Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi mutta eroaako tämä US-versio jotenkin tulevasta Euro-versiosta? Ja toimiiko siis normaalisti suomesta ostetulla vehkeellä? Mites noi storet yms, jos haluaa mahdollisia lisäbiisejä tähän myöhemmin ostella lisää?

P.S. Ei jaksais yli kk odotella tätä julkaisua :o

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi mutta eroaako tämä US-versio jotenkin tulevasta Euro-versiosta? Ja toimiiko siis normaalisti suomesta ostetulla vehkeellä? Mites noi storet yms, jos haluaa mahdollisia lisäbiisejä tähän myöhemmin ostella lisää?

Ei tähän ole tulossa muuta DLC:tä kuin Death Magnetic, ja senkin varmaan voi ostaa sitten jenkkistoresta jos sen kovasti haluaa. Eurosoittimet kyllä toimivat ihan normaalisti. :) Ja siis tietysti Eurokonsolilla toimii myös. Ei peleissä ole varsinaista aluekoodausta, DLC:t vain pitää ostaa oikeasta storesta.

- Toimii vehkeissä.
- Storebiisit pitää ladata US storesta.

Kiitos nopeasta vastauksesta. Tässä ps3 touhussa olen vasta vasta-alkaja niin ei ole vielä ihan perillä kaikista asioista...

Tilasin äsken tämän pelin VG+:sta ja nyt tuli mieleeni, että kun minulla on GH3 ja GH:WT ja nyt on tuo GH:M tulossa niin millaiset mahdollisuudet minulla on sen kanssa, jos haluan ostaa DLC:nä Death Magneticin?
Tarvitseeko minun tehdä jenkkiaccount jenkkistorea varten ja voinko pelata Death Magneticin kappaleita sitten pelkästään GH:Metallicassa (tai eurostoresta ostettuna voin pelata vain Suomesta ostetuissa GH3:ssa ja GH:WT:ssä)?
Mieluiten pelaisin sitä GH:Metallicassa mutta en ole kovin innostunut uuden accountin tekemisestä. Kun ilmeisesti tässä ei taida toimia eurostoresta ladatut DLC:t, jos olen käsittänyt oikein.

Osaisiko joku auttaa:)

Vaikuttaa kyllä mahtavalta peliltä.

Jees, helposti paras guitar hero mitä oon pelannut :cool:
aivan mahtava päästä vetelemään fight fire with firea, disposable heroesia ja whiplashia tuplapedaaleilla :cool:

Ok, kun hieman inter netistä etsi, niin löytyi tietoa että Rock Band 1:n rummut toimivat tässä pelissä. Sitten tulikin mieleen uusi kysymys. Voiko niillä soittaa tuplabassot? Voikohan niihin rumpuihin iskeä toisen pedalin? Väliin pitää varmaan laittaa sellainen tuplabasso adapteri. Onko kellään tietoa? Tämmösen jos vaikka jostain hankkisi Gamestop.com - Buy Universal Rock Band Drum Pedal - Nintendo Wii (mukana tulee se adapteri).

Näyttääkö tämä peli edes tuplabasarit expert+:lla jos pelaa RB rummuilla?

kamoon hei! Nyt ois jollain tilaisuus päteã.

Tänään aamullahan nuo GH:Metallica ja Resident Evil 5 tulivat tuolta VG+:sta. Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä tähän mennessä helposti paras Guitar Hero -peli.

Tilasin äsken tämän pelin VG+:sta ja nyt tuli mieleeni, että kun minulla on GH3 ja GH:WT ja nyt on tuo GH:M tulossa niin millaiset mahdollisuudet minulla on sen kanssa, jos haluan ostaa DLC:nä Death Magneticin?
Tarvitseeko minun tehdä jenkkiaccount jenkkistorea varten ja voinko pelata Death Magneticin kappaleita sitten pelkästään GH:Metallicassa (tai eurostoresta ostettuna voin pelata vain Suomesta ostetuissa GH3:ssa ja GH:WT:ssä)?
Mieluiten pelaisin sitä GH:Metallicassa mutta en ole kovin innostunut uuden accountin tekemisestä. Kun ilmeisesti tässä ei taida toimia eurostoresta ladatut DLC:t, jos olen käsittänyt oikein.
Tässä ketjussa on mainittu about 287 kertaa, että jenkkiversiossa ei toimi eurostoresta ostetut Death Magnetic -biisit.

Nyt siis IHAN OIKEASTI silmä käteen ja pää käyttöön. En tiedä, onku porukka vaan laistaa vai mitä, mutta tuntuu, ettei osata lukea kuin ketjun edellinen viesti. Vilkaiskaa ennen kysymyksien esittämistä nyt edes muutama edellinen sivu, vastauskin löytyy nopeammin ja ilman vittuilevaa sävyä.

Seuraavaksi kuitenkin kysyt, miten tehdään jenkkitili. No, näin. Samalla ladattua vaikka mitä demon tynkää, jota ei eurostoresta löydy, joten tuollainen tilikin on hyvä olla.

Tässä ketjussa on mainittu about 287 kertaa, että jenkkiversiossa ei toimi eurostoresta ostetut Death Magnetic -biisit.

Nyt siis IHAN OIKEASTI silmä käteen ja pää käyttöön. En tiedä, onku porukka vaan laistaa vai mitä, mutta tuntuu, ettei osata lukea kuin ketjun edellinen viesti. Vilkaiskaa ennen kysymyksien esittämistä nyt edes muutama edellinen sivu, vastauskin löytyy nopeammin ja ilman vittuilevaa sävyä.

Seuraavaksi kuitenkin kysyt, miten tehdään jenkkitili. No, näin. Samalla ladattua vaikka mitä demon tynkää, jota ei eurostoresta löydy, joten tuollainen tilikin on hyvä olla.

Joo, ihan rauhassa vaan. En itse asiassa ihan tuota kysynyt ja tiesin kyllä tuon mutta ilmaisin näköjään asiani epäselvästi.;) Unohtakaa koko juttu.

Mitä sitten kysyit?
Tuo on oikeesti päivän selvää! Jos haluat soittaa DM:m kappaleita VG+:sta hankitussa GH:Metallicassa, hommaat ne jenkkistoresta. End of story.

Itselläni ei ole ps3, mutta kun nyt tänne eksyin ajattelin vaa sanoa että kun tilasin pelin jenkki version boksille play-asiasta ja kaverini oli ladannu omalle boksilleen deathmagnetic dlc euroversion siis niin ne kyllä toimivat tuossa jenkki versiossa, onko näissä eroja boksilla ja pleikkarilla... "Toivottavasti en aloittanut konsoli sotaa täällä":)

Itselläni ei ole ps3, mutta kun nyt tänne eksyin ajattelin vaa sanoa että kun tilasin pelin jenkki version boksille play-asiasta ja kaverini oli ladannu omalle boksilleen deathmagnetic dlc euroversion siis niin ne kyllä toimivat tuossa jenkki versiossa, onko näissä eroja boksilla ja pleikkarilla... "Toivottavasti en aloittanut konsoli sotaa täällä":)

Niin, se ero on tuossa pleikkarin storessa, josta on eri versioita niin eri versiosta ostetut DLC:t ei käy kun samalta alueelta ostetun pelin kanssa. suomesta ostettu GH->Euro store. Jenkeistä ostettu GH->jenkki store.

On muuten Slayerin War Ensemble expert-tason kitaralla itselleni erittäin paha haaste. Ei vaan onnistunut strummaamaan noin nopeasti. Mikään muu biisi ei ole mitään ongelmia aiheuttanut tähän asti ja useimmista saanut ihan helpohkosti sen 4 tai 5 tähteä, joidenkin mielestä pelin vaikein biisi Dyer's Eve:kin meni ensimmäisellä yrittämällä helpohkosti läpi. Tuosta War Ensemblesta en päässyt kuin 5% kohdalle. :eek: No, huomenna täytyy kokeilla uudestaan kun on enemmän aikaakin.

Mikäköhän tuossa on, kun tuon GH:World Tourin mukana tullut kitaraohjain vähän näyttelee persettään ajoittain, eli ei toimi niin kuin sen pitäisi? Ohjain toimii normaalisti, sitten pelaat pari tuntia ja se ei toimikaan enää, vaan esimerkiksi kesken pitkän nuotin kuuluu strummausääni ja kertoimet putoaa ykköseen, vaikka ihan 110% varmasti en strummia paina. Sitten taas jossakin vaiheessa toimii normaalisti... RB:n Stratocasterin kanssa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia ~vuoden aikana, mutta samassa ajassa 3kpl Les Pauleja hajonnut ja nyt tuo WT:nkin ohjain alkoi vittuilemaan. Onko nuo GH:n ohjaimet sitten yksinkertaisesti vaan paskoja?

Melkoisen tarkkaa soittoa vaatii nuo nopeammat biisit expertillä. Tempo kun lähtee heittään pikkusenkin, niin kosahdus on varmaa. Ja expert+:lta ei vaihdeta helpommalle :D

Jees, kaikki Metallican veisut läpi Expert+:lla :cool:
Vielä pitäis tuo Slayer saada läpi :D

Jees, kaikki Metallican veisut läpi Expert+:lla :cool:
Vielä pitäis tuo Slayer saada läpi :D

noni! :)

Mulla on vielä muutama biisi soittamatta expert+:lla. Tosiaan ku menee pikkasenkin rytmi vituiks ni armotta kosahtaa. ei kerkee millää saamaa kiinni rytmistä.
Ärsyttää kun jotkut kappaleet (tai kappaleiden osat) on nuotitettu hieman "väärin".
Nyt aloitin careerin kitaralla.. sillä läpi ja sit viel bassolla.

Tuli juuri ostettua huutokaupasta Guitar Hero: Metallica. 45 joutu maksaa, myyjä oli tilannut jenkeistä ja jostain syystä ei ilmeisesti kiinnostanutkaan pelata. GHWT kitaran tilasin Amazon UK:sta.
Asiaan. Eli olen nyt siis tehnyt omaan tyypilliseen tapaani kunnon heräteostoksen ilman minkään näköistä kokemusta koko GH sarjasta! Kysymyksenä haluankin heittää, että kuinka helposti tuon pelin saa kulkemaan? Pohjustuksena sen verran, että oikea kitarakin löytyy, mutta enpä ole ainakaan sitä oppinut soittamaan (en kyllä hirveästi ole harjoitteluunkaan panostanut). :o
Toivottavasti ei ollut OT. Ainakin osittain kuuluu tähän ketjuun.

Ylös Bottom