Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Jes, hyvä juttuhan tuo mutta sori jos esitän ihan hiton tyhmän kysymyksen: Tilasin GH: Metallican tuolta Play-Asia.comista. Tein sinne accountin ja tilasin sen mutta maksussa taisi tulla epäselvyyksiä. Itse en omista Visaa tai muitakaan luottokortteja ja yleensä jos olen netistä jotain tilannut olen sen postiennakolla maksanut. Nyt siellä ei ollut mahdollisuutta postiennakkoon joten valitsin sen kohdan jossa luki että bank transfer. Nyt jälkeenpäin rupesin katsomaan että se oli vain sellaisille joilla ei ole luottokorttia mutta joilla on tili Hong Kongissa tai Australiassa. Sitten vastaani käveli vaihtoehto nimeltä Moneybookers. Itse en ihan ymmärtänyt tätä moneybookers systeemiä joten voisiko joku minulle ystävällisesti valaista että toimiiko tuo bank transfer Suomeen ja miten toi moneybookers toimii / miten siis nyt maksan pelini. Ja vanhemmat eivät suostu lainaamaan luottokorttejaan.

Moneybookers on vähän kuin paypal, teet tilin tai rekisteröidyt, jonka jälkeen liität visa electronisi siihen tiliin ja sen kautta maksat tuotteen, tilin tekeminen tosin voi kestää (ainakin paypal) pari päivää varmistuksineen, kannattaa lukea tarkasti kaikki ohjeet. Banktransfer tuskin toimii suomeen jos ei niin mainita ja postiennakko ei varmasti. Eli A) joko teet tuon moneybookers tilin tai B) kerrot vanhemmillesi että nyt on vuosi 2009 ja netissä luottokortin käyttö on täysin turvallista certifikoiduilla sivuilla.

Pitäähän se laittaa tilaukseen nyt kun tuo aluekoodittomuus varmistui. Jaksa 2kk venailla.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Itekkin laiton kanssa tilauksen vetämään tuolta play-asiasta, kun ei todellakaan jaksa kahta kuukautta venata.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Minäkin tein tänään play-asiasta tilauksen. Tosiaan harmi kun euroopan julkaisu noin myöhään. Tähän alkaa vaan tottumaan kun kyse on soitin peleistä. ;)

Luottokortin vinguttaminen netissä ja sen turvallisuus tosiaan on parantunut. Yhden kerran joskus vuonna 2005 joku oli haxoroinu mun tiedot yhdeltä ranskalaiselta simulaattoreihin erikoistuneelta firmalta. Ei käynyt vaan kuinkaan. Soittivat pankista mulle ja kysyivät ihan et olenko pelannut nettipokkaa. :D En ollut. En tiedä mistä ne osas arvata, kai joku tärkeistä tiedoista oli väärin kirjoitettu. Ei ollut edes veloitettu vielä. Et yrityskin näköjään tulee pankin tietoon kiitettävästi.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Pitihän se tuossa toissa iltana itselläkin laittaa play-asiaan tilaus.
Ehdin jo aimmin laittaa tilt nettikauppaankin tilauksen, kun sieltä sai ennakkotilaamalla sen toisen pedaalin ilmatteeksi.
Pitänee sitten vain myydä toinen peli pois, kun kuitenkin haluaa tuon toisen pedaalin.

Peli vissiin löytyy jo jostain ware sivuilta, kun joku toisella foorumilla kehui jo pelanneensa ko. peliä. Kummasti nämä aina löytyy laittomasti jaosta, ennen julkaisuja.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mites muuten käytännössä tuo toinen rumpupedaali toimii? Meinaan vaan, että mihin se oikein kiinnitetään? Äsken tossa kokeilin laittaa pedaalin siihen toiseen reikään kiinni mikä on rumpusetin takana, mutta ei toiminut.:confused:
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Jaah, en tiennytkään.:D Olishan se ollu liian helppoa jos se tosta noin vaan oiskin menny.:p

No eipä tuommonen haaroitin onneksi paljoa maksa. Löytyy varmaan kaikista isommista marketeistakin, tyyliin prismat ja citymarketit.

Oli tullut play-asiasta @, että ovat postittaneet pelin. Saa nähdä ehtiikö jopa ensi viikonlopuksi perille.:cool:
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Saakohan tuota toista pedaalia laitettua kiinni mitenkään Rock Band-rumpuihin? Ei tuohon paikkaa valmiina ainakaan ole, mutta, jos jollain (yksinkertaisilla!) viritelmillä voisi onnistua.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

itsekkin tilasin tuolta play asiasta. Joutu kyl maksaa ylimääräst ku tilas upsin kaut, mut trackingis näky et tuote olis jo saksas... Elikkä maanantiana toivottavst pääsis jo pelailee:D
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Saakohan tuota toista pedaalia laitettua kiinni mitenkään Rock Band-rumpuihin? Ei tuohon paikkaa valmiina ainakaan ole, mutta, jos jollain (yksinkertaisilla!) viritelmillä voisi onnistua.

Eikös noissa pedaaleissa ole ihan erilainen toimintatekniikka, minkä takia ne eivät muutenkaan toimi ristiin?
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Moro! Olisikohan aavistusta / tietoa minkälaisia tarjouksia voisi odottaa tuossa julkaisun korvilla peli + kitara -bundlesta? Anttilassa näkyy olevan satasen + ennakkotilaajalle kitarateline. En kovin tarkasti ole aikaisempien versioiden hintoja seuraillut, mutta ei kai ne paljon tuota halvempia ole olleet?

Ja nimenomaan kivijalkaliikkeitä haen, mahdollisten takuuvaihtojen sujuvuutta silmälläpitäen.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Jaahas. GuitarHeroPhenom vetäs jo FGFC vaikka peli vasta julkastiin, sillä kesti siinä alle 2päivää. Sick.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

itsekkin tilasin tuolta play asiasta. Joutu kyl maksaa ylimääräst ku tilas upsin kaut, mut trackingis näky et tuote olis jo saksas... Elikkä maanantiana toivottavst pääsis jo pelailee:D


Onkos peli saapunut jo?
Itse otin silloin tilatessa sen airmailin tms. jossa taisi olla toimitus 5-10 päivää, mutta ei ole vielä peliä tullut.:( Jospa se tänään vielä tulisi
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Onkos peli saapunut jo?
Itse otin silloin tilatessa sen airmailin tms. jossa taisi olla toimitus 5-10 päivää, mutta ei ole vielä peliä tullut.:( Jospa se tänään vielä tulisi

Käy nyt ees kattoo play-asian sivuilt et onko ees lähetetty. Mulle ainakin lähettivät vasta eilen vaik tilasin 25.3.
Ollu levyt loppu viikon verran.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Käy nyt ees kattoo play-asian sivuilt et onko ees lähetetty. Mulle ainakin lähettivät vasta eilen vaik tilasin 25.3.
Ollu levyt loppu viikon verran.

Minähän tilasin tuon pelin 24.3 ja tuli viesti viime perjantaina 27.3 että peli on lähetetty. Joten peli on ollut taipaleella viikon verran. Tuossa tietenkin viivästyttää tuo viikonloppu tietenkin jonkin verran.

Eipä ollut vielä kusti sitä tänne polkenut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Käy nyt ees kattoo play-asian sivuilt et onko ees lähetetty. Mulle ainakin lähettivät vasta eilen vaik tilasin 25.3.
Ollu levyt loppu viikon verran.

Tilasin 24.3. eikä ole vielä edes lähtenyt. Ei taida ehtiä edes pääsiäiseksi.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mulle peli tuli viime keskiviikkona. Tilasin kylläkin amazonin kautta ja pistin priority mailin mutta pääsipä pelamaan aikaiseen.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Vaihdoin mäkin tilauksen videogamesplus.ca:han ja peruutin sen play-asiasta kun ei sinne näytä tota nyt tulevan varastoon.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Eilen tupsahti postista peli perille.
Loppujen lopuksi toimitus kesti 12 päivää.
Eipä sitä vielä eilen paljoa ehtinyt pelaamaan, kun tuli tuota hokia telkkarista.
 
Ylös Bottom