Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-Life X

HideoMiyamoto

Well-Known Member
1000009102.jpg

Nimi: Half-Life X
Kehittäjä: Valve
Julkaisija: Valve
Alustat: PC, ?
Lajityyppi: FPS
Julkaisu: 2026 alkuvuosi
Kotisivut:
KonsoliFIN Pelisivu:

Huhut käy niin villeinä nyt et pakko tehdä ennakkoon ketju. Voitte fiilistellä tai kertoa odotuksia. Olisihan se uskomatonta että saadaan GTA VI ja tämä samana vuonna.

Huomenna on HL2 vuosipäivä, Keskiviikkona HL1 vuosipäivä ja luotettavat vuotajat sanoneet että parin viikon sisään tapahtuu. Valve tuntien se julkistus voi tapahtua koska vaan kuten nähtiin aikaisemmin tällä viikolla.

Suuret mahdollisuudet sille että peli julkaistaan samaan aikaan Gabecuben kanssa.

Minkälaisia kokemuksia ja fiiliksiä on sarjasta.

Ei sieltä ainakaan kolmosta tule, koska ne ei voi mitenkään vastata pelaajien odotuksia.
Mun mielestä koko pelisarja on ollut sellainen "ihan hyvä" joten mun puolesta alyx olis voinut olla jo ihan se virallinen kolmonen vaikka olikin vaan vr peli.

Kyllä ykkönen ja kakkonen aikanaan olivat todella kovat pelit, mutta ei mulla enää vuosikausiin ole mitään ihmeellisiä odotuksia ollut uuteen HL, vaikka siitä aina välillä on huhuiltu. Tässä genressä on suurin piirtein kaikki mahdollinen varmaan nähty jo, ja vaikka tarinan puolesta nämä olivat omaa luokkaansa aikanaan niin ei niissä ollut mitään mille enää jatkoa varsinaisesti kaipaisin.

Ihan mielenkiinnolla silti odotan mitä sieltä tulee, mutta aika epätodennäköistä että itse suuremmin enää innostuisin.

Eka ja toki olivat aikanaan sellaista että ei ihan vastaavaa ollut silloin tarjolla. Ei siitä kuitenkaan kauaa mennyt kun mielestäni niiden erikoisuus laimeni. Aikaansa suhteuttaen toki arvonsa ansainneet.

Kolmosen ongelmahan tietty on se, että varmaan tiedostavat ettei sellaista peliä ole, mikä voisi vastata odotuksiin. Half-Lifelle voi siis jatkoa tulla mutta ei ne varmaan sitä numeroa siihen perään uskalla ikinä laittaa. Elleivät sitten vain tee niin loistavaa peliä että voivat sen tehdä. Sen pitäisi sitten kyllä vähintään tehdä jotain sellaista, mitä ei ole aiemmin tehty. Vähän kuin ne ekatkin, kun ensimmäisessä oli se tarinallisuus FPS-pelissä ja ilman että ne oli välivideoita ja toisessa sama jalostetumpana + fysiikkahommelit. Ja olihan Alyx myös loistava kaverihahmo kun ei niitä osata vielä nykyäänkään aina niin hyvin tehdä etteivät alkaisi ärsyttämään, jumittaisi jossain tai kuolisi jatkuvasti tms.

Ylös Bottom