Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Voiko mistään tilata ennakkotilauksena tätä guitar hero metallican kitarapakkausta?

Tietääkö kukaan?
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Tosta ladattavien kappaleiden toimimattomuudesta täytyy antaa kyllä pyyhkeitä activisionille. Ja harmonixille sataa plussaa.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Xbox liveen oli ilmestynyt demo ko. pelistä.
Eilen piti käydä imaisemassa ja kyllä oli ihan eri fiilis soitella noita paria vanhaa biisiä verrattuna death magnetic biiseihin, vaikka kyllähän nekin menettelee.
Ei ollut mukana rummuille sitä expert+ tasoa, mutta en minä kyllä niin hyvin osaa rummuttaakaan.:D Mutta olisihan tuo ollut kiva kokeilla, millaista se on.

Demo sisältää Metallica-kappaleet Sad But True ja Seek And Destroy. Mukana myös Queenin Stone Cold Crazy ja Alice In Chainsin No Excuses.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Minusta demossa soolojen soittaminen oli jotenkin paskaa ja muutenkin ihan samallainen kun WT joten en aio ostaa.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Kyllähän tämä ostoon menee ennemmin tai myöhemmin. Demo vaikutti ihan hyvältä, ja soittaminen onnistui hyvin RB-rummuillakin. Olen ostanut aikaisemmin tuon Death Magnetic-albumin GH III:sta varten ja toimihan tuo myös kun GH:WT tuli joskus lainattua kaverilta, mutta siirtyvätkö nuo kappaleet tähänkin peliin? Olettaisin tuon paketin olevan vain kolmososaa ja WT:tä varten, mutta varmistetaan nyt kuitenkin.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Kyllähän tämä ostoon menee ennemmin tai myöhemmin. Demo vaikutti ihan hyvältä, ja soittaminen onnistui hyvin RB-rummuillakin. Olen ostanut aikaisemmin tuon Death Magnetic-albumin GH III:sta varten ja toimihan tuo myös kun GH:WT tuli joskus lainattua kaverilta, mutta siirtyvätkö nuo kappaleet tähänkin peliin? Olettaisin tuon paketin olevan vain kolmososaa ja WT:tä varten, mutta varmistetaan nyt kuitenkin.
Kyllä siirtyy. Eli voit pelata Death Magnetic-albumin biisejä myös GH:Metallicassa
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Miksi en pystynyt soittamaan? Johtuuko siitä että mulla oli controlleri?
Sain vain laulaa, 4 kappaletta ja yli gigan kokoinen demo...
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Miksi en pystynyt soittamaan? Johtuuko siitä että mulla oli controlleri?
Sain vain laulaa, 4 kappaletta ja yli gigan kokoinen demo...

Voisin veikata, että ohjaimella ei pysty enää soittamaan. Ennen pysty esim. GH:Aerosmithissa mut veikkaan, että nyt kun noissa uudemmissa pystyy pelata kaikilla soittimilla niin ohjain ei kelpaa enää kuin laulamiseen. Rock Band 2:ssakaan ei pysty soittamaan ohjaimella.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Nyt pistin ennakkotilaukseen GH: Metallican tiltin-nettikaupasta, kun näytti ennakkotilaajat saavan pedaalin kaupanpäälisiksi :)
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Todennäköisesti peli (ja demo) olettaa padin tarkoittavan laulajaa, koska mikrofonin kaveriksi se ohjain kuitenkin tarvitaan. Ja veikkaisin myös että expert+ -tasoa ei tarjota edes mahdollisuudeksi ellei alla ole GHWT-rummut joissa myös on ne kaksi pedaalia, aivan kuten kontrollerin tyypin perusteella määräytyy mitä raitaa voi pelata.

Tuli siis myöskin eilen koeajeltua demo Rock Band -rummuilla, ja tavallaan kävi kuten odotinkin. Lars on niin lepsu rumpali (paitsi 80-luvun loppupuolella kun jaksoi hieman treenatakin, jolloin pystyi kyllä teknisesti toistamaan asioita vaikka tyylitajusta ei ehkä voikaan puhua), että todennäköisesti rumpalille mielekkäimmät Metallica-biisit ovat 80-luvun loppupuolen progressiivisempi materiaali, erityisesti Justicelta. Tuntui että jostain syystä headset ei kelvannut lauluihin, näytti vain siltä kuin ei laulaisi ollenkaan, ja oikeaan mikrofoniin vaihtaessa homma toimi oikein hyvin. Tai sitten se vaatisi herkkyyssäätöä ja muuta johon ei demossa pääse käsiksi.

Yleisemmin neljästä mukana olleesta kappaleesta pidin eniten Stone Cold Crazysta, jonka Metallicakin toki on coveroinut. Queen on ollut hyvin korkealla toivelistallani Rock Bandiinkin. Metallican kiinnostavimpia kappaleita ei tietenkään voinut demoon laittaa että saisi ihmiset ostamaan pelin niiden takia, joten menun taustalla soineet For Whom The Bell Tollsit sun muut ärsyttivät.

GHWT jäi yleisen mielenkiinnottomuuden ja Rock Bandin ylivertaisuuden vuoksi väliin, mutta tämä todennäköisesti päätyy hyllyyn kiinnostavan biisivalikoimansa voimalla, tosin tuskin heti julkaisussa.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Toimiiko tämä headsetilla laulaminen silleen että yhdistää headsetin suoraan kitaraan kun sekin on mahdollista ettei tarvitsisi pitää siinä montaa ohjainta käsissä?
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Toimiiko tämä headsetilla laulaminen silleen että yhdistää headsetin suoraan kitaraan kun sekin on mahdollista ettei tarvitsisi pitää siinä montaa ohjainta käsissä?
Ei ainakaan World Tourissa voinu pelata silleen että liittää kitaraan (Rock Bandissa voi). Eli ei varmaankaan.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Jes, hyvä juttuhan tuo mutta sori jos esitän ihan hiton tyhmän kysymyksen: Tilasin GH: Metallican tuolta Play-Asia.comista. Tein sinne accountin ja tilasin sen mutta maksussa taisi tulla epäselvyyksiä. Itse en omista Visaa tai muitakaan luottokortteja ja yleensä jos olen netistä jotain tilannut olen sen postiennakolla maksanut. Nyt siellä ei ollut mahdollisuutta postiennakkoon joten valitsin sen kohdan jossa luki että bank transfer. Nyt jälkeenpäin rupesin katsomaan että se oli vain sellaisille joilla ei ole luottokorttia mutta joilla on tili Hong Kongissa tai Australiassa. Sitten vastaani käveli vaihtoehto nimeltä Moneybookers. Itse en ihan ymmärtänyt tätä moneybookers systeemiä joten voisiko joku minulle ystävällisesti valaista että toimiiko tuo bank transfer Suomeen ja miten toi moneybookers toimii / miten siis nyt maksan pelini. Ja vanhemmat eivät suostu lainaamaan luottokorttejaan.
 
Ylös Bottom