Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haetaan rennon meiningin omaavaa klaania BOpsiin

Requn

Member
Tervehdys kaikille,
Joillekin saatan olla entuudestaan jokseenkin tuttu virtuaalikasvo, etenkin Socomin puolelta. Teille jotka ette minua vielä niinkään tunne, niin tässä hieman tietoa itsestäni.

Ikä: 20v (27.4)
Pelihistoria: Nettipelaamisen aloitin aikalailla nuorena penskana, Socom 1:n multiplayer puolelta vuonna 01-02. Kovanluokan socomisti Socom 2 -ajoilta. Muitakin räiskintäpelejä (FPS & 3rd person) on tullut tahkottua vuosien varrella. Näistä muutamana vaikkapa COD (1 & 2), MGS, MAG, RDR, Socomit (1, 2, 3, CA, C). Tatti siis tottelee komentoa kuin komentoa kohtuullisen hyvin käsissäni.
Klaanijäsenyyksiä: Ensimmäisenä ja suurimpana vaikuttajana mainittakoon [FT] - Finnish Troops Socom 2:sta. Voisi sanoa että kasvoin kyseisen klaanin jäsenien kanssa sillä vietimme melkeinpä enemmän aikaa pelin ulkopuolella (koneella, chatissa, IRL) kuin itse pelissä. Muita S2 ajan klaaneja oli jälkeenpäin myös [zD] - zeroDignity, joka vaikuttaa vielä tänäkin päivänä olemassaolollaan. Pienempiä ja lyhytkestoisia klaaneja meikäläisen pussista ei sen kummemmin löydy. Kyseessä on siis tunnollinen klaanipeluri, kunhan seura on sopivaa.

COD -historia: Aiempia CODeja on tosiaan tullut pelattua COD4, MW1&2 ja nyt BOps. Klaanitoiminta on jäänyt CODeissa vähemmälle. Muutamia GB -matseja tuli pelattua MW2:ssa zD:n riveissä vaihtelevasti. Pelisilmä ja tietotaitoni perustuu siis pääosin publa- sekä kaveripartypelaamiseen, ainakin toistaiseksi. Olen kuitenkin enemmänkin kuin halukas liittymään BOpsin klaanitoimintaan klaanimatsien sekä muun oheistoiminnan muodossa.

Eniten on tullut pelattua Dominationia, toisena Demolitionia. Myös S&D on tutuhko mode ja luonnistuu sekin. BOpsissa minulla taitaa olla tällähetkellä noin 500 peliä pelattuna W/L ratiolla 200/300. Tilastoja ei kuitenkaan kannata tuijottaa, sillä minusta ne eivät kerro läheskään koko totuutta. K/D pyörii noin 1,5 paikkeilla.

------

Mitä tarjoan klaanille:
Klaani saa minusta suht aktiivisen pelaajan, jolla ohjain pysyy kädessä. Lisäksi olen enemmän tiimipeluri kuin mikään sooloilijasankari. Olen rento parikymppinen, joka ei niuhota joka asiasta. Pelaaminen ei saa olla liian vakavaa (paitsi joskus :p) ja epäonnistuminen kuuluu asiaan. Oikeanlaisen klaanin löydyttyä uskon pitäytyväni samassa porukassa pitemmänkin aikaa (vuosia) (kts. klaanijäsenyyteni).

Mitä odotan klaanilta:
Pitempikestoista klaanitoimintaa. Klaanitoimintaa kenties muissakin peleissä. Ikähaarukka ~ 17-30v, toki poikkeuksiakin saa olla. Pelejä saisi olla sekä publalla partyssä että ihan klaanimatseinakin esim GB:ssä. Myös erilaiset turnaukset kiinnostavat. Pelimuodoilla ei ole väliä. Kuten yllä todettu, pelaaminen ei saa olla väkisellä väännettyä, jatkuvaa vastustajan kiroamista, vaan rennolla meiningillä toteutettua hauskanpitoa. Toki erilaiset tärkeät klaanipelit voivat olla asia erikseen :cool:,

Lisäkysymyksiä saa esittää, mikäli sellaisia heräsi. Vastailen niihin parhaani mukaan.

, over and out.
 
Ylös Bottom