Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ihan tosta yhteensopivuudesta sen verran että onko mahdollista yhteensopivoittaa ps3 gh wt:n kitaraa tietokoneeseen?

On mahdollista XPADDER ohjelman avulla.

mulla menee hyvin, rumpujen symbaali on menny paskaks, pedaali on ollut hajalla, 2 wt:n kitaraa on ollut paskana ja ny vielä tämä, vastaanotin hajalla! hyvin menee!!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

mulla menee hyvin, rumpujen symbaali on menny paskaks, pedaali on ollut hajalla, 2 wt:n kitaraa on ollut paskana ja ny vielä tämä, vastaanotin hajalla! hyvin menee!!

Joo sama täällä, paitsi että toiset rummut nyt menossa. Ensimmäiset purin varaosiksi, mistä olikin loppujen lopuksi hyötyä. Olen nyt parin viikon ajan n. 3-5 kertaa päivässä avannut nuo rummut kun sininen padi on kokoajan kussut pahasti (vihreä rekisteröi samalla kun lyö sinistä). Joten tällä hetkellä on sellanen viritys että se Piezo -sensori sieltä rumpujen sisältä on nyt teipattu rumpujen ulkopuolelle sinisen padin yläreunaan kiinni, toimii edes vähän paremmin. Vieläkin kyllä tulee crosstalkia. Otin myös vanhoista rummuista yhden sensorin irti ja juotin sinisen padin sensoriin kiinni ja laitoin kyseisen sensorin oranssin lautasen alle RB2:sta varten. Eli sininen ja oranssi lautanen toimii nyt RB2:ssa sinisenä niitä kohtia varten joissa sininen on ride.

*OT* Tänään saapui myös toinen pedaali. Innoissani siinä sitten rupesin expert+ soittelemaan, vain huomatakseni että molemmat lautaset rekisteröi toinen toistaan, eli lyö keltaista, oranssi rekisteröi myös jne. Sinne sitten vähän jäätelöpuikkoja ja sen sellaisia virityksiä niin sain toimimaan lautaset. Ainakin hetkeksi aikaa.... Huoh. Laadukkaat nää WT rummut kyllä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

koko wt:n paketti on paska, ei vain rummut
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itse kyllästyin rumpujen ainaiseen korjaamiseen jo aikoja sitten. Nyt nuo perkeleet on toiminut ihan hyvin n. kolmisen kuukautta. Tällä hetkellä olen juottanut jokaisen rumpupädin uusiksi ja pistänyt liimalla vielä kiinni. Lisäksi sininen on haljennut sisäpuolelta keskeltä kahtia, jota metallinpalat tukevat liiman kanssa. Sinisen sisälle olen myös pistänyt vaahtomuovia runsaita määriä, joten halkeama ei haittaa pelaamista ollenkaan. Ja löytyyhän multa vielä itse tehty custom pedaalikin. :)

Ristiinrekisteriöintiä ei ole onneksi nyt ollut vähään aikaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

koko wt:n paketti on paska, ei vain rummut

mulla taitaa olla tuuria kun kaikki toimii.
rummuilla pelattu world tour pari kertaa läpi, metallica, gh5 ja greatest hits kerran. (ei ole edes herkkyyksiä tarvinnut säätää)
kitarakin kestänyt vaikka sitä on expert bassolla rääkätty.

en tosin ihmettele että sellaisilla tuo kitara hajoaa jotka pelaa vain expertillä, on se semmosta rääkkiä sille strum barille kyllä.
se kyllä ihmetyttää, että miten kovaa jotkut noita rumpuja hakkaa kun muka soittavat normaalisti ja menee kapulat poikki:rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

EI oo minulla mennyt kitara rikki ainakaan ja olen pelkällä expertillä soittanut siitä lähtien kun WT ilmestyi, mennyt vain kesän aikana paremmaksi kun strum bar ja värinappulat löystynyt lisää.

Mistähän noita symbaaleja saisi tilattua kun itelläkin meni keltainen paskaks?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

EI oo minulla mennyt kitara rikki ainakaan ja olen pelkällä expertillä soittanut siitä lähtien kun WT ilmestyi, mennyt vain kesän aikana paremmaksi kun strum bar ja värinappulat löystynyt lisää.

Mistähän noita symbaaleja saisi tilattua kun itelläkin meni keltainen paskaks?

activision.com/support sieltä voi tilaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jaahas... World Tour kitaran strummi mennyt ns. kaapissa paskaksi ( :confused: ) ja yllättäen takuu on mennyt umpeen 5.1.10 :mad:

Netistä katselin korjausohjeita, mutta taitaa jäädä nuo uudet osat strummiin tilaamatta.

Perkele nyt kuitenkin.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jaahas... World Tour kitaran strummi mennyt ns. kaapissa paskaksi ( :confused: ) ja yllättäen takuu on mennyt umpeen 5.1.10 :mad:
Takuun jälkeen virhevastuu on voimassa. Jos et ehtinyt jo avata ohjainta omatoimisesti, kannattaa takuuvaihtoa ehdottaa (koska strum barin hajoamisen voi laskea lähes tyyppiviaksi).
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Takuun jälkeen virhevastuu on voimassa. Jos et ehtinyt jo avata ohjainta omatoimisesti, kannattaa takuuvaihtoa ehdottaa (koska strum barin hajoamisen voi laskea lähes tyyppiviaksi).

Mutta eikös se mene niin että jos takuu on ummessa niin liike (Gigantti) ei korjausta / vaihtoa suorita takuun piiriin?? Vaikka tuo strum on oikutellut oikeastaan aina, mutta nyt lähes kokonaan mykkä.

Pitää toki käydä yrittämässä, mutta jotenkin tuntuu että takuuseen eivät enää tuota laita.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mutta eikös se mene niin että jos takuu on ummessa niin liike (Gigantti) ei korjausta / vaihtoa suorita takuun piiriin?? Vaikka tuo strum on oikutellut oikeastaan aina, mutta nyt lähes kokonaan mykkä.

Pitää toki käydä yrittämässä, mutta jotenkin tuntuu että takuuseen eivät enää tuota laita.

Itse itseäni lainaten...

Ei ottanut Gigantti enää takuuseen. Takuu siis umpeutunut pari kk. sitten.

Mites tuo strummin korjaus? Googletin ja löysin tommosen Guitar Hero World Tour Broken Strum Bar Repair Guide • 5Frets.com ja tuolla käsketään vain vaihtaa tuo yksi osa. Helppo homma siis, mutta tietääkö kukaan löytääkö Suomesta tuollaista osaa:

SPDT Switch Without Roller - RadioShack.com

Ei varmaan kovin järkevää alkaa jenkkeistä asti tuollaista tilaamaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Helppo homma siis, mutta tietääkö kukaan löytääkö Suomesta tuollaista osaa:

SPDT Switch Without Roller - RadioShack.com

Löytää. Tein korjauksen omaan kitaraani, ja hyvin on pelannut sen jälkeen. Osa löytyi toisesta komponenttikaupasta jossa kävin, näytin myyjälle rikkinäistä kytkintä ja hän löysi samantien vastaavan hyllystä. Liike siis Turussa Triopak Oy, mutta eiköhän noita löydy muistakin komponenttiliikkeistä. Ensimmäisessä liikkeessä minulle annettiin väärän kokoinen kytkin, joka äkkiseltään katsottuna näytti samanlaiselta. Eli kannattaa myös itse vertailla osia eikä luottaa sokeasti myyjään.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Helppo homma siis, mutta tietääkö kukaan löytääkö Suomesta tuollaista osaa:

SPDT Switch Without Roller - RadioShack.com

Minäkin korjasin kitarani ja ne mikrokytkimet löyty Helsingistä ainakin Partco Oy:ltä. Pistin netistä tilaukseen ja samana päivänä pääsin noutamaan. Ja jos tilaat muista tilata 2kpl. Hinta oli huokeat 4,50€. Ja kytkimet hausta: SS-5GLT
 
Ylös Bottom