Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adu92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Kävipä tuuri, skitta paskana heti tuoreeltaan. Oranssi fretti ei toimi ollenkaan ja strumbar vinkkuu niin että korviin sattuu.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Kävipä tuuri, skitta paskana heti tuoreeltaan. Oranssi fretti ei toimi ollenkaan ja strumbar vinkkuu niin että korviin sattuu.

Mulla täysin samantyylisiä ongelmia, oranssi nappula tomiii joskus, useimmiten erittäin huonosti. Strumbari taas vinkuu hirveästi kun hakkaa sitä alaspäin. Kyllä uskoisin jos tälläsiä ongelmia tulisi parin kuukauden käytön jälkeen ehkä maksimissaan, mutta että parin tunnin käytöllä jo! Luulisi että kun tollasesta muovinapalasesta maksaa suuret summat olisi edes laatu kohdillaan...
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mulla täysin samantyylisiä ongelmia, oranssi nappula tomiii joskus, useimmiten erittäin huonosti. Strumbari taas vinkuu hirveästi kun hakkaa sitä alaspäin. Kyllä uskoisin jos tälläsiä ongelmia tulisi parin kuukauden käytön jälkeen ehkä maksimissaan, mutta että parin tunnin käytöllä jo! Luulisi että kun tollasesta muovinapalasesta maksaa suuret summat olisi edes laatu kohdillaan...
Jaaha, ei siis mitään uutta Guitar Hero -rintamalla. Milloinkahan pelintekijät saa oikein noiden soittimien laadun kuntoon... :p
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mulla täysin samantyylisiä ongelmia, oranssi nappula tomiii joskus, useimmiten erittäin huonosti. Strumbari taas vinkuu hirveästi kun hakkaa sitä alaspäin. Kyllä uskoisin jos tälläsiä ongelmia tulisi parin kuukauden käytön jälkeen ehkä maksimissaan, mutta että parin tunnin käytöllä jo! Luulisi että kun tollasesta muovinapalasesta maksaa suuret summat olisi edes laatu kohdillaan...

jep, maanantaina pitänee soitella verkkokauppaan, josta siis peli+kitara bundlen ostin. Harmittaa kun en voi pelata hardilla/expertillä. Lisäksi toi strummin vinkuminen on sen verran kovaäänistä että esim. Onen soittaminen on tuskaa. Ainoa tapa nauttia biisistä on kuuntelemalla hyvillä kuulokkeilla.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

jep, maanantaina pitänee soitella verkkokauppaan, josta siis peli+kitara bundlen ostin. Harmittaa kun en voi pelata hardilla/expertillä. Lisäksi toi strummin vinkuminen on sen verran kovaäänistä että esim. Onen soittaminen on tuskaa. Ainoa tapa nauttia biisistä on kuuntelemalla hyvillä kuulokkeilla.
En oo varma mutta kuhan kulutat sitä kitaraa niin se ei enää vinku ja se strummi muuttuu sellaseks "koppavaks" en osaa sanoa mutta sellaseks kovaääniseks, joka on musta parempi ja paremman tuntunen kun se ei oo niin "löysä"
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Itse en ole koskaan tykännyt soittaa noilla GH soittimilla ja sen takia olenkin aina soitellut tuolla Rock Bandin kitaralla. Saa silti kaikki soolot erinomaisesti soiteltua niillä minifreteillä. Itse pitäisi käydä hakemassa tämä varmaan maanantaina eli siitä eteenpäin lisäilkääs nickiä. Itse soitan rummuilla medium/hard ja kitaralla menee helposti hard/expert.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Eilen tuli kaverin luona koko ilta GH Metallicaa väännettyä. Ei ollut ihan niin vaikea kuin mitä odotin, jos esim. vertaa GH 3:een niin Metallica oli mielestäni helpompi, toisaalta ei se kyllä yhtään haitannut. Fiilis oli ihan katossa kun Fade to Black ensimmäiset soinnut kajahtivat kajareista... Sama tietysti myös monen muun biisin kohdalla. Metallica fanille tämä peli on täyttä timanttia. Löytyy ainakin omaan makuun juuri Metallican parhaimpia biisejä.

Toisaalta henkilölle joka ei bändistä niin hirveästi perusta niin aika laihaksihan tuo biisilista jää....
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Joo tulihan tuo peli tännekkin lauantai-illan ratoksi hankittua, ja onhan tuo loistava peli. Metallican biisien osalta lista on hyvä. Tosin kaikki thrash-ajan biisit eivät kyllä olleet mitään erityisen mukavia soittaa, mutta eihän sillä ole väliä kun puhutaan Metallicasta.

Jostain on kuitenkin pakko valittaa, niin valitetaan noista muiden bändien biiseistä. Todella tyhjänpäiväisiä biisejä soittaa ja kuunnella. Tuesday's gone on ollut oikeastaan ainut tähän mennessä vastaantulleista hyvä biisi. Ja miksi Thin Lizzyn biisi ei ole Whiskey in the Jar?

Fade to Black on kyllä ensimmäisestä viimeiseen nuottiin täyttä timanttia soittaa...
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Joo tulihan tuo peli tännekkin lauantai-illan ratoksi hankittua, ja onhan tuo loistava peli. Metallican biisien osalta lista on hyvä. Tosin kaikki thrash-ajan biisit eivät kyllä olleet mitään erityisen mukavia soittaa, mutta eihän sillä ole väliä kun puhutaan Metallicasta.

Jostain on kuitenkin pakko valittaa, niin valitetaan noista muiden bändien biiseistä. Todella tyhjänpäiväisiä biisejä soittaa ja kuunnella. Tuesday's gone on ollut oikeastaan ainut tähän mennessä vastaantulleista hyvä biisi. Ja miksi Thin Lizzyn biisi ei ole Whiskey in the Jar?

Fade to Black on kyllä ensimmäisestä viimeiseen nuottiin täyttä timanttia soittaa...

Heh, mulla on justiinsa toisinpäin, eli ne muiden biisit ovat ihan loistavia valintoja ja vielä mukavia soittaakin (No Excuses <3). Metallicalta sen sijaan iskee vain ne muutama valikoitu biisi, lähinnä sydäntä on tottakai Enter Sandman joka ainakin kitaralla ja rummuilla paukuteltuna on nuotitettu prikulleen loistavaksi. The Thing That Should Not Be oli kyllä antikliimaksien antikliimaksi, helppo ja kevyesti pelin tylsin biisi lopetuksena just kun on vääntänyt Fight Fire With Firea ja War Ensembleä sormet verillä.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Heh, mulla on justiinsa toisinpäin, eli ne muiden biisit ovat ihan loistavia valintoja ja vielä mukavia soittaakin (No Excuses <3). Metallicalta sen sijaan iskee vain ne muutama valikoitu biisi, lähinnä sydäntä on tottakai Enter Sandman joka ainakin kitaralla ja rummuilla paukuteltuna on nuotitettu prikulleen loistavaksi. The Thing That Should Not Be oli kyllä antikliimaksien antikliimaksi, helppo ja kevyesti pelin tylsin biisi lopetuksena just kun on vääntänyt Fight Fire With Firea ja War Ensembleä sormet verillä.

No painotetaan sitten sitä, että vielä ei ole mitään mullistavaa esitystä muilta tullut vastaan ;D Loppuun asti olen pelin pelannut, mutta tuosta nyt ei tarvinyt soittaa varmaan edes kymmentä biisiä, joten ihan kaikkia muiden biisejä en ole soittanut.

Lopetuskappaleeseen ei sitten olekkaan lisättävää. Jotain Batterya olisi tuohon huipennukseksi mielellään ottanut. Onko Metallicalla viime aikoina ollut tapana päättää biisi johonkin samaan joka kerta?
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

The Thing That Should Not Be oli kyllä antikliimaksien antikliimaksi, helppo ja kevyesti pelin tylsin biisi lopetuksena just kun on vääntänyt Fight Fire With Firea ja War Ensembleä sormet verillä.

Minusta tuo oli juuri noiden nopeiden rypistysten jälkeen ihan hauska lopetus, ehkä suurimmaksi osaksi kuitenkin täytenä yllätyksenä tulleen ice caven ja jään läpi kurkkivan cthulhun vuoksi. :D Sopi biisiin täydellisesti! Eipä tuota kyllä jälkeenpäin ole montaa kertaa tullut veivattua, loistava biisi mutta tosiaan aika tylsä soittaa, paremmin toimivat nopeat ja rokkaavammat vedot.

Mukavaa myös että pelissä on Mercyful Faten jumalaisia riffejä näinkin reilusti, mutta Evil ehkä hieman outo valinta koska biisihän tulee melkein kokonaan Metallican medleyssäkin? Muiden artistien kappaleet ei muutenkaan kaikki ole ihan nappivalintoja, ainakin Turn The Page ja Samhainin biisi on tosi tylsiä, Motörheadilta olis voinu laittaa jonkun muun kun Ace of Spadesin... So What olis voinu olla kiva soittaa (nimenomaan Metallican versio, soolojen takia), mutta sanoitukset nyt ei tietenkään olis menny sensuurista läpi.

Metallican biiseistä jäin kaipaamaan eniten No Remorsea ja Through The Neveriä, itseä ei Black albumin kuluneimmat hitit jaksa innostaa mutta eihän näitä poiskaan olisi voinut jättää.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Muiden artistien kappaleet ei muutenkaan kaikki ole ihan nappivalintoja, ainakin Turn The Page ja Samhainin biisi on tosi tylsiä, Motörheadilta olis voinu laittaa jonkun muun kun Ace of Spadesin... So What olis voinu olla kiva soittaa

Samaa mieltä. Petyin kovasti myös Stone called Crazyn originaaliversion päätymisen tähän. Metallican tulkinta biisistä on potenssiin 666 parempi kaikinpuolin kuin tämä. ...vaikka Queen muuten kova onkin..
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Juu noi muitten kuin metallican biisit on aika heikkoja vetoja. Suurin osa näistä sellaisia yhen riffin rimputuksia. Tietysti muutama hyvä siellä on, esim Machine Headin, Judas Priestin ja Mercyful Faten biisit.

Mutta miten nää kolme lisäbiisiä Broken, Beat & Scarred, Cyanide ja My Apocalypse saa soitettavaksi? Netistä luin että nää biisit tulee soitettavaksi kun vetää läpi careerissa The Thing that Should Not Be:n, mutta ei oo mulla näkynyt noita biisejä missään?
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mutta miten nää kolme lisäbiisiä Broken, Beat & Scarred, Cyanide ja My Apocalypse saa soitettavaksi? Netistä luin että nää biisit tulee soitettavaksi kun vetää läpi careerissa The Thing that Should Not Be:n, mutta ei oo mulla näkynyt noita biisejä missään?
Ainakin tietääkseni ne aukeaa vain Wii-versiossa (ehkä PS2). Xbox- ja Ps3 versioissa ei biisejä ole, koska ne voi ostaa Marketplacelta/ PS:n vastaava (koko Death Magnetic levy). Harmi sinänsä.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Lohdutan teitä nyt kuitenkin sen verran, että ette te kauheasti menetä, vaikka biisit jäisivät väliin. Ainakin kitaralla oli todella rasittavaa soitettavaa kun joulun aikoihin noita tuli GH 3:ssa tahkottua. The Day that Never Comes (rummut ja kitara) ja All Nightmare Long (laulu!!!) ovat tällä hetkellä levyn ainoat biisit, jota on tämän levyn kanssa kokeiltu. Pitäisi varmaankin kokeilla.

Nyt tuli kymmenkunta biisiä rummutettuakin, alkaa RB-rummut olla jo aika kärsineitä, kun en edelleenkään osaa hiljaa hakata. Hardilla ja Expertillä soitetut kappaleet ovat menneet aika tarkkaan 50-50. Creeping Deathin tosin soitin Expert +:lla. Yllätyin ihan omista kyvyistäni, kun nämä ovat niin hyvin menneet :P Rock Band on tuntunut haastavammalta, tai sitten olen vain kehittynyt.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Ainakin tietääkseni ne aukeaa vain Wii-versiossa (ehkä PS2). Xbox- ja Ps3 versioissa ei biisejä ole, koska ne voi ostaa Marketplacelta/ PS:n vastaava (koko Death Magnetic levy). Harmi sinänsä.

Nojoo, eipä siitä enää mitään, verkkokauppa lähetti justiinsa mulle ton ennakkotilaajan edun, eli Death Magnetic latauskoodi kaupan päälle :) Lähen soittelemaan uusia biisejä siis ->
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Aika loistava tuuri mulla. Noin 3-4 päivää sitte hajos rummut ja nyt sitte loppu ilmanen live gold-jäsenyys ni ei voi pelaa netis. Onneks kitara on vielä kasassa...
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

On nyt peli hommattu ja kokeiltu. Oli vähän ongelmia noissa expert biiseissä, mutta kunnialla niistä selvittiin. Ei oikein sovi mulle toi metallican jatkuva trummin vatkaaminen niin oli hieman vaikeaa pelata. Nyt on kuitenkin peli expertillä vedetty ja live kutsuu.

Hiukan yllätyin kun käytännössä ton pelin voi vetää läpi vähän yli 10 biisillä jos kaikista vaan tulee 5 tähteä. Ite vähän yllätyin kun expert complete tuli ruutuun niin äkkiä. Menettää kyllä tämmöinen saavutus arvoaan roimasti. Käytännössä vaan pimputtaa ne 9 ekaa biisiä 5 tähteen ja viimeisenä pelaa sen ice gaven läpi ja peli läpi. Toimivaksi osoittautui tuo, että mitä paremmin soittaa niin sitä nopeammin saa uusia biisejä eli pitää kerätä tähtiä tarpeeksi. Alku oli hyvä, mutta loppua kohen olisi toivonut enemmän tähtien hankkimista kuin vaivaiset 9-12 joka kerta.

Muuten oli kyllä todella nautittavaa ja omia suosikkeja oli hauskaa soittaa. Pidin eniten Enter Sandmanistä ja Master of Pupetsista. Niiden soittaminen tuntui jotenkin niin rennolta eikä pakkopullalta.

Ilmoitan viel tähän perään, että pyytäkää kaveriksi jos pelin tahkoaminen bändinä kiinnostaa.
 
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Mulla kävi outo bugi :O Vedin for whom bell to tolls FC 100% niin sain sen achiviementin nimeltä Cure jossa on jotain että "recover from bad performance"

Mielestäni se ei ole bad performance jos vetää biisin 100% :D

e: Olin aika pettyny careerin pituuteen kun pääsi noin helpolla, soitin alle 10 biisiä ja pääsin careerin läpi.. wat
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero: Metallica [X360 Hype]

Toi achievement aukee kun käy ensin rock meter punasella ja sieltä takas vihreelle. Ootko varmaa ettet strummaillu ittees punasille ennen ekaa nuottia.

Ostin muuten tollaset ion drum rocker-rummut ku nyt on 3 gh-rummut hajonnut niin kyllä taas on maukas soittaa. Tuli The thing that should not be 100% FC ja Enter sandman 99% -1.
 
Ylös Bottom