Half-Life 2 Xboxille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotuseal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rotuseal

New Member
Half Life 2 Xboxille?

Onkos Xboxille tosiaan tulossa Half Life 2? Selailin tuossa australialaisen DVD-/peliliikkeen sivuja, ja Xbox-puolella oli tuo varattavissa ja maininta "Coming soon".

Onhan sen tosiaan sanottu tulevan Xboxille... Vahvistettukin taitaa olla. Itse odotan kuitenkin enemmän Deus Ex 2:sta...

Perskules, Deus Ex kakkosen unohdinkin tyystin jo.. ensimmäinen oli kyllä sen verran kova sana, että jatko-osa on pakkohankinta. Tietysti jos ekakin tulisi Xboxille, niin saattaisinpa senkin vielä hankkia.

Halflife2 boxille varmasti!

No nyt se sitten on varma! Luultavasti seuraava vuoden peli ilmestyy myös xboxille! jippii! alta löytyy Xboxfinin uutinen asiasta, josta löytyy myös pari video kappaletta. Oletteko muuten nähneet sen 600megan videon kyseisestä pelistä? sellanen levitaatio pyssy on pakko saada kotiokin :) jumankauta kun on komea peli, jopa hienompi kuin Halo2, ja se on jo jotain.

Xboxfin

Minun mielestäni ko. asia on tottakai hieno, en vain tiedä millainen on lopputulos verrattuna PC versioon.

Ja kun en ole itse pelannut peliä vaikkakin kyllä videon nähnyt, silti en perusta mielipidettäni pelistä vielä, sanon että hyvältä kyllä näyttää. Toivottavasti peli pitää sen saman huikean juonen sisällään kuin mitä HL1 piti. Eikä tämä ole vain hyperoskaa, missä peli myydään entisen pelin saamalla maineella ja grafiikkapäivityksellä.

ps. Pyssyt eivät tee peliä :)

T: Scorpz

Eihän ne pelkät aseet tietenkään peliä tee (mutta on "iso" osa sitä :) ). Mutta sen suuren videon nähneenä tietää millainen AI pelissä on, hyvänä esimerkkinä kun viholliset yrittää rynniä taloon sisälle jolloin pelaaja blokkaa etuoven, jonka vuoksi vihut rupeavat tulittaan ikkunoista etc... Lisäksi kun kiinnittää enemmän huomioita henkilöiden eleisiin (esim. miten suu liikkuu kun henkilö puhuu..). Eikös kyseisessä pelissä pysty tuhoamaan melkein kaupungit kokonaan? meinaan eikös vähän kaiken pitänyt tuhoutua? ainakin videon perusteella, kun ne kolmijalkaset riehuu siellä kaupungilla...myös se auto liikkuu hienosti kun helikopteri/lentokone ampuu sitä (en muista kumpi oli) ja pelaaja on sen takana. No itse odotan tältä peliltä enemmän kun miltää Halolta. Lopputulos on aika varmasti ihan sama kuin PC:eellä, sillä eihän se vaadi PC:eeltä paljoakaan tehoa toimiakseen, uskon ja toivon että Valven pojat panostavat xboxin versioon erittäin paljon, sillä kaikkihan muistavat millaista paskaa PS2:sen HL oli... Mutta tässä vaiheessa jo peukut pystyyn!

nojaa, sanonpa nyt että se "AI tapahtuma" voi hyvin olla ihan täysin skriptattu siihen :)

muuta en jaksa sanoo, toivon vain että olisi hyvä peli tulossa !

T: Scorpz

Hyvä tietysti olla normaalin skeptinen, mutta kyllä HL2:sta näkyi jo niin paljon E3:ssa, ja se kaikki oli niin vaikuttavaa, että peliltä voi ja kannattaa odottaa erittäin paljon.

Se fysiikkamallinnus, se fysiikkamallinnus! :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
nojaa, sanonpa nyt että se "AI tapahtuma" voi hyvin olla ihan täysin skriptattu siihen :)

Sanonpa vaan sen että pelintekijät ovat kertoneet etä yhtäkään tollasta tapahtumaa ei ole skriptattu peliin..voihan ne tietenkin kusettaa, mutta enpä usko sellaista, koska tällä pelillä rahkeet riittää ihan mihin vaan! ja sen huomaa siitä isommasta videosta...

Saattaa käydä niin että Half-Life 2 on parempi peli kuin Halo 2, mutta minusta tuntuu, että tulen pelaamaan Halo 2:sta huomattavasti tiiviimmin kuin HL2. Halossa on sitä tunnelmaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
Saattaa käydä niin että Half-Life 2 on parempi peli kuin Halo 2, mutta minusta tuntuu, että tulen pelaamaan Halo 2:sta huomattavasti tiiviimmin kuin HL2. Halossa on sitä tunnelmaa.

okko jo pelannu halo 2 kun noin varmasti sanot jo etta se on niin hyva :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
okko jo pelannu halo 2 kun noin varmasti sanot jo etta se on niin hyva :)

Vaikka onkin hymiä perässä, niin täytyy painottaa postauksessani sanoja saattaa ja tuntuu, eli mutuarviolta noita heitän. Mutta tunnelma kävi videosta ainakin jotenkuten selväksi, ja niiden perusteella Halo 2 tuntuu viihdyttävämmältä kuin HL2.

Kun vertaa kumpaa MINÄ olen pelannut enemmän Half-life vai Halo? niin kallistuu paaaaaljon enemän HL puolelle kuin halon, HL on paljon uudelleen pelattavampi kuin halo. Halo on yksin pelkkää paskaa, mutta kaverin kanssa nannnaa. Mutta tämähän on vain mielipide asia.

Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Uskon kyllä, että Half life 2 tulee tarjoamaan enemmän uutta kun Halo 2. Rauhottaisi mieltä kun kuulis jo tarkan päivämäärän tämän ilmestymiselle..

Half-Life oli ilmestyessään peeceelle 1998 vallankumouksellisen hyvä niin yksinpelinä kuin netissä. Toivottavasti tämä uusin painos tulee olemaan edes hitusen sitä myös. Äxboksilla ei tälläisiä liiemmin ole joten odotukset ovat kovat.

Itse odotan HL2 yksinpeliltä hieman enemmän kuin mitä ykkösessä oli, vaikka siinäkin oli mainio yksinpeli, mutta kaikki (nimenomaan aivan jokainen) ne videot mitä olen nähnyt pelistä ovat vaan nostaneet odotuksia juuri tuota yksinpeliä kohtaan.

Ja onhan se mukavaa kun mukana tulee uusi Counter-strike, kun se Sourcekin on jo niin hyvä :)

Nisupulla sanoi:
Half-Life oli ilmestyessään peeceelle 1998 vallankumouksellisen hyvä niin yksinpelinä kuin netissä. Toivottavasti tämä uusin painos tulee olemaan edes hitusen sitä myös. Äxboksilla ei tälläisiä liiemmin ole joten odotukset ovat kovat.

En nyt sanoisi HL:n nettipeliä vallankumouksellisen hyväksi. Lähinnä harrastelijoiden modit tekivät pelistä suuren hitin myös sillä saralla.

Itsekin odotan peliltä paljon. Harmi vain että totuus on että Xbox ei ole mikään supermasiina. No, eihän sitä tiedä mihinkä Valven pojat pystyvät...

eskobar sanoi:
Itsekin odotan peliltä paljon. Harmi vain että totuus on että Xbox ei ole mikään supermasiina. No, eihän sitä tiedä mihinkä Valven pojat pystyvät...

muistetaan taas että xbox on vuodelta 2001 joten ei sitä voi verrata tämänhetken viimeisimpiin tuhansia euroja maksaviin pc koneisiin

Ylös Bottom