Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Heron ohjaimen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja renedust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

renedust

New Member
minulla on ongelmia saada ns. kakkos wiimote toimimaan guitar hero 3 sekä guitar hero: aerosmith pelissä. ykkös ohjain löytyy normaalisti mutta kakkosohjain ei. kaikki valot vaan vilkkuvat ohjaimessa.. on kokeiltu kaverin ohjainta myös eikä sekään toiminu. molemmat kitarat on toimiviksi testattu. kakkos ohjain toimii kyllä wii sportsissa sekä wii playssä. tarviiko siis kaksi ns. ykkösohjainta jotta kaksi voi pelata guitar heroa samaan aikaan? apuja? kiitos jo etukäteen

Vastaus: guitar hero ohjain ongelma

minulla on ongelmia saada ns. kakkos wiimote toimimaan guitar hero 3 sekä guitar hero: aerosmith pelissä. ykkös ohjain löytyy normaalisti mutta kakkosohjain ei. kaikki valot vaan vilkkuvat ohjaimessa.. on kokeiltu kaverin ohjainta myös eikä sekään toiminu. molemmat kitarat on toimiviksi testattu. kakkos ohjain toimii kyllä wii sportsissa sekä wii playssä. tarviiko siis kaksi ns. ykkösohjainta jotta kaksi voi pelata guitar heroa samaan aikaan? apuja? kiitos jo etukäteen

kai nyt olet painellut sekä ohjaimen että konsolin punaisia refresh nappeja joilla konsoli hakee ohjaimia uudestaan?

kai nyt olet painellut sekä ohjaimen että konsolin punaisia refresh nappeja joilla konsoli hakee ohjaimia uudestaan?

Kiitos! tämä auttoi.. wiimoten connect nappia tuli kyllä painettua mutten huomannut että konsolissa on samanlainen, hölmö kun olen.. nyt toimii joten paljon kiitoksia!

Kiitos! tämä auttoi.. wiimoten connect nappia tuli kyllä painettua mutten huomannut että konsolissa on samanlainen, hölmö kun olen.. nyt toimii joten paljon kiitoksia!

Minulla on sellainen ongelma, että toinen kitaraohjaimeni ei ota painalluksia vastaan, eli en pysty liikkumaan kitaralla valikossa. Kitarassa välkkyy punainen valo, mutta mustassa läpyskässä, jonka liitän playstation 2-konsoliin, siinä ei valo pala, eikä välky. Missä vika ja kuinka korjaan asian? Koitin eilen jo kaikenlaisia juttuja, mutta mikään ei auttanut. Auttaisiko minun tilanteessani tuon napin painaminen konsolissa ja missähän kohdassa tuollainen nappi on playstation 2:ssa?
Kiitoksia todella paljon, jos osaat minua auttaa.

Ylös Bottom