Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Sattuisko löytymään peliseuraa viikonlopun aikana? Ite soitan rumpuja ja kitaraa (ja bassoa kans tietty) expertillä..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Sattuisko löytymään peliseuraa viikonlopun aikana? Ite soitan rumpuja ja kitaraa (ja bassoa kans tietty) expertillä..

Tossa oli Hotti79:n kanssa vähän sovittu josko illalla ois soiteltu, n. 22:00 jälkeen. Hotti rummuissa, mä kitara/basso ja tasohan on hard/expert biisistä riippuen :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tossa oli Hotti79:n kanssa vähän sovittu josko illalla ois soiteltu, n. 22:00 jälkeen. Hotti rummuissa, mä kitara/basso ja tasohan on hard/expert biisistä riippuen :)

Ok, no voin toki liittyä kitaraksi/bassoksi jos teille vain sopii? :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

***** vihaan tätä peliä!!!!:D Pelailin 5 päivää sitte tätä oikeen kunnolla ja pelityylini rasitta olkapäätä/niskaa oikeen kunnolla. Noh aamulla kun herään niska kramppaa nii älyttömästi! No sen päivän vietin sängyssä makoillen ja pillereitä popsien. Nyt sentään pystyn liikkumaan, mutta turha on edes unelmoida pään kääntämisestä:rolleyes: Kaiken kruunaa se kun koko ajan tekis mieli soittaa tätä ; )


Elämä on kovaa:p

E: Tyhmä hymiörajotus!

E2: Tyhmähkö kysymys, mutta onko ps2 versiossa kaikki biisit alkuperäisiä vai covereita? On varmasti kerrottu tässä ketjussa tuhat kertaa, mutta en jaksa kahlata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

E2: Tyhmähkö kysymys, mutta onko ps2 versiossa kaikki biisit alkuperäisiä vai covereita? On varmasti kerrottu tässä ketjussa tuhat kertaa, mutta en jaksa kahlata.

Kaikki biisit ovat alkuperäisiä nauhoitteita, paitsi Motörheadin ja MC5:n biisit, jotka kyseiset bändin nauhoittivat uudestaan peliä varten. Nekin siis bändien itse tekemiä, mutta uudelleennauhoituksia kun alkuperäiset nauhat olivat hukassa/huonokuntoisia tms. Samasta syystä pelissä käytettiin liveversiota Sweet Home Alabamasta, kun alkuperäisen studioversion nauhoja ei saatu käyttöön.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Samasta syystä pelissä käytettiin liveversiota Sweet Home Alabamasta, kun alkuperäisen studioversion nauhoja ei saatu käyttöön.

Unohtamatta myös Jimi Hendrixiä, Purple Haze oli myös liveversio.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt on muutamia tunteja tullut pelattua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Rumpujen vihreää padia saa lyödä normaalia kovempaa, muttei mitään vakavaa. Pitää hommaa se johto jos se sillä vaikka korjaantuisi. Omasta mielestäni rummuilla on hemmetin vaikeaa pelata, ihan pihalla koko ajan taitaapa johtua taidoista vain :) Kitara toimii loistavasti, ei mitään ongelmaa. Mikistä en tiiä kun ei siihen tule ikinä koskettua. Eikun takaisin harjoittelemaan, ehkäpä siitä jotain tulee
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kaikki biisit ovat alkuperäisiä nauhoitteita, paitsi Motörheadin ja MC5:n biisit, jotka kyseiset bändin nauhoittivat uudestaan peliä varten. Nekin siis bändien itse tekemiä, mutta uudelleennauhoituksia kun alkuperäiset nauhat olivat hukassa/huonokuntoisia tms. Samasta syystä pelissä käytettiin liveversiota Sweet Home Alabamasta, kun alkuperäisen studioversion nauhoja ei saatu käyttöön.

Ok, kiitoksia tyhjentävästä viestistä :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Miksi en voi soittaa kuin vain osaa biiseistä? Ainakin tuo World Tourin Tracklist lupaa noin triplasti enemmän biisejä soittoon, mutta kun aloitin pelaamisen niin listassa ei ollut kuin nuo muutama biisi??? Ei kait niitä nyt un-lockata tarvitse??
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Miksi en voi soittaa kuin vain osaa biiseistä? Ainakin tuo World Tourin Tracklist lupaa noin triplasti enemmän biisejä soittoon, mutta kun aloitin pelaamisen niin listassa ei ollut kuin nuo muutama biisi??? Ei kait niitä nyt un-lockata tarvitse??

Kyllä tarvitsee. Tuohon taitaa kuitenkin riittää pelin läpäisy ihan millä tahansa vaikeustasolla, eli mistään amerikantempusta tuossa nyt ei kyllä ole kyse.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kyllä tarvitsee. Tuohon taitaa kuitenkin riittää pelin läpäisy ihan millä tahansa vaikeustasolla, eli mistään amerikantempusta tuossa nyt ei kyllä ole kyse.

Ameriikantemput sikseen... käytin vanhaa kikka kakkosta :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Saanko siirrettyä kaverini Guitar Herosta biisit omalle pleikkarilleni, että voisin pelata niitä myös tuolla World Tourilla? Muistaakseni tämä on jotenkin mahdollista?

Ja kannattaako pelit yleensäkkin kopioida tuonne PS3 kovalevylle? Nopeutuuko latausajat tms?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Saanko siirrettyä kaverini Guitar Herosta biisit omalle pleikkarilleni, että voisin pelata niitä myös tuolla World Tourilla? Muistaakseni tämä on jotenkin mahdollista?

Ja kannattaako pelit yleensäkkin kopioida tuonne PS3 kovalevylle? Nopeutuuko latausajat tms?

Saatat muistaa tuon biisien siirtomahdollisuuden Rock Band - perheestä, jossa ykkösen biisit pystyy siirtämään kakkoselle pienellä lisämaksulla. Guitar Heroista I-III taitaa ainoat WT:iin siirrettävissä olevat biisit olla nuo Metallican uuden albumin kipaleet, näin ainakin jostain Hype-vaiheessa muistaisin lukeneeni, eli tuostakaan ei varmuutta ole.

Ja tuohon toiseen kysymykseesi: käsittääkseni pelit päättävät itse, mitä asentavat pleikkarin HDD:lle ja mitä eivät, eikä tuota taida pystyä itse edes päättämään; mikäli peli haluaa jotain asentaa, se tekee sen käyttäjän luvan myötä, mutta mikäli tuota lupaa ei anna, ei peli lähe toimimaankaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Saatat muistaa tuon biisien siirtomahdollisuuden Rock Band - perheestä, jossa ykkösen biisit pystyy siirtämään kakkoselle pienellä lisämaksulla. Guitar Heroista I-III taitaa ainoat WT:iin siirrettävissä olevat biisit olla nuo Metallican uuden albumin kipaleet, näin ainakin jostain Hype-vaiheessa muistaisin lukeneeni, eli tuostakaan ei varmuutta ole.

OK. Tutullani on vain World Tourissa myös lisäksi mm. Iron Maiden - Number of the beast, eikä hän ole sitä ladannut netistä. Niin olen sen käsittänyt että hän on sen jotenkin saanut tuosta Guitar Hero III: Legends of Rock- levyltä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko GH:WT rummuille olemassa jotain ajuria PC:lle? USB:llä rummut kiinni tietokoneeseen ja sitten rummuttelemaan omia komppeja? Tietokone toimisi tässä tapauksessa rumpuaivoina :p

-perahaan-
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Omasta mielestäni rummuilla on hemmetin vaikeaa pelata, ihan pihalla koko ajan taitaapa johtua taidoista vain :)
Hyvä, että muillakin vähän ongelmaa rumpujen soittamisen kanssa. :D Vähän parempi fiilis tuli, kun luin viestisti. Sillä äsken tuossa yritin räveltään Scream, Aim & Firen kanssa ja huh, että oli onnetonta menoa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko GH:WT rummuille olemassa jotain ajuria PC:lle? USB:llä rummut kiinni tietokoneeseen ja sitten rummuttelemaan omia komppeja? Tietokone toimisi tässä tapauksessa rumpuaivoina :p

-perahaan-

Itse itselleni vastaan :D
Tosiaan tuolla kappaleen teko paikassa voi rummutella ihan omaksi iloksi... Mä ainakin sain ajan kulumaan siellä komjasti kun vaan hakkailin rumpuja :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itse itselleni vastaan :D
Tosiaan tuolla kappaleen teko paikassa voi rummutella ihan omaksi iloksi... Mä ainakin sain ajan kulumaan siellä komjasti kun vaan hakkailin rumpuja :p

Tuleeko sulla semmonen vi**umainen viive kun soitat siellä kappaleen teossa? Itellä on mahdotonta soittaa kun ei ääni tule kaiuttimista reaaliajassa. Taitaa johtua tosta langattomuudesta, prkl.... Pitäis olla vaihtoehtona piuha!!
 
Ylös Bottom