Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [PS3]

Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

On peli edelleenkin ollut kovassa käytössä jo monta kuukautta. Tässä pelissä kaikki on napsahtanut niin hyvin kohdalleen, että huh huh, kun oikein "pahaa" tekee.. ;) Ehkä nyt vähän rakkauttani kyseiseen peliin avittaa yli parikymmentä vuotta kestänyt fanitukseni pumpun tuotantoa kohtaan. Mutta ilman fanitustakin kyseessä on siis loistava peli, jota voin täysin varauksetta suositella kaikille, jotka pitävät hyvin tehdyistä musiikkipeleistä.

Tänään vetelin 6-vuotiaan tyttäreni kanssa "Nothing Else Matters"-slovaria. Itse hoitelin kitarapuolen ja tytär naputteli helpoimmalla tasolla juuri ostettuja RB1-rumpuja :) On se niin mahtavaa edelleen kerrasta toiseen revittää oikein kunnolla, kun biisin upea kitarasoolo-osuus pärähtää kaikessa mahtipontisuudessaan loppupuolella!

Vielä kun jaksaisi loppuun asti suorittaa kunnolla mm. "Fight Fire With Fire" + muut tiukat biisit, niin johan olisi ässä olo :) Meinaa vaan kunto sormista loppua, sen verran nopeata runttausta ne ovat...
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Miks tässä GH:ssa Ace of spades on muka vuodelta 2008? Eikös se oo jo ikivanha biisi :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Mikä olikaan se sivu mistä saa tilattua ilmaiseksi uusia soittimia rikkinäisten tilalle?
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

itekkii oon soitellu aika paljo tuota gh:ta. aika ykkösbiisinä on master of puppets, vetelen yleesä rummuilla. nyt oon ruvennu hankkii toista pedaalia et vois soittaa expert+ kunnolla. löysin verkkokaupasta pedaalin mut tarviin sellasen (adapterin? mikä?) millä voi kytkee ne jotenki toisiinsa. jos joku vois laittaa linkin mistä saa ni olisin kiitollinen. master of puppets rocks on drums.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

itekkii oon soitellu aika paljo tuota gh:ta. aika ykkösbiisinä on master of puppets, vetelen yleesä rummuilla. nyt oon ruvennu hankkii toista pedaalia et vois soittaa expert+ kunnolla. löysin verkkokaupasta pedaalin mut tarviin sellasen (adapterin? mikä?) millä voi kytkee ne jotenki toisiinsa. jos joku vois laittaa linkin mistä saa ni olisin kiitollinen.
Jos tarkoitat tätä pedaalia, ei se tarvitse mitään erillistä adapteria. Ainoa vaatimus on, että käytössä on nimenomaan Guitar Hero -rummut, eikä esim. Rock Bandin rummut.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Jos tarkoitat tätä pedaalia, ei se tarvitse mitään erillistä adapteria. Ainoa vaatimus on, että käytössä on nimenomaan Guitar Hero -rummut, eikä esim. Rock Bandin rummut.

joo omistan gh rummut ja tarkoitin tuota. kiitos vastauksesta. oon sit varmaan kuullu väärältä taholta taikka sit se on ollut oma kuvitelmani että tarvii jonku adapterin mutta hyvä jos ei. kits

EDIT: unohin kysyä, siis tuossa lukee GH metallica kick pedal, mutta toimiiko world tour setissä? mun 1 ja ainoa nykyinen pedaali on world tour pedaali toimiiko world tour ja toi verkkokaupan pedaali yhdessä vai pitääkö olla molemmat metallica? (onko ees metallica settii olemassa?)
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

joo omistan gh rummut ja tarkoitin tuota. kiitos vastauksesta. oon sit varmaan kuullu väärältä taholta taikka sit se on ollut oma kuvitelmani että tarvii jonku adapterin mutta hyvä jos ei. kits

EDIT: unohin kysyä, siis tuossa lukee GH metallica kick pedal, mutta toimiiko world tour setissä? mun 1 ja ainoa nykyinen pedaali on world tour pedaali toimiiko world tour ja toi verkkokaupan pedaali yhdessä vai pitääkö olla molemmat metallica? (onko ees metallica settii olemassa?)
Erillisiä Metallica-instrumentteja ei ole olemassa, ne ovat vain World Tour -instrumentteja erilaisilla faceplateilla. Rock Band -setti tarvitsee pienen logiikka-adapterin tuplapedaalia varten kun pedaali toimii hieman eri periaatteella, mutta Guitar Hero -seteille tosiaan riittää pelkkä splitteri (siitä en sitten tiedä tuleeko sellainen tuollaisen irtopedaalin mukana).
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Kysymys onlinea pelanneille:

Olen tässä soitellut joulun aikana monesti onlinen puolella lähinnä Pro-Faceoff-tilaa ja kysymys on, että jos mielii saada sen trophyn, jossa vaaditaan 20 biisiä soitettavan onlinessä, niin miten peli laskee nuo 20 biisiä? Nimittäin jonkun verran on ollut vastustajana porukkaa, jotka hetken soitettuaan minua vastaan lähtevät pelistä pois ja peli julistaa tällöin minut voittajaksi. Mutta lasketaanko näitä soitetuiksi biiseiksi vai pitääkö kyseisen trohyn saadakseen soittaa 20 biisiä alusta loppuun, jotta ne lasketaan? Nimittäin olen jo mielestäni aika lailla soitellut ja vieläkään ei ole trophyä tippunut. Hieman risoo nuo sankarit, jotka jättävät pelin kesken, sillä ei tuolla onlinen puolella hirveätä ruuhkaa vastustajista ole... :(

Enkä ole edes mikään Expert-tason kitaroija, vaan ihan suht hyvä Medium-tason tiluttaja. Ja vastustajia on ollut Easysta Expertiin.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Kysymys onlinea pelanneille:

Olen tässä soitellut joulun aikana monesti onlinen puolella lähinnä Pro-Faceoff-tilaa ja kysymys on, että jos mielii saada sen trophyn, jossa vaaditaan 20 biisiä soitettavan onlinessä, niin miten peli laskee nuo 20 biisiä? Nimittäin jonkun verran on ollut vastustajana porukkaa, jotka hetken soitettuaan minua vastaan lähtevät pelistä pois ja peli julistaa tällöin minut voittajaksi. Mutta lasketaanko näitä soitetuiksi biiseiksi vai pitääkö kyseisen trohyn saadakseen soittaa 20 biisiä alusta loppuun, jotta ne lasketaan? Nimittäin olen jo mielestäni aika lailla soitellut ja vieläkään ei ole trophyä tippunut. Hieman risoo nuo sankarit, jotka jättävät pelin kesken, sillä ei tuolla onlinen puolella hirveätä ruuhkaa vastustajista ole... :(

Enkä ole edes mikään Expert-tason kitaroija, vaan ihan suht hyvä Medium-tason tiluttaja. Ja vastustajia on ollut Easysta Expertiin.
Mä voin alkaa pelailee sun kanssa onlinessä :D Pelaan ainaki loppuun asti. PSN on Pamppers
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Kysymys onlinea pelanneille:

Ei haittaa nuo kesken poistujat. Biisi kyllä lasketaan 20 kpl:eeseen. Ainakin omalla kohdalla tuo trophy tuli just 20 kohdalla (pidin ihan tukkimiehen kirjanpitoa), ja joukossa oli useita kesken poistuneita.

Mut mikä on tuo vähän ylempänä mainittu logiikka-adapteri millä RB:n rummuissa saa toimimaan tuon tuplapedaalin?
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Ei haittaa nuo kesken poistujat. Biisi kyllä lasketaan 20 kpl:eeseen. Ainakin omalla kohdalla tuo trophy tuli just 20 kohdalla (pidin ihan tukkimiehen kirjanpitoa), ja joukossa oli useita kesken poistuneita.

Mut mikä on tuo vähän ylempänä mainittu logiikka-adapteri millä RB:n rummuissa saa toimimaan tuon tuplapedaalin?

Varmaan tarkoitetaan tätä:

Omega Music Technology Twin Rocker
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Toi nettipelaaminen on kyllä niin huonosti suunniteltu että menny hermot useasti ton kanssa. Joskus harvoin kun tuota pelaa niin koskaan ei ole yhtään pelaajaa jonka kanssa pelais. Toi ei vaan koskaan löydä ketään tuolta.

Miksei voi tuotakin voi tehdä niin että olisi joku lobby ja listaus että ketkä on online ja sieltä sitten kutsua porukkaa eri tyyleille soittajia?!?! :mad:
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Ei jaksais lukea koko ketjua. Onko kitara langaton? Toimiiko kitara tulevan warriors of rockin kanssa? Ensimmäistä GH:ta olen ostamassa ja tämän saisi nyt halvalla CDON.comista.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Ei jaksais lukea koko ketjua. Onko kitara langaton? Toimiiko kitara tulevan warriors of rockin kanssa? Ensimmäistä GH:ta olen ostamassa ja tämän saisi nyt halvalla CDON.comista.

Kitara on langaton ja pitäisi käsittääkseni toimia myös Warriors of Rockin kanssa. En näe syytä siihen miksi ei toimisi koska olisi aika itsemurhaa pelintekijöillekin jos pelaajat joilla on jo kitara eivät voisi ostaa pelkkää peliä vaan pakotettaisiin ostamaan joku kallis bundle.

Löytyykö tähän vielä online-pelaajia? Oon parhaimmillaankin medium-tasoa tässä peliä joten ei mitään ihan expert-tason tykittäjiä :) Kiinnostais saada noi pari online-pelaamiseen liittyvää trophya.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3]

Jaksoin lukea koko ketjun mutta en löytänyt apua:

Jos pelaa GHM:aa RB:n rummuilla, miten star power "liipaistaan"?
 
Ylös Bottom