkyy edelleen kun juuri äsken kävin tarkastamassa. Noh jos nyt tulis tohon "status" kohdalle lukemaan huomenna se "Shipped" niin juhlisin täälä jumankauta.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Nyt kun tässä vähän mietin tota niin jollekkin oli tullut mail missä oli sanottu,että peli postitetaan tilaajille huomenna. Ihan hyvä juttu, mutta jos ei huomenna iltaan mennessä ole tohon muuttunut, että Shipped niin kannattaako sitten huolestua? Vai mitä tekisi sitten?

Itse kyllä luulen, että kaikki menee hyvin ja pelit lähtevät kohti suomea huomenna.:)
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Jatketaan samalla linjalla ja todetaan että myös minulla ovat rahat (40,81) lähteneet tililtä ja meiliä ei ole tullut. Toivottavasti tämä on nyt tällä selvä eikä tarvitse mitään lisämaksuja ruveta suorittamaan.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Jatketaan samalla linjalla ja todetaan että myös minulla ovat rahat (40,81) lähteneet tililtä ja meiliä ei ole tullut. Toivottavasti tämä on nyt tällä selvä eikä tarvitse mitään lisämaksuja ruveta suorittamaan.

Mitäs se tulee Euroissa maksamaan nykyhinnoilla? Paljos se tullimaksun raja nykyään on, eikös se suurentunut?
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Nyt tuli maili, eli jos tohon ei vastaa niin olettavat , että hyväksyn tilauksen. Eli kun en vastaa niin huomenna lähtee tulemaan GH Metallica tänne?

EDIT: Luin mailin huolellisesti tulkin kanssa. Ja tota eikös se ole niin,että jos tohon ei vastaa olettavat, että pitää tilauksen ja, että lähettävät pelin huomenna. Ja jos ei halua hyväksyä tilausta niin pitää vastata viestiin ja kertoa, että ei hyväksy tilausta.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Nyt tuli maili, eli jos tohon ei vastaa niin olettavat , että hyväksyn tilauksen. Eli kun en vastaa niin huomenna lähtee tulemaan GH Metallica tänne?

EDIT: Luin mailin huolellisesti tulkin kanssa. Ja tota eikös se ole niin,että jos tohon ei vastaa olettavat, että pitää tilauksen ja, että lähettävät pelin huomenna. Ja jos ei halua hyväksyä tilausta niin pitää vastata viestiin ja kertoa, että ei hyväksy tilausta.

Tuolla ylempänä sanottu, että pitää vahvistaa vastaamalla meiliin että hyväksyy hinnan kallistumisen, muuten automaattisesti hylkäävät tilauksen etkä saa mitään.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tuolla ylempänä sanottu, että pitää vahvistaa vastaamalla meiliin että hyväksyy hinnan kallistumisen, muuten automaattisesti hylkäävät tilauksen etkä saa mitään.
Maili tuli nyt myös minulle ja itse ymmärsin sen myös niin että jos EN vastaa niin olettavat että hyväksyn hinnan muutoksen. Viesti oli mielestäni hieman sekavasti kirjoitettu ilmeisesti kun kahdella eri tavalla porukka sen näköjään tulkitsee. Varmuuden vuoksi kuitenkin vastasin viestiin ja ilmoitin että pidän tilauksen sisällä hinnan nostosta huolimatta.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tuolla ylempänä sanottu, että pitää vahvistaa vastaamalla meiliin että hyväksyy hinnan kallistumisen, muuten automaattisesti hylkäävät tilauksen etkä saa mitään.

No ei ainakaan mun meilissä ollut puhetta, että pitää vahvistaa, eikä tod. hylkää tilausta jos ei vastausta lähetä.

Mutta laitoin kuitenkin vastauksen, jossa ilmoitin kohtuullisen selkeesti, että "heti mulle kaikki tänne!!" :p
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Laittakaa se teksti tännekin, niin pähkäillään yhdessä.

Dear Customer,



**IMPORTANT**Unfortunately, this email is to notify you of the price change in your preorder for Guitar Hero: Metallica .The price on all versions of Guitar Hero Metallica have increased by $10 from $59.99 up to $69.99. This was due to an error from our suppliers by supplying us with wrong cost information. You have the option of keeping your order or cancelling it. Please reply by Thursday Mar 26/09 9am eastern with your decision as if we dont here from you by than we will assume you want to keep the order. We sincerely apologize to our customers for the error in pricing. On a postitive note we should begin shipping this title on Thursday Mar 26/09 so customers can receive game as close to street date as possible. If your order takes 1 day to reach you from us your order will not ship until Friday this is too ensure we do not break Activision's street date policy on the title.



Once again, we apologize for any inconvenience this may cause you



VGP Management
 
Ylös Bottom