Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Itellenikin tulee viiveellä. Ei mitään järkee tossakaan, sama viive on mulla, kun voi biiseissä heittää niitä "omia fillejä":mad:. Ois ollu hauska soittaa noilla pelirummuilla teeveen kautta ja ihan oikeella sähkökitaralla, kun semmonen täältä löytyy.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

IOis ollu hauska soittaa noilla pelirummuilla teeveen kautta ja ihan oikeella sähkökitaralla, kun semmonen täältä löytyy.

pystyyhän sitä, mutta kitaristin tarvii osata tulla tarpeeks jäljessä :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt on soitoaikaa takana n. 10h ja keltainen lautanen otti ja meni mykäksi!!! Yritin vaihtaa sitä myös oikealle (oranssille) puolellekkin mutta mykkä on ja pysyy. Onkohan tämä kovin yleistäkin? Onhan rumpuja taottu ja kovaa, mutta pitäishän tuon hintaisen setin vähän kestääkkin!!

Ei varmaan auta muuta kuin marssia huomenna takaisin Giganttiin ja vaatia uusi osa vai kannattaisikohan vaihtaa koko setti!?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt on soitoaikaa takana n. 10h ja keltainen lautanen otti ja meni mykäksi!!! Yritin vaihtaa sitä myös oikealle (oranssille) puolellekkin mutta mykkä on ja pysyy. Onkohan tämä kovin yleistäkin? Onhan rumpuja taottu ja kovaa, mutta pitäishän tuon hintaisen setin vähän kestääkkin!!

Ei varmaan auta muuta kuin marssia huomenna takaisin Giganttiin ja vaatia uusi osa vai kannattaisikohan vaihtaa koko setti!?
Et ole ilmeisestikkään lukenut tätä ketjua juurikaan.
Sanotaan nyt sen verran, että on ollu vähän turhakin yleistä...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuleeko sulla semmonen vi**umainen viive kun soitat siellä kappaleen teossa? Itellä on mahdotonta soittaa kun ei ääni tule kaiuttimista reaaliajassa. Taitaa johtua tosta langattomuudesta, prkl.... Pitäis olla vaihtoehtona piuha!!

En mä mitään viivettä huomannu, mut ei siinä mun rummuttelussa paljon viiveet haittaa :D
Kyl kai siinä samat viiveet on kun sullakkin. :p

Kai ne viiveet haittaa vasta sitten kun osaa edes vähän soittaa jotain komppia...

-perahaan-
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuo viive on kyl niin hanurista et huh.. Ja et ääni on tosi hiljainen. Pitää ostaa jossain vaiheessa RB2 ja katsoo olisko siinä parempi ns free rummuttaminen.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuo viive on kyl niin hanurista et huh.. Ja et ääni on tosi hiljainen. Pitää ostaa jossain vaiheessa RB2 ja katsoo olisko siinä parempi ns free rummuttaminen.

Mä laitoin kotiteatterin äänet sen verran lujaa, et äänet kuulu kunnolla :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuo viive on kyl niin hanurista et huh.. Ja et ääni on tosi hiljainen. Pitää ostaa jossain vaiheessa RB2 ja katsoo olisko siinä parempi ns free rummuttaminen.

Siin on tosi hyvä free rummuttaminen, suosittelen.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Argh!
Tänään alko tuntua et punasta saa piestä ku pientä sikaa.Nostin herkkyydet punanesta maximiin ja ei silti auttanu..ehkä jopa huononi.Mihiinkään suuntaan säädettynä ei auttanu.
Onko muilla ollu vastaavaa / miten menetelty jne?90 päivän takuuhan näillä on.

Samaa vikaa täällä, punainen pädi ei toiminu uutena ollenkaan, muuttaman kunnon iskun jälkeen se heräsi, mutta herkkyys oli hukassa. Youtuben jäätelötikkuvinkeillä sain sen pelattavaan kuntoon. Herkkyyssäätöjen jälkeen otin tikun pois ja toimi jonkin aikaa ok. Nyt taas saattaa hyytyä kesken biisin ja välillä symbalin lyönti ottaa osuman punaiselle vaikka säädöt ei ole herkimmillään. Oranssin symbalin lyönti ottaa joskus myös samalla keltaisen eli starpower käynnistyy itekseen. Ei tällaisella viitti soitella, voi saada maksimissaan 95% (medium) nuoteista vaikka osuis jokaiseen oikeasti. Vien vaihtoon heti kun liikkeeseen saapuu vaihtokappale tilalle.

Toi 90pv ei voi päteä Suomessa. Jos eivät ota 3kk jälkeen takuuseen niin voi huoletta uhkailla kuluttaja-asiamiehellä. Kyllä 200e vehkeet pitää kestää hieman pitempään.

Säilyykö jollain säätösoftan asetukset kun pistää rummut kiinni? Mulla ne 10:ssä aina kun käynnistää uudestaan vaikka asetukset tallentuu rumpuihin.

Harmi kun myin RB:n rummut pois, ne olivat sentään laatukamaa :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ihmettelin myös aluksi tuota 90 päivän takuuta, jonka olin jostain syystä ajatellut takuuksi. Kun hain kolmannen setin OnOffista, kysäisin takuusta ja ilmoittivat sen olevan vuoden. Jotkut liikkeet mainostavat 6kk takuuta...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt on soitoaikaa takana n. 10h ja keltainen lautanen otti ja meni mykäksi!!! Yritin vaihtaa sitä myös oikealle (oranssille) puolellekkin mutta mykkä on ja pysyy. Onkohan tämä kovin yleistäkin? Onhan rumpuja taottu ja kovaa, mutta pitäishän tuon hintaisen setin vähän kestääkkin!!

Ei varmaan auta muuta kuin marssia huomenna takaisin Giganttiin ja vaatia uusi osa vai kannattaisikohan vaihtaa koko setti!?

Antoivat Gigantista tilalle uuden keltaisen lärpäkkeen ja soitto jatkukoot! :) Pitää vielä yrittää sitä teippi-hommaa kun näyttäs olevan niin sopivan näköistä erkkaakin tuossa ulottuvilla...

Kuinka lujaa porukka muuten näitä uskaltaa paukuttaa? Itse en ainakaan ole tähän asti aristellut ollenkaan kun sopiva biisi vain kohdalle sattuu :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Antoivat Gigantista tilalle uuden keltaisen lärpäkkeen ja soitto jatkukoot! :) Pitää vielä yrittää sitä teippi-hommaa kun näyttäs olevan niin sopivan näköistä erkkaakin tuossa ulottuvilla...

Kuinka lujaa porukka muuten näitä uskaltaa paukuttaa? Itse en ainakaan ole tähän asti aristellut ollenkaan kun sopiva biisi vain kohdalle sattuu :D

Sama vika rahikaasella, siis tuo jälkimmäinen. Jotain Metallicaa kun paukuttaa niin tule edes ajateltua lyöntilujuutta. :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt tuli tuo vihreä padi korjattua, avasin rummut ja juotin uudestaan johdot kiinni. Toimii yhtä hyvin kuin muut eli täydellisesti
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Säilyykö jollain säätösoftan asetukset kun pistää rummut kiinni? Mulla ne 10:ssä aina kun käynnistää uudestaan vaikka asetukset tallentuu rumpuihin.

Samoin mulla, mutta taitaa olla vain softan ominaisuus että nuo luvut palaa aina kymppiin. Kyllä ne herkkyysasetukset selvästikin silti on säilyneet, kun on seurannut rumpujen toimintaa..

@ZekeDope ja muut tee-se-itse-miehet:
Olikos noissa rummuissa muuten joku takuutarra mitä rikkomatta niitä ei saa avattua? Itsekin ajattelin että voishan tuota juottamista kokeilla.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

@ZekeDope ja muut tee-se-itse-miehet:
Olikos noissa rummuissa muuten joku takuutarra mitä rikkomatta niitä ei saa avattua? Itsekin ajattelin että voishan tuota juottamista kokeilla.

eipä tullu mitäään tarraa itsellä vastaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ja kaksi päivää siitä kun rummut hajosi, niin kitaran "rämpytin" otti ja vaimeni. No onneksi takuu korvaa ja hevosella pääsee...

Kyllähän tämä vähän vituttaa kun kyseessä on kuitenkin vasta n. viikon vanha setti ja 2 kertaa on pitänyt jo takuuta käyttää:mad:

Mitä muuten tuo basson soittamisessa tuleva poikittainen viiva tarkoittaa? Siis tarkoitan sitä samaa kuin rumpujen pedaali, mutta bassossa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vapaa nuotti, eli ei tarvi frettiä painaa, strummaat vaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Äitilläs on Fretti ja Strummi. ;) Mitään en siis tuosta ymmärtänyt.

No sähän oot hyvin selvillä noist termeist. Fretti on siis tämä näppäin mikä löytyy kitaran kaulasta (näitä on siis viisi eri väristä) ja strummi on tämä sinun 'rämpytin'.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Heitetäämpäs haastetta jätkille. Vedin joku aika sitten rummuilla Metallican - Broken, Beat & Scarredin Hardilla 98% oikein ja pojoja tuli 520 000 eli pistäkääs paremmaks. Voishan tuota joku tehä erillisen GH Haasteketjun niin päästään kisailemaan tuloksista...

Vedin äsken 96% 500k saman kipaleen, expertillä.
 
Ylös Bottom