Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 & Levy virhe

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The_Daywalker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

The_Daywalker

New Member
Sain viime viikolla PlayerOnesista Halo 2: Limited Collector's Edition levy paketin. Peli on toiminut hyvin. Tällä viikolla oli keskiviikkona veljen kanssa alotettiin kaksin peli kampanjalla. Mutta kun ensimäisen kentän valittiin peli alkoi latailemaan normaalin oloisesti, mutta Halo & Xbox alkavat herjata että levy on vahinkottunut eikä voi lukea. Veljeni huomasi pari naarmua levyn reunoissa. Käsittämätöntä kun itse en ole missään naarmuttanut Halo 2 levyä. Lähetin PlayerOne sähköpostia että vaittaisin levyn uuteen (Varmaan kestää Torstaihin että saan vastauksen). Eikö minulla ole yhä se 14 päivän palautus oikeus ja vaatia uusi levy rikkinäisen tillalle. Vai otanko yhteyttä Microsoftille?

Edit: Onko muille tapahtunut vastavaa muissa peleissä, itselle kävi muun muassa esim. Halo 2 lisäksi Need for Speed: Undergroundin levyn kanssa, jolloin sain uuden levyn vanhan tilalle. Kaikkia muita pelejä Xbox virheettä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Sama homma oli minunkin limited editionini kanssa. Jumittui aivan täysin. Levyn ulkoreunassa oli hankaumalta näyttävää jälkeä. Kaverilla oli sama homma. Kävimme vaihtamassa levyt ja nyt on toiminut kunnolla. Oma päätelmä on, että levyjen idioottimainen päällekäiskotelo on syynä tähän. Normiversiossa kun ei kuulemma noita ongelmia ole ollut.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Ai teilläkin on käynyt samanlailla
hitto minä ostin pelin Konsolinet.fi paikasta

Eli niidenhän pitäisi antaa toinen HALO 2 levy tilalle

Miiten pitikääkö
mun antaa koko halo 2 limited edition niille takaisin
että saadaakseni uuden
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Mordor sanoi:
Ai teilläkin on käynyt samanlailla
hitto minä ostin pelin Konsolinet.fi paikasta

Eli niidenhän pitäisi antaa toinen HALO 2 levy tilalle

Miiten pitikääkö
mun antaa koko halo 2 limited edition niille takaisin
että saadaakseni uuden

Samainen putiikki oli minullakin ostopaikkana, ja nimenomaan se collector's edition. Pelilevy tökki ja kaatuili todella pahasti. Naarmuja tai hankaumia en nähnyt. Eli ilmoitusta likaisesta tai viallisesta levystä tuli varsinkin aina kenttien vaihtuessa ja niiden välidemojen jälkeen. Lopullisesti pelaaminen pysähtyi 11 kentän loppuun. 12:ta en saanut millään päälle.

Olin yhteydessä putiikkiin ja he edelleen Microsoftiin. Käsitin että Microsoft ei olisi suostunut pelini vaihtoon, koska epäilevät DVD:n lukupään olevan likainen! Eli suoraan en saanut vaihtoa. No, tuhlasin rahaa puhdistuslevyn hankintaan ja puhdistin linssin -> ei tulosta.

Lopulta päädyttiin siihen että laitan pelkän pelilevyn tyhjässä DVD kotelossa, ja he laittavat minulle "uuden" pelilevyn takaisin samassa kotelossa... :confused: No arveluttavaa tässä on se, että kuinka hyväkuntoinen tai uuttavastaava se takastuleva levy todella on? Minua pyydettiin siis lähettämään pelkkä pelilevy asiakaspalautuksena.

No mulle on aivan sama mistä ne sen pelin repii, kohan se takuulla toimii! Tylsä viikonloppu edessä ilman Halo2:ta. :(

Mitä mieltä toimintatavasta?
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Omassa levyssäni (normaalipainos) oli levyn ympäri meneviä naarmuja viitisen kappaletta. Sellaisia hiusnaarmuja, jotka näkyivät valoa vasten. Peli on kyllä toistaiseksi toiminut...
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Tonppa sanoi:
Omassa levyssäni (normaalipainos) oli levyn ympäri meneviä naarmuja viitisen kappaletta. Sellaisia hiusnaarmuja, jotka näkyivät valoa vasten. Peli on kyllä toistaiseksi toiminut...

Samalla tavalla on minulla Halo 2:n levyssä + monissa muissa. En tiedä vaikuttavatko ne pelin toimivuuteen, muutaman kerran on jäänyt LANissa ja Livessä peli pelaamatta kun ei ole voinut jotain moninpelikenttää ladata, tässä on aina auttanut Xboxin boottaaminen. Liekö bugi vai naarmuinen levy syynä.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Onpa kummaa, minulla ei ole ollut mitään vikaa omassa LCE:ssäni.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

eikös näitä jumitus ongelmia tunnu olevan jokaisessa uudemmassa xbox pelissä,jollakin asemalla ei toimi vaikka muut pelit toimisivat,jos rallisport 2,ninja gaiden ja ainakin burnout3 on tuosta kärsinyt niin miksei sitten halokin.
kannattaisi microsoftin alkaa monistamaan jossain muualla ne pelilevyt.
itsekin aina pelkään kun jonkun uuden pelin hankin ja on ihmisten ongelmista lukenut että toimiiko se sitten ollenkaan,onneksi ainakin halo on toiminut.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Minulla on tuota Dirty diskiä valitellut jonkin verran Halo 2:ssa ja todella paljon Black Arrowissa, mutta minua tuo ei ole suuremmin haitannut, kun ottaa vaan levyn ulos ja takaisin sisään.

Sitten vituttaisi, jos tuo alkaisi kesken matsia heittämään erroria.

Black Arrowissa minulla valittaa, että levy on likainen. Halo 2:ssa valittaa, että tarkista onko levy varmasti DVD. Mistäköhän tollaset mahtaa johtua, nimittäin muissa peleissä ei tule kyseisiä ilmoituksia juuri koskaan. Ja silloin kun tulee, niin yleensä dvd on jo aika naarmuinen tai siinä on joku roska.

Ja vielä tiedoksi: Nuo "koko cd:n ympäri menevät naarmut" eivät todellakaan ole naarmuja, vaan minun tietääkseni kopion esto suojauksia. Noita on suunnilleen kaikissa peleissä, kun oikein tarkastelee. En ole aivan varma tuosta kopion suojaus hommelista, mutta siitä olen varma, että naarmuja eivät ole, koska tuollaisia koko cd:n ympäri meneviä rinkuloita ollut jo iät ja ajat monissa eri peleissä.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

mites otat levyn pois ja laitat takaisin sisään ko se prkeleen xbox on rakennettu niin että se boottaa koneen kun eject nappulaa painaa.
siinä yksi asia jonka siihen uuteen myllyyn saisi muuttaa.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Pitikö se jossain DVD kotelossa lähettää ?

No minä pistin omani cd koteloon ja kirjekuoreen ?
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Ainuun uskomatonta itse sain ihan sika naarmuisen Ninja Gaiden pelin ja se ei tökkinyt missään vaiheessa

Pelissä oli 2 pahaa naarmua mutta siltikin se pyörii
paitsi että en saanu Ninja Gaideniin koteloita
pitäs kai ostaa uus ninja gaiden
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Mordor sanoi:
Pitikö se jossain DVD kotelossa lähettää ?

No minä pistin omani cd koteloon ja kirjekuoreen ?

Viittaatko Mordon minun postaukseen? No kuiten. Sanoivat Konsolinetissä, että hyvä ois jos löytyy DVD-kotelo missä lähettää asiakaspalautuksena. Näin munki mielestä, kyllä DVD-kotelo on paljo suojaavampi ku cd-kotelo.

En tietenkään laittanu sitä alumiinikuorutettua superhienoo HALO2-koteloa vaan nappasin jostain leffakotelosta paperit irti ja laiton siinä menemään. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Tarkoitin että pistin oma HALO 2 cd levy koteloot ja lähetin sen sitten
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Pelle, katsos kun minulla tuo ei ole koskaan tehnyt virhe ilmoituksia kesken pelaamisen, aina vaan silloin kun peli on lähtemässä käyntiin.

Se on sitten ihan eri asia, jos se alkaa vilkuttamaan erroria kesken pelin. :( Onneksi minulla ei tätä tapahdu.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Vaihdettu pelikiekko tuli tänään Konsolinetistä kotiin. Homma tökkii edelleen täysin samoissa paikoissa. Pelissä en pääse 11 kenttää pidemmälle. Vähä masentaa. :(

No, aloitin nyt sitten alusta uudelleen eri nimellä ja hieman vaikeammalla tasolla. Jospa sitten.

En todellakaan voi käsittää mistä tämä pelin kaatuilu johtuu!?
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Olen kanssa törmännyt vastaavanlaisiin ongelmiin, en Halo 2 LCE:n kanssa, mutta mm. Flatout, Obscure, Fable, monet elokuvat sun muut, aina kaatuili ja heitti erroria likaisesta tai vahingoittuneesta levystä.
Boxi piti välillä outoa ääntä.
Johtopäätös, dvd-asema paskana.
Huoltoon en sitä vienyt, se on se ensimmäistä Suomessa myytyä erää xboxeista, vaan ajattelinpa että marssin giganttiin poistamaan itselleni tuliterän xboxin, ei se vanhakaan täysin romu ole, eikä se vahingoita levyjä, tökkii joskus vaan ärsyttävästi, joten nyt on kaksi periaatteessa toimivaa konsolia kotona ja molemmille kyllä käyttöä keksii.
Eli olisiko xboxin huolto edessä teille joilla temppuilee, varsinkin jos se on parikin vuotta vanha.
Tai sitten uusi hakemaan. Ahkeran pelaajan käsissä menee konsolikin ihan varmasti rikki kulumalla, mikään kun ei ole ikuista.
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Doleful sanoi:
Huoltoon en sitä vienyt, se on se ensimmäistä Suomessa myytyä erää xboxeista, vaan ajattelinpa että marssin giganttiin poistamaan itselleni tuliterän xboxin, ei se vanhakaan täysin romu ole, eikä se vahingoita levyjä, tökkii joskus vaan ärsyttävästi, joten nyt on kaksi periaatteessa toimivaa konsolia kotona ja molemmille kyllä käyttöä keksii.
Eli olisiko xboxin huolto edessä teille joilla temppuilee, varsinkin jos se on parikin vuotta vanha.
Tai sitten uusi hakemaan. Ahkeran pelaajan käsissä menee konsolikin ihan varmasti rikki kulumalla, mikään kun ei ole ikuista.

Jo pari vuotta vanha konsoli?!! Eihän sellainen voi enää toimia, laitetaan vaan eläkkeelle.

Kyllä saa Microsoft hyvin uusia konsoleja myytyä, kun porukka ei edes vaadi niiden toimimista kuin parin vuoden ajan. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Tonppa sanoi:
Jo pari vuotta vanha konsoli?!! Eihän sellainen voi enää toimia, laitetaan vaan eläkkeelle.

Kyllä saa Microsoft hyvin uusia konsoleja myytyä, kun porukka ei edes vaadi niiden toimimista kuin parin vuoden ajan. :rolleyes:

Itsellä Xbox on ollut noin 2,5 vuotta käytössä. Onko DVD-aseman käyttöikä todella noin lyhyt? Reilun vuoden käytön jälkeen meni DVD-asema vaihtoon. Nyt siis kulunut 1 vuosi ja 2 kk aika tarkalleen siitä, ku sain huollosta uuden DVD-aseman tilalle (Philips). Nytkö tämäkin alkaa nikotella! Ei saameri sentään. :mad:
 
Vastaus: Halo 2 & Levy virhe

Itekki veikkaan, että on DVD-asema rikki....
Itellä (Thompson) teki ihan samaa muutamien pelien kanssa
sitten lähetin huoltoon missä huomasivat, että asema oli viallinen
ja vaihtoivat uuteen (sekin Thompson)...
Sen jälkeen ei ole kertakaa tullut ko. virheilmoitusta...

Pari viikkoa siinä huollossa kesti mutta eipä tarvinu maksaa penniäkään
ja tulivatpa sen vielä kotoota hakemaan ja myös palauttivat...
 
Ylös Bottom