Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
koira sanoi:Onko täällä kieletty puhuminen esim. noista netissä olevista multiplayer-kenttien videoista?
Unreal-Hawk sanoi:Tämä tuli päätettyä jo parin pelisession aikana: Spartan. Covenantien Eliitit olivat kyllä sitä luokkaa - vaikka eroja ei pitäisi olla - että en enää ikinä halua toiste pelata niillä. Syystä tai toisesta, otimme nenukkiin joka kerta kun pelattiin Eliiteillä. Väritkin tuli valittua ekan session aikana. Jos kohtaatte pinkkisävytteisen henkilön (kuka muu nyt pinkkiä käyttäisi), tiedätte kuka on kyseessä. Logon laitan varmaan mustalla, tai jollain muulla tummalla värillä.
Minä olen aina käyttänyt pinkkiä Halossa, joten et ole ainoaUnreal-Hawk sanoi:Jos kohtaatte pinkkisävytteisen henkilön (kuka muu nyt pinkkiä käyttäisi), tiedätte kuka on kyseessä.
Sarine sanoi:Minä olen aina käyttänyt pinkkiä Halossa, joten et ole ainoa![]()
Unreal-Hawk sanoi:Sittenhän me voidaan perustaa Halo 2:ssa oma Stable: Dynamic Pink Duo.![]()
Teamboxilta tulee ainakin 12PM PST (Tyynenmeren aikaa) ja eiköhän nuo muutkin suuret saitit samoihin aikoihin julkaiseDr Evil sanoi:Mihinköhän aikaan noi IGN:n ja Gamespotin arvostelut julkaistaan?.
edit: 666! vapiskaa.
Nisupulla sanoi:Peliarvostelut pamahtaa pätkähtävät nettiin klo 22.00 Suomen aikaan.
TeKe sanoi:Jos ne tulevat 12 PM PST niin Suomessa kello on silloin 10:00.
Dr Evil sanoi:Ei kyllä 12pm on keskipäivä Jenkeissä ja arvostelut tulevat näkyviin puolen tunnin päästä.
edit: vai tarkoititko tuolla 22.00.
TeKe sanoi:Edit: jenkeissä kun kello menisi sitten 11am -> 12pm -> 1pm.