Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2 "hype"

ybarra sanoi:
Onko tietoa toimiiko NTSC-Halo2 PAL-koneessa?

Ainakin Pal-Halo toimii ntsc-koneessa, juuri sain omani ja sehän perkele TOIMII! Yippiekaiee!!. Kohta on yksi myynnissä kun ntsc-versioni on myöskin jo matkalla :) , molemmat on Limited Editioneja.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Nisupulla sanoi:

Pakko heittää offtopic kommentti väliin :D Nuo sivut on tosiaan tehty jollain valmiilla sitebuilderilla tuollaiselle flashtemplatelle joten miinusta siitä vähäsen. Ja vielä cjb.net :/

Noh topicia: Tuossa olen #hbo-kanavalla subnovan irc-servuilla keskustellut jenkkien kanssa Halo 2:sta ja ovat kyllä todella innoissaan. Monesti olen joutunut lupaamaan että tulen pieksemään heidät kunhan se julkaistaan täällä :) Onneksi ovat sen verran ystävällistä väkeä tuolla etteivät viitsi spoilata kellekkään.

Bungien statistiikkajärjestelmä näyttää kyllä todella hienolta ja toimivalta, saapa nähdä miten se kestää kun jenkit ja eurooppalaiset pääsevät yhtä aikaa mättämään Prime Timena sitä. Varmaankin ovat kyllä tällaiseen statsivyöryyn varautuneet, toivottavasti ainakin. Hieman statistiikkaa tuolta Bungien statsisivulta:

Unique Players:262016
Matches Logged:583919
Players Online:10474

Tämä otettu klo 17:31, eilen yöllä Suomen aikaa oli kuulemma ollut monta kymmentä tuhatta jenkkiä mättämässä pelejä. Hurja määrä pelejä kyllä jo logattuna, lähemmäs 600 000. Jos oletettaisiin että Halo 2 olisi ollut kokonaisen päivän pelattavissa niin se tarkoittaisi yli 25000 matsia per tunti, 416 matsia per minuutti ja 6,9 matsia per sekunti. Huimia lukemia tosiaan. 11.11. nähdään sitten kuinka pitkälle Bungien servut venyvät :D
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Toivotaan paikkojen kestävän niin Bungien puolella kuin meidän pelaajien osalta :)

Ovat monet kehuneet, mutta arvosteluakin on tullut. Nyt nähdään miten pelitoimittajien antamat korkeat arvosanat vastaavat todellisuutta.

Mitä muuten on selvinnyt, niin ainakin yksi moninpelikartoista on piilotettu ja se avautuu vasta yksinpelin vetäessä läpi, ei tietoa millä vaikeustasolla. Jos hostilta löytyy tämä mäppi, pääsevät myös muut pelaamaan. Hostin häipyessä pelistä, siirtyy vetovastuu toiselle jolla on sillä hetkellä nopein yhteys. Tässä vaihtovaiheessa peli saattaa hieman lagia ja tökkästä, aivan kuten se tekee joskus pleikkarin puolella. Nämä tiedot perustuvat siis mitä on foorumeilta lukenut.

Toivottavasti äxboksi saa tästä nyt SEN pelin joka myy konsolia ja liveä pilvinpimein myös Suomessa. Star Wars: Battlefront oli jo askel oikeaan suuntaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2 "hype"

Voi *piiip* puolenkuun pelit taitaa saada vasta tänään illalla paketit postiin, tai huomen aamulla. Harmittaa... Toivottavasti tulisi perjantaiksi.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

EzMa sanoi:
Voi *piiip* puolenkuun pelit taitaa saada vasta tänään illalla paketit postiin, tai huomen aamulla. Harmittaa... Toivottavasti tulisi perjantaiksi.


olin varannut puokis halo kakkosen, saakohan sen jo huomen klo. 15.00
siis 11.11.2004, vai pitääkö oottaa perjantaihin?
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Onko porukkaa lähdössä tuonne julkistus tilaisuuteen? Itse ajattlin että miksei sitä nyt vois käydä piipahtamassa. Harvoin tuollaista pääsee näkemään, vaikka tuskin tuo mikään ihmeellinen tilaisuus on, pikku poikkia täynnä kummiskin.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Dr Evil sanoi:
Ainakin Pal-Halo toimii ntsc-koneessa, juuri sain omani ja sehän perkele TOIMII! Yippiekaiee!!. Kohta on yksi myynnissä kun ntsc-versioni on myöskin jo matkalla :) , molemmat on Limited Editioneja.

PAL LE:n hp äkkiä mulle, jooko?
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Australiasta löytyi Halo2 live/lani-pelaajille oppaan tapainen.

Samalla selvisi lukitun moninpeli-kartan nimi: Foundation, jonka saa kun vetää yksinpelin Heroic läpi.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Tilauksenne on postitettu.

Olette tilannut seuraavat tuotteet:
1 kpl, Halo 2 Limited Collector´s Edition XBox, hinta 69.95 euroa

JESSJESSS... vieläkun sais jostain rahaa niin vois hakeakkin sen :)

"iskää et viittis..."
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

redwolf sanoi:
olin varannut puokis halo kakkosen, saakohan sen jo huomen klo. 15.00
siis 11.11.2004, vai pitääkö oottaa perjantaihin?

En osaa sanoa.
Siis olen itsekkin ennakkotilannut, mutta minulle se tulee postilaatikkoon, ja tällä hetkellä näyttää siltä että minulle se tulee perjantaina (jos ei tule niin viikonloppu pilalla, se tulee perjantaina , piste). Ei lue tilauksissa että olisi lähetetty.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Slash80 sanoi:
Onko porukkaa lähdössä tuonne julkistus tilaisuuteen?

Minä käväisin. Olipa pienoinen pettymys. Muutama turha julkkis pelaamassa screenillä ja enimmäkseen vanhoja pelejä pelattavana. Ja kamalasti polvenkorkuisia pelaajia. Noissa tilaisuuksissa alkaa aina epäilemään, että josko sitä on sittenkin tulossa liian vanhaksi pelaamaan.. :(

Pääsin pienen jonotuksen jälkeen testaamaan itse peliä muutaman muun tyypin kanssa, ja siihen en onneksi joutunut pettymään. Moninpeli oli aika kivaa touhua, vaikkakin kontrollit on vielä hakusessaan.

Huomenna kaikki äkkiä kauppaan ja sit äkkiä Liveen! :D
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Oli kyllä todella muikeat julkkaripileet - VIPpien meinaan, siellä System Clubilla. Tarjoilu pelasi ja hauskaa oli, turhia julkkiksia liikaa, mutta mitäs siitä kun muuten oli letkeä meininki. Halo 2 tuli napattua mukaan, mutta se saa odottaa kunnes mun pää selviää noista pippaloista - kuten sanoin, tarjoilu pelas. Saisi kyllä olla enemmän tällaisia pippaloita, mutta myös julkisille ja peruspelaajalille samanlaiset.
 
Halo 2 julkistusbileet

Unreal-Hawk sanoi:
Oli kyllä todella muikeat julkkaripileet - VIPpien meinaan, siellä System Clubilla. Tarjoilu pelasi ja hauskaa oli, turhia julkkiksia liikaa, mutta mitäs siitä kun muuten oli letkeä meininki.

No eipä nuo kummoiset partyt olleet, ihan jees kylläkin. Mutta: drinkkilippuja?! Baari pitäisi olla avoin niinkuin esmes Sonyn partyilla! Ja jopa kaksi konetta jolla pääsi pelaamaan peliä?! Ja 12 henkilöä pääsee kisaamaan palkinnosta?! Huhhuh. Ikäviä pikkuseikkoja, jotka olisi todellakin pitänyt olla toisin. :)

Ruokapuoli kyllä pelasi ja oli oikein maittavaa. Ja "julkkiksiin" nyt törmää aina tuollaisilla partyilla, ei ne häiritse. :)

Anyway, itse peli on kuitenkin hyvä, joten muulla ei ole merkitystä. :D
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Julkkaritbileet olivat ihan ok, mutta hieman harmitti drinkkilippujen määrä. Tähän tuli kuitenkin erittäin suuri muutos, kun suurin osa väestä häipyi. Lopulta ei enää pystynyt juomaan kaikkea tilaamaansa, kun lippuja ilmestyi taskuun/käteen joka välistä. Halo2:sta en saanut myöskään mukaani, kun Stockmannin jono oli liian pitkä. En ole jonottajaihmisiä... :)

Oli mukavaa tavata pelialan ihmisiä ja Konsolifinin väkeä. Feldon oli oma naurava itsensä jälleen kerran, ja pelasti hymyllään koko shown. Hävisi kuitenkin "liian" aikaisin jonkun tytön kanssa... :cool:

Nyt nukkumaan Killi menee. Hyppää aamulla ratikkaan, ja hakee jostain Keskustan liikkeestä itselleen oman versionsa pelistä. Öitä kaikille!
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Olihan vauhdikkaat julkkaripileet ja sääkin vielä suosi niin mikäs siinä. Välillä kun kävi nykäsemässä välikaljan niin meni se aikakin loppujenlopuksi nopeasti.

Jonoa syntyi pääovista (suomalaista kirjakauppaa päin olevat ovet) aina mannerheimintien kulmaukseen ja siitä vielä ruotsalaista teatteria päin ainakin 50 metriä lisää. Ennakkoon maksaneet pääsivät jonon ohi. Lunastuksen hetkellä olivat LE-versiot jo loppuneet ja käteen tyrkättiin kassi, jossa normaali versio sekä Halo2 t-paita. Ilmeet olivat muikeat vaikka jonottaa sai 50 minuuttia :)

Hauskaa oli seurata asiasta tietämättömien ilmeitä, että mitäs helv... täällä tarjotaan kun tälläinen jono on syntynyt, rahaako vai ilmaisia ulkomaanmatkoja?

Vielä ei ehdi kuitenkaan pelaamaan vaan ensin on edessä muut velvoitteet. Katsotaan illalla sitten vastaako peli lainkaan odotuksia.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Mulla jäi biletys vähemmälle kun piti olla töissä, mutta sain aikamoisen yllätyksen:
Asiakas toi mulle Halo2 t-paidan ja tuntolaatan! Mun työkaveri oli suhteillaan saanu äijät ihan asioikseen putiikin kiinni pistettyään tuomaan mulle nuo. :)

Pelin joudun kuitenkin - harmillista kyllä - omilla rahoilla ostamaan.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT


11.11.2004, klo 02:21
Lähetys on otettu käsittelyyn
53000 LAPPEENRANTA
10.11.2004, klo 16:28
Lähetys on otettu käsittelyyn
33000 TAMPERE

Tollasta näyttää..mutta ku ootan sitä peliä tänne imatralle.... :(
Eli eikö siis siinä pitäs olla vielä se Imatra tossa.. Mutta luulis että jos peli on ollu klo 02.21 lappeenrannassa niin miksei se olisi jo imatralla...ku kestää puol tuntii lappeenrannasta imatralle..
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Killi sanoi:
Oli mukavaa tavata pelialan ihmisiä ja Konsolifinin väkeä. Feldon oli oma naurava itsensä jälleen kerran, ja pelasti hymyllään koko shown. Hävisi kuitenkin "liian" aikaisin jonkun tytön kanssa... :cool:
Kiitos, hauskaa oli minullakin ;) Jännää oli nähdä minkälainen show pelin ympärille sitten loppupeleissä oli rakennettu. Ja kuten Killi sanoi, oli kiva tavata muuta peliväkeä.

Kohta pitää varmaan mennä nukkumaan. Kunhan nyt kotiin pääsisi ensin.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Omalta kohdaltani jäi koulupäivä sitten väliin. Muutama tunti olisi ollut koulua tänään, mutta ymmärrettävistä syistä ei nyt oikein kiinnosta :3 Kamun kanssa kohta co-op -sessiot käyntiin.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

OI OI OI !!!!

LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT


11.11.2004, klo 08:35
Saapunut toimipaikkaan
55120 IMATRA 12/MANSIKKALA
11.11.2004, klo 02:21
Lähetys on otettu käsittelyyn
53000 LAPPEENRANTA
10.11.2004, klo 16:28
Lähetys on otettu käsittelyyn
33000 TAMPERE

ja eiku postiin vaikka on 38,5 kuumetta....siis oikeesti...ei pelkästään halon takia koulusta pois vaan nyt on oikeasti kuumetta. Ja sehän tässä huolettaakin ku on niin paljo tota kuumetta niin pystynkö edes pelaamaan... :(
Koskee päätä sen verran että...Saanu ees unta viime yönä...4 kertaa kävin vessassa ja nukuin varmaan tunnin yhteensä...Nyt ei oo voimia juuri yhtään. Juuuri ja juuri pystyn kirjoittamaan koneella. Sellasta. Oli hieman offtopicia mutta eipä väliä...
 
Ylös Bottom