Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-Life

  • Viestiketjun aloittaja Pepto
  • Aloituspäivämäärä
P

Pepto

Guest
Ihme on tapahtunut. Half-Lifen "valmis" versio on vuodettu nettiin. :eek: :D
 
Taitaa tänä iltana kodin laajakaista olla täystyöllistetty. :D (mikäli tuo tosiaan löytyy) Kävikin useasti mielessä, että jossain vaiheessa DC HL päätyy levitykseen.

Mr Laakso saa tuomita ihan vapaasti. :p
 
Todella hieno uutinen jos on totta! Olisin iloinen jos joku olisi yhteyksissä vaikka privaviestein, ihan vaan keskustelua ja linkkien vaihtoa varten (siis "vihjesivustoille").... (vinkkivinkki) ;).

Ja paheksukaa vapaasti ketkä haluavat. Omistan pelin pc:lle, sitä koskaan ei julkaistu missään joten kukaan ei menetä mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Onko warea jos peliä ei koskaan julkaista?

On peli silti tekijän omaisuutta. Asian moraalista puolta voi taas jokainen itse punnita.

k_laakso kyllä tietää kaiken warettamisesta.
 
Framerate on kuulemma aika alhainen, noin 20 fps. Mutta pelissä pitäisi olla myös Blue Shift lisäosa mukana ;)

Pitää näköjään kaivaa DC laatikostaan takaisin ulos ja testailla peliä iltasella :)
 
Tuonhan saa vaikka eDonkeylla. Tosin ftp:kin olisi tiedossa, mutta on niin pirusti ruuhkaa, ettei tahdo toimia :(

EDIT: Okei, nyt on peli tulossa eDonkeyllä hyvää vauhtia :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan nätti on. Frameratee kyllä heittelee aika paljon (välillä about 60-15). Kontrollit on about just sellaset kun mitä mä toivoinkin. Tossa on mukana Half-Life ja Blue Shift eli pelaamista riittää.
 
Millä tuota kannattaisi ettiä? Ja millä sanoilla? On tässä jonkun aikaa itse yritetty löytää sitä, mutta kun ei tunnu millään löytyvän.
 
*viittoo mikun200:n selän takaa*

Niin, minä ja miku olemme etsineet tuota jo jonkin aikaa. Voisitteko kenties avittaa? Vaikka ette kuitenkaan pidä minusta niin paljoa?
 
www.insertcredit.com

I contacted R.W. Bivins of Oldergames for his take on the release of the Half-Life ISO for Dreamcast. You can see his intentions for the official release version here.

Brandon:

So what's the word on the ole Half-Life release that everyone's talking about?

R.W.:

Apparently someone got their hands on an earlier beta version and decided to hack, crack and release it on the net. I've seen it and it's a tad buggy and runs at about %50 of the quality of my version.

Unfortunately this makes any potential official release of the final version of Half-Life moot, and I am not too far away from cancelling HH on the dreamcast alltogether. These last few days have shown me that many within the DC community don't see ISO swapping as a bad thing.

This week has been a good one for DC fans but I'd seriously suggest that anyone considering downloading this rip take a step back and think to themselves how they'd feel something they worked on were released without their permission.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Billpen
Unfortunately this makes any potential official release of the final version of Half-Life moot
Hah, niin kuin sitä olisi muutenkaan julkaistu.
 
Ylös Bottom