Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero @ Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arttuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

point sanoi:
eipä taida tuota päivitystä koskaan tulla. noh peli kiinnostaa silti kovasti, harmi vaan että kun kotiteatterinkin rakentaminen on tässä suunnitelmissa, jonka jälkeen tuo ongelma häiritsee entistä enemmän. täys-hintaa en silti tuosta menisi maksamaan, eli käytettynä varmaankin..
ehkäpä activision hyvittää tämän ja julkaisee wiii special edition:n tai vastaavan myöhemmin :)

En tiedä päivityksestä, mutta Red Octane on tekemässä lisäsisältöä wii-versioon. Luulisi että sen patchin tekeminen samalla olisi helppoa.

Linkki

niin noh ehkä tuo pätsäys on kuitenkin hieman vaikeampaa jos kyseessä on nimenomaan ohjelma vika. koska tuota peliä luetaan levyltä eikä sinne voi enää uudelleen kirjoittaa.

point sanoi:
niin noh ehkä tuo pätsäys on kuitenkin hieman vaikeampaa jos kyseessä on nimenomaan ohjelma vika. koska tuota peliä luetaan levyltä eikä sinne voi enää uudelleen kirjoittaa.
Kyllähän XO:n (lukemattomat) päivitykset tehdään juurikin ladattavina. Wiissä ainut ongelma on tilan pienuus.

niin oon aina ollu sellaisessa käsityksessä että boxin pelit, jos ei nyt ihan installoida kovalevylle, niin kuitenkin hyödyntää sitä noissa peleissä? en tosiaan ole perehtynyt aiheeseen olen vain olettanut koska boxit on niin pc:mäisiä. hieman vaikea kuvitella miten pätsäys toimii jos peli tulee suoraan levyltä.

Odotusten mukaisesti Activision on nyt ilmoittanut vaihtavansa Guitar Hero 3:n pelilevyt uusiin, joissa äänet on korjattu. Vaihtokampanja alkaa joskus vuodenvaihteen jälkeen.

IGN

ja sama suomeks
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/1748/Activision-vaihtaa-Guitar-Hero-IIIn-levyt-uusiin/
:)

btw, hetkeen en o tääl taas käyny, elikkäs kommentteja pelistä yms:
hirveellä säkällä sain tre-seudulta GH3sen (sillon pari vko sitten julkaisupäivänä:) ) kävin läpi kaikki paikat mihin tätä oli tullu (gigantti, verkkokauppa, tilt, jne...ja näihin oli tullu ihan vaan muutamia-kymmenkunta kappaletta) ja kaikista oli menny nämä heti hätäisimmille. prismassa kävin ja sanoi että ei o tullu yhtään ja epäili että tuleeko edes ennen joulua.. :(

sitte satuin yhteen cittariin ruokatunnilta paluumatkalla töihin ja sinnehän oli tasan yksi kappale tullut sitä ja pari tuntia oli pysynyt hyllyssä :D pakkohan se oli sieltä mukaan ottaa, vaikka 115e ryöstöhinnan haluskin :P (vrt verkkokauppa 95e :/ )

pelistä. ei jumalauta, tämmöselle kuka ei näitä ole aikaisemmin pelannut, ihan pirun hieno fiilis vääntää tätä. ekana iltana pelattiin ja opeteltiin kaverin kanssa about 8h putkeen. seuraavana iltana pelailin jotain 7h. alkaa siis käymään päivähommista... :)

voin myös sanoa, imho, että menee top3 parhaat pelit listalle forever tähänmennessä. :D

Nyt on kyllä laatukontrolli pettänyt ja pahemman kerran. Itse bittejä työkseni vääntävänä ihmisenä ei voi ymmärtää että miten tuollainen moka on päässyt release-versioon. Ei tuossa muuta selitystä voi olla kuin julkaisukiire ja tietoinen riskinotto.

Löytyyköhän näitä vielä mistään, nyt kun tuo monoäänikin korjataan niin voisi korjata pukinkonttiin. Näyttää kyllä aikamoista hintahaarukkaa olevan noissa pakettien hinnoissa.

KovisSR sanoi:
Nyt on kyllä laatukontrolli pettänyt ja pahemman kerran. Itse bittejä työkseni vääntävänä ihmisenä ei voi ymmärtää että miten tuollainen moka on päässyt release-versioon. Ei tuossa muuta selitystä voi olla kuin julkaisukiire ja tietoinen riskinotto.

Vastaavasti Xbox 360 -versio nykii yllättävän paljon kun taas grafiikoista tinkivä Wii-versio pyörii jouhevasti. On tainnut olla kaikin puolin kiire saada peli julkaisupäivään mennessä valmiiksi, eri alustoilla ilmenee eri tavoilla.

Mahewcoro sanoi:
Vastaavasti Xbox 360 -versio nykii yllättävän paljon kun taas grafiikoista tinkivä Wii-versio pyörii jouhevasti. On tainnut olla kaikin puolin kiire saada peli julkaisupäivään mennessä valmiiksi, eri alustoilla ilmenee eri tavoilla.

Ja kumpikohan tällaisessa musapelissä on pahempi, grafiikan lievä nykiminen, vai mono-äänet?

samuel6 sanoi:
Ja kumpikohan tällaisessa musapelissä on pahempi, grafiikan lievä nykiminen, vai mono-äänet?

no kyseessä on kuitenkin rytmi / ajoitus peli, niin kyllä tuo oikeassa kohtaa nykiessä ottaa pannuun siinä missä äänetkin. mutta sen verran pitää sanoa että itse en kyllä mitään nykimistä tuossa 360 versiossa huomannut, vaikkakin promilleja silloin jonkin verran olikin.

point sanoi:
no kyseessä on kuitenkin rytmi / ajoitus peli, niin kyllä tuo oikeassa kohtaa nykiessä ottaa pannuun siinä missä äänetkin. mutta sen verran pitää sanoa että itse en kyllä mitään nykimistä tuossa 360 versiossa huomannut, vaikkakin promilleja silloin jonkin verran olikin.

Jaa hätäkös tässä, monovammaiset pelit korjataan ilmaiseksi. Ongelma ratkaistu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

samuel6 sanoi:

Olikohan tuossa lähinnä ideana, että Wii versio ei ollut ainoa juosten liruteltu versio ?

Mutta onhan se toki hupaisaakin jos XO versio näinkin raskaasta pelistä nykii :p

Jopas nyt, ei mun xo-versiossa ole nykimistä tullut vastaan. Ihan asiaan liittyen, onko wii-versiossa mitään spesiaalia mitä ei muille konsoleille tullut?

Haukifile sanoi:
Jopas nyt, ei mun xo-versiossa ole nykimistä tullut vastaan. Ihan asiaan liittyen, onko wii-versiossa mitään spesiaalia mitä ei muille konsoleille tullut?

Tärinät kitaraan :eek:

Zoukka sanoi:
Mutta onhan se toki hupaisaakin jos XO versio näinkin raskaasta pelistä nykii :p

siis jostain kumman syystähän guitar hero on aivan mielettömän raskas. pc version minimi vaatimuksetkin olivat jo hiton korkeat, ja tässä "suositeltu laitteisto": Intel Core 2 Duo 2.4GHZ or AMD Athlon Dual Core 4400+ / 256 MB 3D Hardware Accelerator Card / Video Card (ATI): Radeon HD 2600 / Video Card (Nvidia): Geforce 8800 GT / 2 GB RAM

Hahah, on muuten aika tajuttomat laitteistosuositukset :D. No, wii versio tulee hommailtua jo vain sen takia että tarpeen vaatiessa bluetooth-kitaran voi iskeä koneeseen ja pelata Frets on Fireä. Siinä sitä ilmaista DLCtä on vaikka muille jakaa.

Hmm, joillain muillakin oli ollut ongelmia kitaran kanssa jossain toisessa GH-säikeessä. Pistän nyt sit tähän wii-ketjuun että minullakin oli ongelmia, eli se keltainen nappi ei toiminut kunnolla, välillä hävisi kokonaan toiminnasta kesken pelin. En uskaltanut lähteä kokeilemaan mitään kitaran avausta ja piirin siirtoa, vaan kävin vaihtamassa pelin uuteen (olin hankkinut pelin edellisenä päivänä). Onneksi tuli tarkistettua ennen lapin reissua että toimiiko vai ei. Varsinkin jos sielläkin tulee vettä jouluna ;)

Toinen kysymys vielä nyt kun en ole pelannut kuin vasta pari kappaletta testaus mielessä, niin tuntuu että toi whammy-bar on aivan olematon tai ei toimi. Eli äänestä ei erota ollenkaan eikä sitä näy siinä nuotissa. Ainakin jos vertaa miten se toimi GH I ja II: ssa. Vai eikö sitä ole vielä "kytketty päälle" ennen kuin pelaa tuota careeria?

Peli on kyllä koukuttava. Oli pakko käydä aamulla kympin aikaan Gigantissa kun aukesi hakemassa tuo kotiin. Ihan hyvään hintaan nuo Gigantit tuota myyvät (84,50) kun jotkut kehtaavat tuosta pyytää samaan aikaan 115. Tämä johtuu varmasti siitä että Gigantit ostaneet kunnon erän pelejä ja niistä tarvii päästä eroon ennen kuin korjattu versio ilmestyy. Ja tämähän ainakin mulle kelpas. :)

Äänissä nyt ei mitään erikoista vaikka monona tulee, olen kuitenkin jonkunlainen hifisti ja mulle kyllä passasi. Ja kun uutta versiota pukkaa niin enköhän sen kanssa käy vaihtamassa. Pointti kuitenkin oli se että kannattaa nyt ostaa halvalla eikä kalliilla vuoden alussa.

Tampereen Stockmannilta kuulemma veli bongasi pari kappaletta Wiin Guitar Hero bundleja. Sieltä vaan etsimään jos ei vielä omaa löydy.

Ylös Bottom