Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hallelujaa Sonera !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan nyt yritetään kaikin keinoin rohmuta lisää asiakkaita, että saataisiin ne UMTSit maksettua. Melko törkeää puuhaa silti. Ihan äkkiä en keksi mitään mikä olisi ärsyttävämpää kuin ärsyttävä puhelinmyyjä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan th.schales
Vilkaise linkin telefon numeroa ja vertaa sitä feldonin viestin numeroon :D
No sen kyllä tajusin ihan omin avuin, mutta ajattelin että jos tossa tekstissä ois herjattu jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Varmaan nyt yritetään kaikin keinoin rohmuta lisää asiakkaita, että saataisiin ne UMTSit maksettua. Melko törkeää puuhaa silti. Ihan äkkiä en keksi mitään mikä olisi ärsyttävämpää kuin ärsyttävä puhelinmyyjä.
Ei puhelinmyyjän tarvitse edes olla ärsyttävä kun jo tekee mieli katkaista puhelun. :D

Aina kun joku puhelinmyyjä soittaa mulle, näyttelen humalaista nimeltä vittulanjängän Jooseppi, lopulta sammun kesken puhelun, kuorsaan luuriin niin kauan että myyjä lopettaa puhelun. Se on hauska ja hyvä tapa pitää puhelinmyyjät loitolla.:D

Mä laitoin semmosen eston että mulle ei saa kaupata puhelimen kautta mitään. Ei oo kyllä tullu enää noita. Ärsyttäviähän ne on mutta toisaalta tekevät vaan työtään joten ei niille viitti ilkeitäkään olla. Parempi kun ei tarvi miettiä enää koko asiaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Aina kun joku puhelinmyyjä soittaa mulle, näyttelen humalaista nimeltä vittulanjängän Jooseppi, lopulta sammun kesken puhelun, kuorsaan luuriin niin kauan että myyjä lopettaa puhelun. Se on hauska ja hyvä tapa pitää puhelinmyyjät loitolla.:D
Vois muuten kokeilla... :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Muita puhelinmyyjäntorjuntatapoja on mm. pyytää myyjää odottamaan "pienen hetken" ja sen jälkeen jättää luurin pöydälle lojumaan menee vaikka keittämään kahvia. Sitten voi myös soittaa stereoista täysillä heviä myyjän korvaan. Tai voi teeskennellä seniiliä: "Ai mitä?!? Kaurapuuro on viittä yli kymmenen, mutta nyt pitää mennä syömään seinäkello.. Halloo!! Pyyhkimään!!" Käytännöllistä on myös alkaa puhua Jeesuksesta kesken kaiken tai sitten vaan leikkii että linja pätkii: "...oon mää zzzz ..vin kiinnostunu siitä lehdest..zzzzz... voit.... zzzz.. .ksaa paljo ..zzz.... Onnistuuko?"

Ai että mistäkö tiedän? Olin puhelinmyyjänä lukioaikana.

Ylös Bottom