Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero -sarja [PS2]

Vastaus: Guitar Hero [Hype]

feldon sanoi:
Toimistolla on saanut vuoden aikana melkoisen yliannostuksen etenkin Symphony of Destructionia.
Jos teillä eräskin sisältöjohtaja on yhtä sekaisin pelistä töissä kuin parista lehtijutusta on voinut päätellä, niin en yhtään ihmettele. Ja koska olen vaikutteille altis, taidan joutua kävelemään pelikauppaan, kun noita vähitellen alkaa myyntiin ilmestyä...
 
Vastaus: Guitar Hero [Hype]

Nyt sitä saa, nyt sitä saa, kätensä täyteen Guitar Heroa. :D

Kävin ajankuluksi EBGamesissa katsomassa josko peli olisi jo tullut ja he vain olisivat unohtaneet soittaa minulle (olin siis varannut pelin sieltä), mutta ei. Hetken mielenjohteesta lähdin Kampin kauppakeskuksen yläkertaan Konsolinetin kauppaan, jossa kitaroita oli ainakin kaksi isoa laatikkoa täynnä. Nappasin samantien pelin mukaani kun oli vielä kympin halvempi kuin EBGamesissa.

Lisähupina menin vielä takaisin alakertaan perumaan varaukseni. Kerroin myös Konsolinetin halvemmasta hinnasta ja he samantien päättivät täsmätä hinnat ettei "sille tyypille anneta lisää kauppoja".

Noh, nyt on ekat viisi biisiä vedetty läpi Easylla ja jo rupeaa kitaraneitsyen kättä vähän särkemään. Tauko, ruokaa, ja sitten Iron Man soimaan.
 
Vastaus: Guitar Hero [Hype]

Kyllä on loistava peli. Aloitin suoraan mediumilla pelaamaan ja nyt on 20 biisiä avattu. Meikäläinen tilasi pelin jo ennakkoon, mutta kun lähiliikkeestä löytyi kokonaiset kaksi kappaletta, täytyi niistä toinen ostaa pois. Kärsimättömyys on kahdeksas kuolemansynti...
 
Vastaus: Guitar Hero [Hype]

Ghegs sanoi:
Nyt sitä saa, nyt sitä saa, kätensä täyteen Guitar Heroa. :D

Lisähupina menin vielä takaisin alakertaan perumaan varaukseni. Kerroin myös Konsolinetin halvemmasta hinnasta ja he samantien päättivät täsmätä hinnat ettei "sille tyypille anneta lisää kauppoja".

Saiskin vain. Odottelin sitä peliä jo perjantaiksi, mutta eipä ole vielä näkynyt. Toisaalta hieno homma että kävit mainitsemassa konsolinetin halvemmasta hinnasta, säästit siinä minullekin hitusen rahaa. Toivottavasti saavat EBGamesiin kitarat myyntiin jo huomenna (siis periaatteessa tänään) että pääsee vähän maistamaan punkkua ja pistämään kitarat helisemään. :D

Töitä on vasta lauantaina, joten siihen asti voi ihan rauhassa metsästää kavereiden kanssa häätöä. \m/

Hieman offtopic: hyvä että Kampissa on kaksi suhteellisen pientä peliliikettä (EbGames on Suomessa vielä pieni) tukkanuottasilla keskenään. Alkaisivat vain enemmänkin nokittamaan toistensa tarjouksia, niin pelaajille koittaa kissanpäivät.
 
Vastaus: Guitar Hero

Sain hetki sitten pelin kytkettyä ja hyvältähän se tuntuu.

Laitoin bändin nimeksi tietysti kaikkien rock-kliseiden kunniaksi Ilmaista Kaljaa. ;) Rokkikukkoilusta maan kamaralle tipahtaminen tapahtui varsin nopeasti kun vaimoke sanoi haluavansa katsoa Emmerdalen. Niinpä niin. Onkohan Slashille käynyt samalla tavalla... :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero

tässä siis onkin eri vaikeustasoja?
game trailersin arvostelun katsottuani olin siinä uskossa että on vain yksi taso ja koska videossa näytti olevan "nuotteja" ihan helvetisti ja liikkui kauheeta vauhtia niin olin jo valmis missaamaan koko pelin.
nyt alkoi kyllä himottaa ja rankasti, tarttee varmaan tehdä pelihyllyn siivous ja viedä jtn vaihtoon, on tuo hinta kuitenkin senverran suolainen.
 
Vastaus: Guitar Hero

Vigor Mortis sanoi:
Laitoin bändin nimeksi tietysti kaikkien rock-kliseiden kunniaksi Ilmaista Kaljaa. ;) Rokkikukkoilusta maan kamaralle tipahtaminen tapahtui varsin nopeasti kun vaimoke sanoi haluavansa katsoa Emmerdalen. Niinpä niin. Onkohan Slashille käynyt samalla tavalla... :rolleyes:

Heheh. Itsekin kunnioitin kliseitä, bändini nimi on mahtipontisesti Deathslayers Of Doom. :D

Mediumia on nyt väännetty ja aika helposti vielä sujuu, 97%-98% on keskitaso. Pikkurillinkäytönkin opin yllättävän nopeasti, kattoo nyt miten Hardilla kun pitäisi se viideskin nappi ottaa käyttöön. Jännä kyllä miten normaalisti tylsätkin biisit (lue: More Than a Feeling) tuntuu huomattavasti mehukkaammalta kun pääsee itse niitä soittamaan.

Oliko kukaan muu löytänyt Score Heroa? Oikein kätevä edistymisen seurantaan.
 
Vastaus: Guitar Hero

Anttilasta kävin hakemassa hintaan 99,90 ja en muista millon on viimeksi ollut näin hauskaa pelien parissa! Easy-vaikeustasolla alottelin, kun ei tuo rytmitaju sieltä parhaimmasta päästä ole ja haastetta on näin aluksi ihan sopivasti. Suosittelen kaikille varauksetta.
 
Vastaus: Guitar Hero

Ghegs sanoi:
Mediumia on nyt väännetty ja aika helposti vielä sujuu, 97%-98% on keskitaso. Pikkurillinkäytönkin opin yllättävän nopeasti, kattoo nyt miten Hardilla kun pitäisi se viideskin nappi ottaa käyttöön.

Hmmm... olen itse soittanut kitaraa vuodesta 1998, joten jos joskus peliä kokeilen niin pitänee aloittaa heti sieltä hardista Megadethin tahdissa.
 
Vastaus: Guitar Hero

Tuo peli on itse penteleen tekosia!

Pääsin takaisin pelin pariin kahdeksan aikaan illalla ja sain viimein äsken (04:15) laitettua pleikkarista virrat pois. Kaverit lähti jo ajat sitten kotiin ja punkkupullokin jäi korkkaamatta - siihen kun ei ollut aikaa. Vasen ranne on kipeämpi kuin kuin koskaan silloin kun vielä yritin opetellä kitaran soittoa. Jännittää mitä ranne tykkää mahdollisesta huomisesta sessiosta.

anywho - tahkosin medium-vaikeusasteella biisejä useamman tunnin ja kokeilinpa vaikeaakin muutaman piisin verran. Ei sekään ihan ylitsepääsemättömältä vaikuttanut siitä viidennestä napista huolimatta. Kun olin jo päättänyt lopettaa ja olisi pitänyt laittaa kone kiinni, jäin vielä arcade-moodissa soittelemaan Creamia, Hendrixiä ja Vaughania pariksi tunniksi - noin ihan ohimennen.

Uskaltaakohan tuota pleikkaa käynnistää enää ollenkaan. Ties vaikka ei pystyisi enää lopettamaan.
 
Vastaus: Guitar Hero

Kuinkas pitkä johto siinä kitarassa on, kun ei tuo 2 metriä oikeen tule riittämään, jos se on sen pituinen eli saman pituinen kuin normiohjaimet. Ja offtopicina: Jos se on vain 2m, niin saako jatkojohtoa hommattua helposti?
 
Vastaus: Guitar Hero

NapaKettu sanoi:
Kuinkas pitkä johto siinä kitarassa on, kun ei tuo 2 metriä oikeen tule riittämään, jos se on sen pituinen eli saman pituinen kuin normiohjaimet. Ja offtopicina: Jos se on vain 2m, niin saako jatkojohtoa hommattua helposti?

Johto on about 230 senttiä joka ainakin itselleni riittää hyvin. Jatkojohtoja löytyy vaikka Konsolinetistä.

Tosipelurit tietysti muuttavat kitaransa langattomaksi. :D
 
Vastaus: Guitar Hero

Itse nappasin GHn megeen Jumbon stokkalta. 99,90e... Ja kokonaan sen arvonen. :)

Nyt on kylla tiukka paikka kun pitää tätä tahkota, SOCOM 3a ensi viikolla ja vielä tuo puolessa välissä oleva Oblivionkin kummittelee. Pitäis vaan lopettaa duunit ja pelata. :D
 
Vastaus: Guitar Hero

Niinpä niin.
Olin eilen tappiin asti baarissa, tulin kotiin ja ennen nukkumista laitoin pelin huvikseni pyörimään. Pääsin nukkumaan jo kymmeneltä aamulla. :eek: Koskahan tuo alkuinnostus oikein lakkaa? Toivottavasti ei liian pian.

Hassuinta on, että on tullut mieleen taas hankkia kitara vajaan viidentoista vuoden tauon jälkeen. Jos sitä vaikka tällä kertaa jopa oppisi soittamaan. :)
 
Vastaus: Guitar Hero

tänään tuli easy vedettyä läpi ja mediumilla koitin, perkele ei sitten sormet taivu enää edes mediumin vaatimaan akrobatiaan, easyllakin meni no one knows ihan ketuilleen.
tosin pelaamalla oppii mutta hermot siinä menee kun väkisin biisejä koittaa jankata, kaksinpelinä oppisi helposti kun ei häviäminen vituttaisi ollenkaan kun ei ole mikään pakko onnistua siinä biisissä toisin kuin uramoodissa.
amplitudeakin opein pelaamaan parhaiten netissä, siellä kun väänsi insane tasolla biisejä muutamana päivänä niin johan meni brutal taso läpi.
ongelma vaan että mistä saan kaverin jolla olisi kitara:confused:
 
Ylös Bottom