Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: On Tour

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Tänään tuli peli postissa, ja tämä on aivan mahtava:D Rämpytys ja näppäily onnistuu todella hyvin, mutta guitar grip tahtoo irrota aika helposti. Jos omistatte Ds:n ja löytyy yhtään intoa Guitar Heroihin, niin ostakaa Guitar Hero: On tour.
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Tänään ennakkotilasin Gamestopista. Ostin pari kökköpeliä vitosella kappale, ja vein vaihtotarjoukseen. Eli maksoin kahden vaihtopelin kera 9,90. About 20 tuli siis maksamaan. Ei paha. :)
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Nyt sit kokemuksia kehiin. Kiinnostais peli, mutta ei tästä varmaan täyttähintaa viitsi maksaa, tylsän ja lyhkäsen biisilistan takia.
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Aika pikaisesti ehdin eilen testaamaan ja heti pisti pari juttua:

- en (pikaisella selauksella siis) löytänyt minkäänlaista selitystä mukana tulevasta ylimääräisestä mustasta mokkulasta. Nopealla järkeilyllä se oli selkeästi grip-lisälaitteeseen vaihdettava palikka, jolla siis valitaan käytetäänkö härveliä DS:ssä vai DS Litessä. Mutta silti omituista, ettei siitä ollut missään mitään mainintaa.

- prkl kun tuntuu irtoavan helposti se grip-härpäke! Itselläni DS, en sitten tiedä miten on DS Liten kanssa. En myöskään tunnu saavan kunnon asentoa sen käsihihnan kanssa. Liian isot kädet minulla?

- ihan mukavalta muuten tuntuu itse peli. Hyvännäköinen ja äänipuolikin tuntuu menettelevän, mitä nyt pelasin aika metelipitoisessa tilassa ja "muutaman" ottaneena. :) Mutta ensi viikolla tulee toinen kipale, jonka jälkeen aletaan pelata vaimokkeen kanssa battleja... Saapi nähdä miltä homma tulee sitten maistumaan.
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Peli tuli tänään kotiin ja olen onnellinen omistaja! Tonppa:Se tosiaan on sellanen vaihettava läpyskä niin ei oo enää löysä=).
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Pitääs ostaa mutta kun olen aina rahapulassa niin tämäkin on vähän liikaa kun pitääs enduroonkin säästää. Mutta siis kaverit sanoi että ihan hyvä DS:sän versioksi Guitara sankarista. Pitäis ostaa tämä että olis sitte riparilla joskus tulevaisuudes vähäsen pelejä mukaan otettavaksi. Mistä tään muuten sais halvimmalla? Kattoin että play.comista noin 30 puntaa mut paljoko se on euroissa?
 
Vastaus: Guitar Hero: On Tour

Tuli ostettua parilla kympillä Guitar Hero: On Tour - Decades. Ei taida Decades erota hirveästi On Tourista, joten laitoin viestin tänne. Aivan hillitön peli!

Ensin miettii, että no onkohan tuosta mihinkään, mutta pelaaminen on todella hauskaa. Aivan kuin "isommillakin" versioilla, niin pienelläkin peli on hyvin samankaltainen. Kielten rämpytys kosketusnäytöllä on erinomainen idea ja napit eivät alun ihmettelyn jälkeen edes pahemmin aiheuta kramppeja :). Sitten kun esim. mikrofoniakin täytyy välillä käyttää tulen sammuttamiseen niin aivojen stimulointi on täydellistä.

Tosin kramppejahan tulee jos soittaa oikeallakin kitaralla esim. f-sointuja/ylennettyjä sointuja paljon sisältäviä kappaleita...
 
Ylös Bottom