Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero -sarja [PS2]

Vastaus: Guitar Hero

Tässä topicissa on tullut niin paljon kehua, että painostuksesta lähti eilen itselläkin tilaukseen. Vesi kielellä odotellaan saapuvaksi.
 
Vastaus: Guitar Hero

Just meinasin pistää play:stä tilaukseen ni "out of stock" ja hintakin pompannu 79:ään euroon.. Mistäs muista mestoista tuota sais edullisesti?
 
Vastaus: Guitar Hero

No saapui peli sitten itsellekin "vihdoin ja viimein" eilen ja kyllä tämä on kaiken tämän kehun arvoinen. Aika suorastaan lensi tätä pelaillessa. Pelailin yön pikkutunneille ja sitten piti kammeta kitara irti hikisistä käsistä, kun on kumminkin kesätöitä, joihin pitäisi mennä. Eipä tarvi miettiä, mitä tekee viikonloppuna.
 
Vastaus: Guitar Hero

jmpelle sanoi:
Just meinasin pistää play:stä tilaukseen ni "out of stock" ja hintakin pompannu 79:ään euroon.. Mistäs muista mestoista tuota sais edullisesti?

1) Playn eurohinta ei ole 79 vaan 80 euroa. Älä mene hämäykseen.

2) Playssa on turha maksaa euroilla, kun saman tavaran saa 10 % halvemmalla maksamalla punnilla.

3) Guitar Heroa saa edelleen tilattua Playsta, se on vain väliaikaisesti loppunut varastosta ("temporarily out of stock").

Hinnannoususta huolimatta Play taitaa edelleen olla edullisin paikka hankkia Kitarasankari. Jos ALV-riski kuitenkin pelottaa, voit harkita esim. DVD.co.uk:ta, joka lähettää tavaran EU:n veroalueen sisältä, mutta perii postikuluja peräti 10 puntaa tästä tuotteesta:

http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=GE40002
 
Vastaus: Guitar Hero

Doningtonin Download festareilla oli Lordin, Metallican ja Guns N' Rosesin ohella esiintymässä myös 40 guitar heroa. Oisko pokkaa?
 
Vastaus: Guitar Hero

juujuu, umpitunnelissa vaan kuten kunnon staran kuuluu ja kunnon show pystyyn.
ihan sama meneeko käsille kunhan yleisöllä on hauskaa:D
 
Vastaus: Guitar Hero

Sais kyllä olla päällä semmonen helikopterikänni et huhhuh. No jos lähipiirille alkais esiintymää ku peli saapuu :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero

Guitar Heroni nyt Suomen ''delivery agentilla'' eli kuriirilla. Koskas nuo yleensä tulevat oven taakse kolkuttelemaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero

Viikko meni toimituksessa. Nyt pelattu easylla ekat 5 biisiä läpi. 3 tähteä tullu. oon paska :(
 
Vastaus: Guitar Hero

Harjoitus todellakin auttaa. Itse huomasin mediumin jopa jollain tavalla helpommaksi kuin easyn. Easyllä ei ole mukana kunnon rytmiä, vaan muistuttaa ennemminkin basistin hommia. Itse menin juuri mediumin läpi ja ainoastaan Bark at the moonia joutui yrittämään kahdesti. Nyt tavoitteena heittää kaikki viidelle tähdelle tai vaikeimmat ainakin neljälle. Hard ja viides nappi hieman pelottavat, mutta pitää yrittää ja tahkota kärsivällisesti.
 
Vastaus: Guitar Hero

Jep on alkanut sujua jo paremmin. No one knows biisissä mennää ja easyllä vedän läpi. Huomenna olis bileet vois mennä rokkailee sinne tän kanssa :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero

Millähän kuriirilla play tavaroitaan toimittaa? Order status 'EE41numeroitaGB on 13/06/2006', joten onko tuo joku reffi, jolla DHL:n tai UPS:n sivuilta voi tilaustaan jäljittää. Ei onnistunut ainakaan em. kuriireiden sivuilta tuolla.

Nimim. tulis jo!

E: Ja tänäänhän se siten tuli, GLS näytti olevan kuriiri. Ei muuta kun ostamaan nyt se pleikkari.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero

Oon tainnut jo joskus kysyä tätä, mutta kysynpä uudestaan. Onko kenelläkään minkäänlaista havaintoa onko tämä tulossa Xboxille jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Guitar Hero

Janus sanoi:
Itselläni on vastaavia ongelmia, ja uusi skeban on kallis.. Joten kärvistellään.

Huomio! Mulla olikin ilmeisesti vikaa/likaa/paskaa vain tuossa ohjain portissa, ja nyt ohjain toimii normaalisti.

...on muuten hieman kädet kipeenä ja bark at the moon tuottaa vielä _reilusti_ vastusta mediumillakin. Helvetin hieno peli!
 
Vastaus: Guitar Hero

Ei perkele tää on kyllä koukuttava peli. Tossa oli parin viikon tauko sen jälkeen, kun olin expertillä hakannu kaikki muut paitsi kolme vikaa biisiä. Siinä kyllä kerta heitolla nousee vaikeusaste aika mukavasti.:D Sinne asti pääsi helposti, mutta niitä olis joutunu alkaa harjottelemaa ja hardillaka ei jaksanu alkaa vielä pahemmin vääntämään viiteen tähteen, niin tuli taukoa pidettyä.
Nyt taas kerran testasin muutama päivä sitte ja sen jälkeen on joka päivä pitäny hakata. Hardilla on jo yli kymmenen kipaletta 5 tähteä eli kyllä sitä kehitystä vaan huomaamatta tapahtuu. En kyllä usko, että siltikään vaikka kuinka harjottelis, olis itselläni mahollisuuksia viiteen tähteen niissä vikoissa kipaleissa, ne menee jo sen verran pahoiksi.
Noh, kattoo nyt jos expertillä jaksais harjotella niitä kolmea vikaa "loppuvastusta":p
 
Vastaus: Guitar Hero

Thingy sanoi:
Huomio! Mulla olikin ilmeisesti vikaa/likaa/paskaa vain tuossa ohjain portissa, ja nyt ohjain toimii normaalisti.

...on muuten hieman kädet kipeenä ja bark at the moon tuottaa vielä _reilusti_ vastusta mediumillakin. Helvetin hieno peli!

Ei mulla. :) Ihan oikeasti siinä on häikkää. :)
 
Vastaus: Guitar Hero

Tuli eilen ostettua GH Gigantista 89e. Kokeilin easya parin biisin ajan, ja aivan liian helppoa. Tänään tuli sitten pelattua medium loppuun kun ei eilen töiden takia kerennyt, ja hard on menossa 3. ryhmässä. On kyllä pirun koukuttava peli, ei voi muuta sanoa. :D
 
Vastaus: Guitar Hero

Cyrus1 sanoi:
Noh, kattoo nyt jos expertillä jaksais harjotella niitä kolmea vikaa "loppuvastusta":p
Juu, mäkin olen "jumissa" Cowboysin ja Ozzyn kanssa.
Molemmat olen saanut 89% ja sitten loppu sorminäppäryys.

Ja eikun reenaamaan.:p
 
Vastaus: Guitar Hero

Kojo sanoi:
Juu, mäkin olen "jumissa" Cowboysin ja Ozzyn kanssa.
Molemmat olen saanut 89% ja sitten loppu sorminäppäryys.

Ja eikun reenaamaan.:p

Juu pitäisi itseki alkaa taas reenaamaa. Viimeksi ton viestin kirjotusaikoihin oli tosiaa enää noi kolme läpäsemättä enkä niitä jaksanu silloinkaan kokeilla. Pelailin hardilla uudelleen mahdollisimman hyvin ja muistaakseni 22 ekaa biisiä on nyt 5 tähteä ja loput kahta-kolmea lukuun ottamatta ovat neljässä tähdessä.

Noi vikat biisit expertillä on kyllä aika hulluja. Saa nähä miten niiden kanssa sitten käy kun alkaa treenaamaan niitä.:D
 
Ylös Bottom