Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HALF-LIFE... ei tajuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Espe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Espe

New Member
Aloin pelaamaan niinkin vanhaa peliä kun HALF-LIFE... mä oon varmaan tosi urpo, kun en tajuu, mutta BLAST PITissä, jossa heiluu kolme sellasta nokkivaa örkkiä, niin en saa aktivoitua sinne "valvomoon" muuta kun "sähköt". Tarttis varmaan saada palamaan nappulat myös polttoaineelle ja hapelle (?). Oon käynyt duunaamassa sen ropelin pyörimään, mutta "Fuel roomin" ovea en saa auki. Keinot alkaa loppumaan...

Jeesatkaa wanhaa....

En oo ihan varma että oliko mulla tää sama ongelma mutta kuulostaa tutulta. Tais olla tämä tai joku tämäntapainen tilanne kun jätin koko pelin kesken.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Espe
Aloin pelaamaan niinkin vanhaa peliä kun HALF-LIFE... mä oon varmaan tosi urpo, kun en tajuu, mutta BLAST PITissä, jossa heiluu kolme sellasta nokkivaa örkkiä, niin en saa aktivoitua sinne "valvomoon" muuta kun "sähköt". Tarttis varmaan saada palamaan nappulat myös polttoaineelle ja hapelle (?). Oon käynyt duunaamassa sen ropelin pyörimään, mutta "Fuel roomin" ovea en saa auki. Keinot alkaa loppumaan...

Jeesatkaa wanhaa....

Sinun täytyy mennä sinne kuiluun, missä ne nokkivat ötökät
ovat. Kuilussa on muistaakseni kolme kerrosta ja jokaisesta
löytyy ovi, josta pääsee jatkamaan eteenpäin, eli pääset kytkemään hapen ja polttoaineen syötön päälle. Paras keino
välttää nokkijoita on heittellä käsikranaatteja kuilun vastakkaiselle puolelle kuin missä itse on, nokkijat kun tuntuvat suunnistavan pääasiassa äänen mukaan.
Toivottavasti tästä on apua, onnea.

Iästään huolimatta Half-life on mielestäni edelleen paras fps
mitä on saatavana konsoleille.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu, juu... tuon tiedän, mutta:

1. Missä ja miten happi kytketään ? Onko se ropelin päälle saaminen riittävä temppu ? Mielestäni ei.

2. Miten saan "Fuel roomin" oven auki ? Todennäköisesti se polttoaine kytkettäisiin sen oven takaa, mutta kun en pentele ole keksinyt millä sen oven saisi auki...

Itse epäilen, että pääsisin eteenpäin kun saisin sen helkutin fuel roomin oven auki, tai keksisin jonkun muun reitin sinne fuel roomiin.

FUEL ROOM

Se huone misä laitoit sen ropelin päälle. Oliko se nyt tuuletin vai joku generaattori en muista, mutta iso se oli. Katoppa ylös päin. Näät siellä lautoja. Hyppäät sen ropelin päälle (kun se on päällä kunnolla)ja ilmannoste vie sut ylös. Siellä teet sitten sorkkaraudalla itelles tietä.

No just.... ei oo ihme, etten tajunnut... :-))

Kyllä mä ne laudat siellä olin hiffannut, mutta että nostetta...

KIITOS... kokeilen heti illalla kotona...

Ylös Bottom