Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

feldon sanoi:
Paitsi että audiovisuaalisesti heikompien pelien kanssa joutuu käyttämään enemmän mielikuvitusta ;) (jos te kerran sanotte että tuo pikselimöykky on lohikäärme, niin kyllä se sitten on lohikäärme, saamari sentään...).

Juuh. :) Mutta että kyllä jo Dreamcastin tehoilla saatiin tunnelmaa liiaksikin (Alone in the Dark 4) - "nykykonsoleissa" on tehoja vieläkin enemmän, eli ei tarvitse tyytyä yhden pikselin lohikäärmeisiin. :)
 
Vastaus: Halo 2

eskobar sanoi:
Harmittaa kun en asu Hesassa. Olisin niin mielelläni halunnut Halo 2 t-paidan...
Eiköhän ne trokarirotat iske tonneki. Kato vaan ni noin 20 minsaa myynnin aloituksesta on tavaraa myynissä huutonetissä...
 
Vastaus: Halo 2

vaikuttaa sen verran hauskalta tapahtumalta että voisi jopa vaivautua ajamaan 175km. hmmm pitäisikö konsolifinin järjestäytyä jollain tunnuksella/muulla että tunnistaisi paremmin?
olen ajatellut myös tehdä t-paidan johon painan tuon konsolifinin uuden logon jos ylläpidolla ei ole sitä mitään vastaan?
 
Vastaus: Halo 2

eskobar sanoi:
Harmittaa kun en asu Hesassa. Olisin niin mielelläni halunnut Halo 2 t-paidan...

Sama täällä. Ja tuolta itse pelinkin olisi saanut halvemmalla. Nyyh. Sangen epäreilua. En kummiskaan rupea tuollaista paitaa ostamaan. Nyyh.
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
olen ajatellut myös tehdä t-paidan johon painan tuon konsolifinin uuden logon jos ylläpidolla ei ole sitä mitään vastaan?

Copyright-kamaa, joten tuo paitasi olisi piraatti, etenkin kun on olemassa virallinen Konsolifin-paita.
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
olen ajatellut myös tehdä t-paidan johon painan tuon konsolifinin uuden logon jos ylläpidolla ei ole sitä mitään vastaan?
Kannattaa kysellä asiaa graafikoltamme, eli idaholta (heikki@doberman-consulting.com).

Tarjoan muuten kaljan sille, joka ensimmäisenä ottaa Konsolifin-tatuoinnin. ;)
 
Vastaus: Halo 2

feldon sanoi:
Tarjoan muuten kaljan sille, joka ensimmäisenä ottaa Konsolifin-tatuoinnin. ;)

Selvä homma! Paitsi, että alaikäinen olen vielä. Jospa muumilimukka? Ottelen joskus kuvia tatskasta ja lähettelen sinulle. ;)
 
Vastaus: Halo 2

juho123 sanoi:
Selvä homma! Paitsi, että alaikäinen olen vielä. Jospa muumilimukka? Ottelen joskus kuvia tatskasta ja lähettelen sinulle. ;)
Joo, muumilimukkaa tietty tarkoitin alunperinkin :)
 
Vastaus: Halo 2

Unreal-Hawk sanoi:
Copyright-kamaa, joten tuo paitasi olisi piraatti, etenkin kun on olemassa virallinen Konsolifin-paita.


jätän paidan tekemättä sitten suosiolla, mistäs noita virallisia paitoja saa ostaa? konsolinetistä ei näkyny ja pikahaulla ei ainakaan heti vastaan ilmestynyt selvennystä?
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
jätän paidan tekemättä sitten suosiolla, mistäs noita virallisia paitoja saa ostaa? konsolinetistä ei näkyny ja pikahaulla ei ainakaan heti vastaan ilmestynyt selvennystä?

Tällä hetkellä, ei mistään. Mutta sitten kun asiaan tulee muutos, siitä tiedoitetaan suunnasta tai toisesta.
 
Vastaus: Halo 2

Unreal-Hawk sanoi:
Tällä hetkellä, ei mistään. Mutta sitten kun asiaan tulee muutos, siitä tiedoitetaan suunnasta tai toisesta.
Ja sitten rupeatte saamaan rahaa tästä hommasta ja se "ilmaisuus" häipyy syvälle maan alle.
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Ja sitten rupeatte saamaan rahaa tästä hommasta ja se "ilmaisuus" häipyy syvälle maan alle.

Kukaan meistä ei tienaa Konsolifinillä, parista bannerista tulee ilmeisesti sen verran, että saadaan katettua serverikuluja - pääasiassa bannereista tulee arvosteluissa käytettäviä pelejä. Paidat on tällä hetkellä vain ylläpidon "juttu" ja jos tulevat kaikkien saataville, ne maksavat vain sen verran kuin sen paidan teko maksaa.

Jälleen kerran: Offtopic sikseen ja takaisin Halo 2-keskusteluun.
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
jätän paidan tekemättä sitten suosiolla, mistäs noita virallisia paitoja saa ostaa? konsolinetistä ei näkyny ja pikahaulla ei ainakaan heti vastaan ilmestynyt selvennystä?

mikaan laki ei esta tekemasta omaan kaytoon tommosta paitaa
 
Ylös Bottom