Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

FamaZ

New Member
Elikkäs eilenhän tuo Gyakuten Saiban 3 julkaistiin Japanissa ja se sisältää jälleen englannin vaihtoehtoisena kielenä niille, jotka eivät jaksa odottaa montaa kuukautta virallisempaa USA- tai PAL-versiota. Hintaakin vain "Greatest Hits" -pelin verran, eli 22 + postikulut (EDIT: Play-Asia.comissa siis). Menee ainakin minulla heti tilaukseen (ellei veli sitten tilaa), kunhan saan rahaa...
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

Tänään pelailin ekaa chapteria ja kyllä maistuu taas pienen tauon jälkeen.:D
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

eikö kukaan muu ole hankkinut?
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

Isoveli pelailee parhaillaan minun DS:llä. Oma vuoro koittaa joskus myöhemmin, kunhan isoveli saa sen läpäistyä ja minä saan pelattua Gyakuten Saiban 2:n loppuun.
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

Itselle on tullut periaate, että ostan vasta joko PAL tai USA version, jotta saadaan myös Phoenix Wright 4 englanniksi käännettynä joskus tulevaisuudessa.

PW4sen julkaisu Jenkeissä ja Euroopassa riippuu ihan täysin kuinka hyvin ne täällä päin myyvät.
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

Mitäs tästä voi sanoa... Kauttaaltaan laadukas peli, kuten aikaisemmatkin osat, joka saattaa joidenkin mielestä kärsiä niistä samoista pienistä ongelmista (jos niitä siis haluaa ongelmiksi edes laskea, minua ne eivät häiritse hirveästi) kuin muutkin sarjan osat.

Hieman harmittaa, kun neljäs Gyakuten Saiban (eli neljäs "Ace Attorney", kuten Capcom kutsuu sarjaa nykyään englanniksi) hylkää suurimman osan nykyisistä hahmoista. Noh, ainakin Phoenix Wrightilla on tärkeä rooli, vaikka monet muut hahmot ovatkin kateessa.
 
Vastaus: Gyakuten Saiban 3/Phoenix Wright 3: Trials & Tribulations

Itselle on tullut periaate, että ostan vasta joko PAL tai USA version, jotta saadaan myös Phoenix Wright 4 englanniksi käännettynä joskus tulevaisuudessa.

PW4sen julkaisu Jenkeissä ja Euroopassa riippuu ihan täysin kuinka hyvin ne täällä päin myyvät.

Kannataisi ostaa phoenix kolmonen viimeistään nyt ,kun nelosen englanti versio tulee helmikuussa:)
 
Ylös Bottom