Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
sf1 sanoi:Menossa siis Half Life Kaksi pelissä, kentässä "Route Kanal", kohta jossa
kiviseinä sortuu Freemanin edessä. Pitäiskö siitä sortuneen seinän yli jollain keinolla päästä?
Siinä on laatikoita ja yksi semmonen puinen lava, mutta ei oikein tunnu onnistuvan.![]()
Minulla ei kyllä ollut route canalissa mitään ongelmia, luulen että Cavalera on ihan oikeassa.Eikös sillä kiiturilla pääse sen yli?
Half-life 2 "highway" olen jonkun sillan alla ja tohon ilmestyy joku lentävä katiska. Ongelma on, että millä se tuhotaan kun singossa on 3 skodee ja takaspäin ei pääse, kun siinä sortuu reitti umpeen. Tuntuu että se ei noilla käsiaseilla tipu sieltä?
Half-life 2 "highway" olen jonkun sillan alla ja tohon ilmestyy joku lentävä katiska. Ongelma on, että millä se tuhotaan kun singossa on 3 skodee ja takaspäin ei pääse, kun siinä sortuu reitti umpeen. Tuntuu että se ei noilla käsiaseilla tipu sieltä?
Joo kiitoksia vaan! En ollut hätäpäissäni huomannu että sieltä pääsee takaisin... Sokea kun on!Jos en väärin muista niin se heli tulee kun tulet takaisin päin sieltä siltan toisesta päädystä ja muistaakseni siinä keskivaiheilla on alue jossa on joku parakki tms. Siitä pitäisi löytyä boxi jostaa saa lisää kuteja sinkoon ja siitä se on hyvä myös tiputtaa. Niin ja sen sortuneen kohdan yli taisi päästä ihan vaan hyppäämällä. Saattaa olla että muistan väärin kun on jonkun verran aikaa siitä kun tota pelasin.