Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Eikä täälläkään, vaikka on 80gb ps3 käytössä. (Kun talossa löytyy yksi hubi jo valmiiksi.) Mutta ulin linkistä kiitos. Eli yhteensä tuhlaantuu yksi vaivainen usb paikka? :rolleyes:

Riippuu siitä soittaako yhdellä vai kahdella kitaralla.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Riippuu siitä soittaako yhdellä vai kahdella kitaralla.
Yhdellä. ;) Ei ole käyttöä toista kitaralle. (Ehkä sitten joskus ostetaan aikasempia gh kitaran, jos lähtee hyvin halvalla.) Joten tila riittää hyvin täällä päin. :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Huomenna olisi tarkoituksena käydä kiertelemässä jokunen kauppa Oulussa ja toivottavasti sieltä jostain tämä tarttuis matkaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Eipä tuosta usb-paikkojen määrästä olisi ongelmaa tullut kun on tosiaan tuo 60GB pleigga, mutta parempi näin. Ja saa hyvin toisenkin kitaran kiinni. Aijai ei malta odottaa että pääsee rokkaamaan kavereiden kanssa.. =D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

No ei malta ei.. hitto! Huomenna vielä töissä kolmeen saakka. Sit kipin kapin hakemaan omaa pakettia oluiden kera. :p

Tänäänhän paketteja oli jo vino pino GS kaupoissa nähtävillä..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

oujea... Tänään tuli kännykkään ilmoitus että vpdstä tilattu gh koko setti ois nyt haettavissa ;D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Tänäänhän paketteja oli jo vino pino GS kaupoissa nähtävillä..
On se pakko pitää esillä viakka ei voi myydä vielä, kun varastoon ei meina mahtuu satoja pakettia. :p

oujea... Tänään tuli kännykkään ilmoitus että vpdstä tilattu gh koko setti ois nyt haettavissa ;D
Huomenna varmaan vasta saa hakea? ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Jep tulee reissu Jyväskylään huomenna. Pelottaa oikeen mitä kaikkea tarttuu mukaan. Niin onko hubia mukana vai ei?

edit: Ei näköjään. Dääm.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Jep tulee reissu Jyväskylään huomenna. Pelottaa oikeen mitä kaikkea tarttuu mukaan. Niin onko hubia mukana vai ei?

edit: Ei näköjään. Dääm.

... ?

"Eli kitaran usb-palikassa on kaksi usb-porttia johon voi kytkeä mikrofonin ja toisen kitaran. "
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Juu niinhän olikin. Luin nopeasti ja tajusin että siinä on vain 1 portti. No perskeles. Sitä saa huomenna taas alkaa pelaileen "bandin" kanssa.(Minä, vaimo, isosiskon poika ja hänen kaveri) :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Juu niinhän olikin. Luin nopeasti ja tajusin että siinä on vain 1 portti. No perskeles. Sitä saa huomenna taas alkaa pelaileen "bandin" kanssa.(Minä, vaimo, isosiskon poika ja hänen kaveri) :D
Ohho melkoinen yhdistelmä. :) Itsellä lauantaina. Minä, 2 muu kaverini. (kitara, rummut ja mikki ainoastaan)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Toimiiko PS3:n GH:WT soittimet myös PC:llä Frets On Firessä? Voiko liittää langattomasti bluetooth donglen kautta vai usb-kaapelilla?

Vuoroteltaisiin veljen kanssa pleikan ja tietokoneen välillä noita soittimia... :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mites täällä et onko teille soitettu kellekään Koskarin Gamestopista et voi huomenna noutaa kun luin tuolta 360 puolelta et niile oltiin soitettu tänään kuulemma?

Huomenna täytyy sitten aamusta ite soittaa liikkeeseen ja kysyä..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mulle soitettiin tänään kahden jälkeen Kampin Gamestopista, että huomenna on noudettavissa. Mulla PS3 siis.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mä sain jo tänään pelin :) soittivat että tuu hakeen peli jo kotia! On tää loistava!!!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mites täällä et onko teille soitettu kellekään Koskarin Gamestopista et voi huomenna noutaa kun luin tuolta 360 puolelta et niile oltiin soitettu tänään kuulemma?

Huomenna täytyy sitten aamusta ite soittaa liikkeeseen ja kysyä..

Eipä ole puhelua tullut.. Pitää soittaa huomenna. Toivottavasti riittää..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mä sain jo viikko sitten. Expertin kitaralla Satch Boogie on paha, muuten muut menee.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Onnekas kaveri :) Onneks sain ite kuitenki jo päivää ennen :) Voi pyhittää koko päivän sille :) Saa mun puolesta lujuusopin ja statiikan tunnit jäädä väliin :p
 
Ylös Bottom