Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2: head-shot

mpk

New Member
Tappaako yksi head-shot vain tietyltä etäisyydeltä?
Eli lasketaanko päänseudun osumat etäältä ammuttaessa vain "normaaleiksi" osumiksi?
Etäältä taistellessa kun ei tunnu millään saavan porukkaa kylmäksi :confused:
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Riippuu tietysti aseesta. Sniper tappaa kaukaa, mutta monet muut aseet kelpaavat lähinnä vain lähietäisyydelle. Koitas pistooleita. :)
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Kyllä hedu tappaa ykkösestä monellakin aseella, kunhan suojat on ensin hoidettu. Eli kannattaa ampua plasma pistoolilla ensin suojat pois ja viimeistellä homma vaikka magnumilla tai battle riflellä. Carbine toimii myös mainiosti.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Kiitos neuvoista. Tarvii vaan yrittää olla nopeampi etteivät ehdi nilkit piiloon :)
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

OrZo sanoi:
Kyllä hedu tappaa ykkösestä monellakin aseella, kunhan suojat on ensin hoidettu. Eli kannattaa ampua plasma pistoolilla ensin suojat pois ja viimeistellä homma vaikka magnumilla tai battle riflellä. Carbine toimii myös mainiosti.

Kun suojat saa pois niin ei tarvitse ampua edes päähän tappaakseen laakista. :rolleyes:

P.S. SMG:llä ei kannata yrittää tähdätä päähän. Aseella on sen verran suuri hajonta-alue, että kannattaa tähdät mahdollisimman keskelle torsoa - hieman etäämmältä ammuttuna.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

OrZo sanoi:
Kyllä hedu tappaa ykkösestä monellakin aseella, kunhan suojat on ensin hoidettu. Eli kannattaa ampua plasma pistoolilla ensin suojat pois ja viimeistellä homma vaikka magnumilla tai battle riflellä. Carbine toimii myös mainiosti.
Carbine on tosi tehokas Bruteja vastaan, niiltä ampuu ekalla laukauksella sen kypärän pois ja sitten toisella jo tippuu :D
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Unreal-Hawk sanoi:
Kun suojat saa pois niin ei tarvitse ampua edes päähän tappaakseen laakista. :rolleyes:

Niin jos sniperistä puhut.

Aseet joilla kannattaa päähän yrittää ovat battle rifle, carbine, pistooli. Nämä siis vaikuttavat jo suojat tiputtavassa panoksessa, joten aloita mahdollinen päähän tähtääminen jo ennen kun suojat tippuvat.

Snipuilla taas kannattaa koittaa ampua päähän vain kun suojat ovat päällä, se on yhden hitin tappo. Niin, ja ammuttaessa kaukaa panoksilla on pieni viive ennen kun ne osuvat. Tämän huomaa ehkä parhaiten coagulationissa.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Vau! Paljon neuvoja ja erilaisia kokemuksia. Kiitos paljon kaikille!
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Unreal-Hawk sanoi:
Mitä luulet, että puhuinko? Vihje: En.

Noh, sitten puhut varmaankin haulikosta, raketin heittimestä tai miekasta... mutta on tyhmää edes ajatella ampuvansa näillä päähän suojatonta tyyppiä.

ps. br, carbiini, plasma rifle, smg, plasma pistooli, needleri, brute shot, brute plasma rifle tai pistooli eivät läheskään tapa laakista kun suojat ovat alhaalla.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Rife sanoi:
ps. br, carbiini, plasma rifle, smg, plasma pistooli, needleri, brute shot, brute plasma rifle tai pistooli eivät läheskään tapa laakista kun suojat ovat alhaalla.
Brute Shot tappaa ainakin yleensä laakista jos suojat on alhaalla, mutta muut eivät (paitsi tietenkin raketinheitin, miekka jne), ellei Battle Riflellä, Carbinella tai Magnumilla osu päähän. Pelataan yleensä linkkipeleissä semmosta pelimoodia missä ei ole suojia ja extra damage on päällä.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Eli kannattaa ampua plasma pistoolilla ensin suojat pois ja viimeistellä homma vaikka magnumilla tai battle riflellä. Carbine toimii myös mainiosti.

Mistä lähtien Halo 2:ssa on ollut suojat? Vai puhutaanko me nyt kampanjasta vai moninpelistä?
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

siis molemmissa moodeissahan on aina shieldit ollut :cool:
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Minulla on joko viallinen kopio Halo 2:sta tai jotain outoa on tekeillä, mutta kun olen pelannut kampanjaa ja moninpeliä niin ei minulla ole koskaan ollut shieldiä. Vain energia palkki.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

The Eclipse sanoi:
Minulla on joko viallinen kopio Halo 2:sta tai jotain outoa on tekeillä, mutta kun olen pelannut kampanjaa ja moninpeliä niin ei minulla ole koskaan ollut shieldiä. Vain energia palkki.

Eih! Jopa minä, joka en omista Halo 2:sta, tiedän että se on suojapalkki siinä tutkan päällä, kakkosessa ei ole energiapalkkia. :mad:
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

gefilus A sanoi:
Eih! Jopa minä, joka en omista Halo 2:sta, tiedän että se on suojapalkki siinä tutkan päällä, kakkosessa ei ole energiapalkkia. :mad:

Joka on mielestäni vain hyvä asia, shield systeemi toimii paremmin.
 
Vastaus: Halo 2: head-shot

Pegi sanoi:
Joka on mielestäni vain hyvä asia, shield systeemi toimii paremmin.
Nii, ei tarvi kikkailla minkää terveyspakettien kanssa, joka oli ykkösessä aika epärealistista.
 
Ylös Bottom