Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Toimiiko se GH:WT bändipelinä PS3:lla? Koska ainakin
mun PS3:ssa on vaan 2 sellasta paikkaa niille ohjaimille,
ja niistäkin toisen vie vanha GH3:sen kitara ja oon ainakin kuullu
että se mikrofoni olis langallinen.. että toimiiko
4 hengen bändipeli PS3:lla?

Kitaran usb-palikassa on kaks lisä-usb-paikkaa johka menee mikin ja rumpujen usb-palikat. Ja sitten jäis yks paikka vapaaks johka voi sitten laittaa lisäkitaran, eli toimii toimii.

Goon olis muuten myös helvetin kova Geehooseen, ikävää että ei tuu tapahtuun :(
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

GHWT himassa ja muuten toimii kaikki hienosti, mutta mikki ei pelitä!?! Pleikan valikosta mikki enabloitu ja siellä se toimii, mutta itse peli herjaa, että mikkiä ei ole kytketty. Kaverillakin tekee samaa. Pelin valikoita pyöritelty ja ihmetelty, mutta lääkettä ei pulmaan mistään löydy..? Auttakee!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Koskarin GS:ssa ainakin komeat kasat noita superbundleja. Argh, vielä pitäisi malttaa että pääsis röistä kotiin :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

GHWT himassa ja muuten toimii kaikki hienosti, mutta mikki ei pelitä!?! Pleikan valikosta mikki enabloitu ja siellä se toimii, mutta itse peli herjaa, että mikkiä ei ole kytketty. Kaverillakin tekee samaa. Pelin valikoita pyöritelty ja ihmetelty, mutta lääkettä ei pulmaan mistään löydy..? Auttakee!

Ja itse itselleni (ja muille vastaten)...
Sixass tai tualzock pitää kanssa olla päällä, muuten ei tartte joikhata!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Ja itse itselleni (ja muille vastaten)...
Sixass tai tualzock pitää kanssa olla päällä, muuten ei tartte joikhata!

Weird :confused:
Eniveis onhan se omakin peli siellä koskarissa odottamassa :)
Ei oikeen malttas kyl oottaa.. :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

TJS,
Huomasitko muuten et jos hardilla soitti rumpuja ja basaria (tai muuta padia) löi useammin mitä piti niin meneekö se silloin virheeksi? Rumpujahan voi soittaa kokoajan vaikka janalla ei oliskaan nuotteja. Pisteitä saa koko ajan kun rummuttaa. (siis mitä olen videoista nähnyt)

Tuotapa en hoksannut ajatella soitellessani, eli en näin lonkalta osaa kyllä sanoa juuta tai jaata. Töitten jälkeen voin tota testata.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Oma paketti tuli juuri kannettua kotiin Kotkan Gamestopista :)

Saakohan ton strum barin modattua äänettömäks, vaikkei toi naksuminen nyt kovin paljoa häiritse.. Muuten ihan mukavan laadukkaalta vaikuttaa tuo kitara, hitusen ehkä jykevämpi kuin rock bandin vastaava. Kannattaa kahlata ne tutoriaalit läpi niin aukee miten tuota slide baria käytetään.

Rummuilla on kyllä ilo soitella, selvästi aidomman oloiset kuin rock bandissa. Tuntuma äkkiseltään tosin vaikutti huonommalta, mutta katsotaan nyt. Noita nuotteja, joita pitäisi lyödä kovaa, saan ainakin itse lyödä jo melko lujaa ennenkuin rummut sen tajuavat, että nyt löin kovaa enkä normaalisti. Ja rummuillahan saa paukuttaa vapaasti kesken biisin, silloin kun tuossa nuotistossa (vai miksi sitä nyt kutsuisi) on semmoinen vaalea tausta. Ei siis milloin sattuu :)

Peli lataili heti alkuun 1.01 päivityksen, mitä lienee piti sisällään. Aluksi oli vaikeuksia saada rummuilla yhteys pleikkaa, kun en ollut huomannut tuosta usb-härpäkkeestä painaa sitä connect nappulaa (kuka nyt ohjeita lukee).

Ihan laadukkaalta vaikuttaa, metallican death magnetic lataukseen, pari olutta ja kaverit kylään, eiköhän tuossa viikonloppu hurahda :D

edit: Valikoita voi kahlata kitaran strum barilla. Mitenhän rummuilla, äkkiseltään en löytänyt? Eteen/taaksepäin pääsee punaisella ja vihreällä, mutta entä ylös/alas? Onhan tuossa tuo ristiohjain mutta hauskempi olisi jos voisi rumpukapuloilla jotain paukuttamalla ohjata.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

GH3:ssa ainakin sai skitan sillä rämpläysnapilla rullailtua ;)
Ja olihan siinä d-padikin siinä kitarassa.

Pitäähän jokaisella pelaajalla olla kuitenkin omat navigointinapit. Ja jos pelaa pelkällä mikillä, niin tyhmähän se kitara siihen on viritellä lisäksi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

joop, nyt on mennyt pari tuntia tämän parissa (kumman nopeasti vierähtikin) ja täytyy sanoa että tuo rummuttelu on kyllä hauskaa :) "mukavaa" olla täysi uuno taas tässä pelissä, mutta täytynee hypätä sinne altaan syvään päähän heti että oppii nopeasti.. eli hardilla eteenpäin. mediumilla on aika vaikea failata biisejä ja niin kuin täällä jo mainittiin niin se soittamisen fiilis on vähän eri aina kun siirrytään vaikeustasolla ylöspäin

kitara on paras kitaraohjain mitä olen räpylöissäni pitänyt, tykkään tuosta uudistetusta strumbarista ja kaikki tuntuu olevan kohdallaan. ainut mihin joutuu hetken totuttelemaan on tuo uusi starpower namiska, se kun tahtoo olla hieman jähmeän oloinen verrattuna muihin nappeihin.

mikkiä tulee sitten illemmalla varmaan testattua kun tyttöystävä tulee pelailuun mukaan

ainut negatiivinen juttu mikä on tällä hetkellä tullut vastaan on tuo punainen rumpu, joka on muillakin ollut hieman temppuileva. rumpua täytyy lyödä hieman kovempaa kuin muita padeja että saa osuman rekisteröitymään. noita accented noteja en ole vielä kertaakaan saanut osumaan (varmaan johtuu siitä ettei viitsi uutta lelusettiä paukuttaa olan takaa parin pisteen takia :D).... kaikki nämä ongelmat pitäisi tosin korjaantua tuolla korjausohjelmalla, kun rumpu kytketään midi-usb kaapelilla tietokoneeseen ja säädetään herkkyydet kohdilleen :)

iloista odotusta muille, kyl omasta mielestä odotus kannattaa xD
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Tuleeko toi midi-usb kaapeli mukana vai mistä sen saa jos rummut oikkuilee?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

aaargh!! :D hirveet himot ja odotukset.. vielä about 40min töissä ja sit kipi kapi Isoon Omenaan jakee pakkaus.. joutuu vaa rehkimää muutaman askeleen ku ei oo autoa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

aaargh!! :D hirveet himot ja odotukset.. vielä about 40min töissä ja sit kipi kapi Isoon Omenaan jakee pakkaus.. joutuu vaa rehkimää muutaman askeleen ku ei oo autoa.

mulla oli sama :D reilun kilometrin kanniskelin tuota 12kg:n kuntokuutioo :F
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3]

Näin parin tunnin pelailun jälkeen mielestäni rock band häviää varsinkin soittimissa 2-0. Törkeen hauska paukutella rumpuja verrattuna rock bändiin symbaalien ansiosta:) Miinusta tuosta rumpujen paukkumisesta... Voisivat vähän hiljasemmat olla.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Kitara toimii pikaisesti testattuna loistavasti mutta rummut sammui pari kertaa biisin aikana. Tai ei siis sammunut kokonaan, vaan mikään nappi ei vaan toimi enää. Patterit irti ja sitten toimii taas.

Onko kellään tietoa käykö normaali midi-kaapeli tuohon kalibrointisoftaan vai pitääkö olla RedOctanen oma usb-midi-johto? Äänikortista siis midi-liitännät löytyypi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Kitara toimii pikaisesti testattuna loistavasti mutta rummut sammui pari kertaa biisin aikana. Tai ei siis sammunut kokonaan, vaan mikään nappi ei vaan toimi enää. Patterit irti ja sitten toimii taas.

Onko kellään tietoa käykö normaali midi-kaapeli tuohon kalibrointisoftaan vai pitääkö olla RedOctanen oma usb-midi-johto? Äänikortista siis midi-liitännät löytyypi.

se kaapeli laitetaan siis rumpujen midi-porttiin (siinä pedaaliportin vieressä) ja sit USB pää törkätään tietokoneeseen.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

No kyllä minä sen tiedän, mutta kun ei tähän hätään ole sitä usb-midi-kaapelia. Tarkotin siis, että toimiiko tavallinen midi-kaapeli :)

Eli osaako kalibrointisofta tunnistaa muitakin äänilaitteita kuin sen usb-interfacen.
 
Ylös Bottom