Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ja jossain tosiaan luki että GHIII DLC kävis suoraan GH WT:ssä. Siitä en tiedä et käviskö ne suoraan tekemättä mitään vai pitääkö olla joku systeemi niinkuin RB ja RB2 osalta
GH3:n DLC-biisit käyvät ihan sellaisenaan myös tulevassa Guitar Herossa. Näkyvät siis omassa erillisessä listassaan, mutta niitä ei tarvitse mitenkään erikseen muuntaa World Touria varten.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiitos tiedosta! Erittäin hyvä juttu. Onko TT-2k:lla tarkempaa tietoa world tourin julkaisupäivästä? Sori Offtopic. Jossain on ollu 27pv lokakuuta mutta esim viimeisimmät trailerissa oli "holiday 2008" tarkoittaako tämä sitten joulua? :mad:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko TT-2k:lla tarkempaa tietoa world tourin julkaisupäivästä? Sori Offtopic. Jossain on ollu 27pv lokakuuta mutta esim viimeisimmät trailerissa oli "holiday 2008" tarkoittaako tämä sitten joulua? :mad:
Ei ole mulla sen kummempaa tietoa. Oletettavasti 26. lokakuuta on jenkkijulkaisu, ja muualla maailmassa menee marras-joulukuulle.

PS. Offtopicin välttämiseksi siirsin viestit tänne World Tour -ketjuun. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Saattaa olla että ostan tän. Riittäähän pelkkä kitara?

Riittäähän se, mutta tietääkseni ei pysty erikseen ostamaa? Ja itekkin ostan varmaan, jos sattuu olemaan ylimäärästä rahaa. Mut ens vuonna vasta varmaankin....

Ja pistäkkees heti tänne kuva siitä kitarasta, kunhan se paljastetaan. Toivottavasti on ainakin yhtä hyvä kuin rb:ssä. Nimittäin tuo GH kitara tuntuu ihan lelulta, kun on soittanu rock band kitaralla :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Rock Bandin kitara on tunnoton turhake, strumbar on jotain ihan käsittämätöntä. Eipä napannut.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Ja pistäkkees heti tänne kuva siitä kitarasta, kunhan se paljastetaan. Toivottavasti on ainakin yhtä hyvä kuin rb:ssä. Nimittäin tuo GH kitara tuntuu ihan lelulta, kun on soittanu rock band kitaralla

wtf?? :confused: Johan soittimien kuvat,videot ym on paljastettu viime vuosisadalla. :D
Play.com ainakin myy pelkkää kitara bundlea mutta koko bändin takiahan tämä peli ostetaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

wtf?? :confused: Johan soittimien kuvat,videot ym on paljastettu viime vuosisadalla. :D
Play.com ainakin myy pelkkää kitara bundlea mutta koko bändin takiahan tämä peli ostetaan.

Jaa, no oon vissiin vähän pässi :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Pistähähän joku linkkki, ku ite en löytäny nopeella googletuksella.. :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]


Rummut olikin jo nähty, mutta tuota kitaraa en. Mitä ihmeen napukoita nuo on tuossa noiden vihreen, punasen, sinisen jne nappien alla?

E: Ja lisää kysymystä pukkaa. Tän kysymykseen tosin kaverini haluu tietää vastauksen. eli, onko noiden nappien väli yhtä iso kuin GH3:ssa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Nuo norminappien lisäksi olevat napit on käsittääkseni ns. "soolonapit" joilla voi vähän fiilistellä ja vemputtaa soitettavaa nuottia kuin oikealla kitaralla. Yeah! Korjatkaa jos puhun höpöä.

Nappien välit lienevät samat, vaikkakin itse kitara on kuvissa isompi, siis kuvissa joissa sitä on verrattu GH III:n Les Pauliin. Toivottavasti olen oikeassa, sillä mulla oli nakkisormillani vaikeuksia jo tällä Les Paulilla :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Nuo norminappien lisäksi olevat napit on käsittääkseni ns. "soolonapit" joilla voi vähän fiilistellä ja vemputtaa soitettavaa nuottia kuin oikealla kitaralla. Yeah! Korjatkaa jos puhun höpöä.

Nappien välit lienevät samat, vaikkakin itse kitara on kuvissa isompi, siis kuvissa joissa sitä on verrattu GH III:n Les Pauliin. Toivottavasti olen oikeassa, sillä mulla oli nakkisormillani vaikeuksia jo tällä Les Paulilla :D
Kitara on melkein sama, mutta kaula on pitempi ja sitten lisäksi on ne 5 kosketusnappia, jossa voit voit esim liukua edes takaisin sitä soolo kohdissa.

Video:
Käytännössä:
[GT]36483[/GT]

Esittely kitarasta:
[GT]36605[/GT]
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

onko tähän muuten tulossa trophy tukea?

mietin tässä että ostanko lootalle vai pleselle.

lootalla olisi saavutukset sekä GH3:n dlc biisit jotka on tullut aikoinaan ostettua.

pleikkan kanssa ei sitten puolestaan tarvitsisi pelätä koneen hajoamista.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Onkos tuo kitara taaksepäin yhteensopiva GH3 kanssa?
 
Ylös Bottom