Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"haalistumat" PSP:n näytön reunoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sneik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sneik

Member
Eli siis PSP:ni näytön reunoissa menee selvä haalistuma aluksi se oli vain yläkulmassa mutta nyt se kiertää koko näytön. Mistä tämä johtuu? olen joskus nähnyt vastaavan kaverillani ajat sitten. tekeekö pikselit jonkin näköist kuolemaa?

Vastaus: "haalistumat" PSP:n näytön reunoissa

Yleensä tuollaiset haaleat kohdat johtuvat siitä että jokin osa painaa näyttöä.. minulla on parissa läppärissä ollut tuollaista. Psp:stä siis en tosiaan osaa sanoa. :D

Yleensä tuollaiset haaleat kohdat johtuvat siitä että jokin osa painaa näyttöä.. minulla on parissa läppärissä ollut tuollaista. Psp:stä siis en tosiaan osaa sanoa. :D

Ajattelin itsekin sen johtuvan siitä , sillä tämä ruudun yläreunassa olevat haalistuma on vähän kaareva ja epäsymmetrinen toisin kuin ne reunoissa kulkevat ja sitä paitsi psp on lojunut kesälomalla pöytäni laatikossa lähes käyttämättömänä joten ei sitä mikään ainakaan painanut ole.

Itselläni on pspn näytön ylänurkassa semmonen vähän vaaleampi alue joka ei kuitenkaan näy kun näyttö on päällä, puhutaanko nyt siitä?

Itselläni on pspn näytön ylänurkassa semmonen vähän vaaleampi alue joka ei kuitenkaan näy kun näyttö on päällä, puhutaanko nyt siitä?
Vanhassa läski-PSP:ssäni oli samanlainen ruudun yläreunassa. Slim-mallin näyttö on tasavaloinen.

Se nimenomaan näkyy vain silloin kun näyttö on päällä.

Se on sitten varmaan uusi näyttö ostettava ja asennettava. Onneksi PSP on todella helppo purkaa ja kasata.

Ylös Bottom